Monday 26 March 2012

Καλή μουσική εβδομάδα


Έχω μπλέξει άσχημα με τη δουλειά και άλλες υποχρεώσεις και δεν βρίσκω χρόνο να γράψω στο ιστολόγιο. Αντί αυτού σας βάζω ένα πολύ όμορφο τραγούδι της Βραζιλιάνας τραγουδοποιού Silvia Abelin, που είναι ξαδέρφη μιας πολύ καλής μου φίλης. Η Silvia έχει πανέμορφη φωνή, το τραγουδάκι είναι αρκετά μελαγχολικό (κατάλληλο για Δευτέρες...) και το βίντεο, παρότι ερασιτεχνικό, μου αρέσει γιατί δείχνει πολύ νότιο Λονδίνο, δηλαδή την περιοχή μου. Μάλιστα γύρω στο 0:45 μπορείτε να δείτε και την υπαίθρια αγορά του Greenwich, για την οποία έχω κάνει παλιότερα αναλυτικότατη ανάρτηση. Καλή ακρόαση!

8 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Τι όμορφο τραγούδι!!!

Καλή σου εβδομάδα!

Σοφία said...

Καλούλι δεν είναι; Τι κάνεις Παύλο; Χρόνια και ζαμάνια... :-)

magda said...

Πράγματι Σοφία μου, έχεις δίκιο!
Είδα την παλαιότερη ανάρτηση σου στην αγορά!
Μένεις σε πολύ όμορφη περιοχή!
Πολύ όμορφο βιντεάκι, όμορφη κοπέλλα και ωραία ζεστή φωνή!
Σου εύχομαι ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
Πολλά φιλιά

Σοφία said...

Να 'σαι καλά Μάγδα, και επίσης!

KitsosMitsos said...

Ωραίο τραγούδι και η αγορά, φυσικά!

koulpa said...

ήλθα κι εγώ ο καθυστεριμένος.. ούτε την επόμενη δευτέρα δε πρόλαβα.. :) :)
συμπαθέστατη.. και το τραγουδάκι και η κιθάρα και το ποδηλατάκι με το καλαθάκι.. και τα μέρη.. όλα όμορφα.. :) :)
καλησπέρα και καλή εβδομάδα.. :) :)

Σοφία said...

@ Kitsos Mitsos: Ευχαριστούμε :-)

@ Koulpa: Όπως είπαμε... σε περιμένω!

koulpa said...

xaxaxaxa κάνε μια έρευνα αγοράς.. κι εγώ αμα μας συμφέρει και στούς πόλους πάω για δουλειά.. :) :)
καλησπέρες :) :)