Sunday 11 May 2008

Απολογισμός Κυριακής


Άλλη μια ηλιόλουστη μέρα σήμερα και μοναδική ευκαιρία για χουζούρι. Όλο το πρωί το πέρασα στην ξαπλώστρα μπροστά στην μπαλκονόπορτα, με ένα περιοδικό στο χέρι. Αν αναρωτιέστε γιατί όχι πάνω στο μπαλκόνι, το μπαλκόνι μου είναι τοσοδούλι και η ξαπλώστρα δεν χωράει, οπότε τη βάζω στο σαλόνι με φάτσα προς τα έξω, ανοίγω διάπλατα την μπαλκονόπορτα και είναι σαν να είμαι έξω. Η ξαπλώστρα είναι ανατομική και γέρνει προς τα πίσω - ξαπλώνεις κυριολεκτικά με τα πόδια πάνω και το κεφάλι κάτω. Το οποίο σημαίνει ότι μια μέρα όπως η σημερινή βλέπεις μόνο ουρανό και τις κορυφές των δέντρων (και κάτι σκεπές στο βάθος, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα). Παραλία δεν είναι, αλλά έχεις ήλιο, ζέστη, ξάπλα, και όλα τα κομφόρ σε απόσταση αναπνοής: iPod, περιοδικά, τουαλέτα.


Εκείνο που δεν είχα είναι Pimm's, το κλασσικό αγγλικό ποτό του καλοκαιριού. Έστειλα το έτερον ήμιση στο σούπερ μάρκετ να πάρει, αλλά τους είχαν τελειώσει. Έτσι βολεύτηκα με squash, δηλαδή χυμό από αυτούς που τους αραιώνεις με νερό. Ωραίο ήταν αλλά όχι σαν Pimm's. Καλά να πάθω αφού το θυμήθηκα τελευταία στιγμή!


Σημ: To υπερμεγέθες ποτήρι είναι από βελγική μπύρα Hoegaarden. Το είχα φέρει σουβενίρ από το Βέλγιο την πρώτη φορά που είχα πάει και είναι το μεγαλύτερο ποτήρι που διαθέτει το νοικοκυριό μας.

Το μεσημέρι έφτιαξα ένα μπριάμ άλλο να σας το λέω και άλλο να το τρώτε. Το συνοδεύσαμε με τυρί φέτα και κρασί Μοσχοφίλερο, πολύ δροσιστικό. Φάγαμε και παγωτάκι.


Το απόγευμα πήραμε το κρασί μας και τις μπύρες μας και κατεβήκαμε στον (κοινόχρηστο) κήπο της πολυκατοικίας όπου είχαν στρωθεί στο γρασίδι όλοι σχεδόν οι γείτονες, εκτός από μερικούς που ασχολούνταν με μαστορέματα και κηπουρική. Διάφορα παιδάκια έφερναν τα πάνω-κάτω με ποδήλατα και μπάλες. Ένα από αυτά ήπιε κατά λάθος 2-3 γουλιές Μοσχοφίλερο αντί να πιει τον χυμό του. Ουπς!


Ήμασταν έξω μέχρι τις 8 που έπιασε αεράκι και έπεσε η θερμοκρασία. Με έχει πιάσει φαγούρα στα πόδια, μάλλον από το γρασίδι. Ήταν ωραία όμως, δεν παραπονιέμαι. Πέρσυ δεν βγήκαμε στον κήπο ούτε μια φορά όλο το καλοκαίρι. Φέτος προβλέπω μαζική έξοδο κάθε φορά που ο υδράργυρος ξεπερνά τους 20 βαθμούς. Πάντως πρέπει να πάρω μια μεγαλύτερη κουβέρτα για να χωράμε πιο άνετα.


Αυτή τη στιγμή από το ανοιχτό παράθυρο ακούω έναν-έναν τους γείτονες που φέρνουν τα μπουκάλια τους στον κάδο ανακύκλωσης κάτω από το μπαλκόνι μας. Αν κρίνω από τα κρατς κρατς, πρέπει να καταναλώθηκε πολύ αλκοόλ σήμερα.


Από αύριο η θερμοκρασία λέει θα πέσει. Ελπίζω να μην κατρακυλήσει. Τουλάχιστον όχι ακόμα...

55 comments:

Anonymous said...

βρε απο την αρχη επρεπε να κατεβεις κατω με ολους τους υπολοιπους!!
χεχεχε
πετυχημενο το λογοπαιγνιο με τη θερμοκρασια , αν και εκει που εισαι ποτε δεν ξερεις τι γινεται!
καλη εβδομαδα!

Σοφία said...

Είχε πολύ ζέστη το πρωί και δεν έλεγε να κάτσω με τις ώρες καταλιακού. Οι αγγλίδες πάντως όπως βλέπεις δεν πτοήθηκαν!

Καλή εβδομάδα κι από μένα.

Laplace said...

οι αγγλιδες που να πτοηθούν σοφάκι..γιαυτα ζουν :P

geokalp said...

"squash"...
μου θύμισες, εκτός από τον Άγγλο συγκάτοικο, τις θείες μου που με κέρναγαν μικρό...

aeriko said...

Καλημερα!!!

Ωραια περασες:)
Ζηλευω, περασα το σαββατοκυριακο αγκαλια με τους depon-depon:(

Καλη βδομαδα!

the_sailor said...

Πλάκα πλάκα όταν έχετε ήλιο, είναι κάτι σαν γιορτή για εσάς!

Σου εύχομαι έτσι να κυλήσει και το καλοκαίρι, αν και όλο και κάπου νοτιότερα θα πας και θα μαζέψεις περισσότερο ήλιο, στην περίοδο των διακοπών σου. :))

Γκρινιάρης said...

Καλημέρα Σοφία!

Τέλειος καιρός χτες! Τέ-λει-ος!

Θα πέσει; Εγώ πάλι 25 βλέπω!!! Εκεί, σταθερά! :)

Σοφία said...

@ Laplace78: Κι εγώ έτσι θα ήμουν αν δεν είχα την εναλλακτική της Ελλάδας για να μαζεύω ήλιο ;-)

@ Geokalp: Κάθε φορά που πίνω squash θυμάμαι που το έπινα στην παμπ που πανεπιστημίου γιατί ήταν το φτηνότερο που μπορούσες να παραγγείλεις - ένα pint είχε 15p.

@ Aeriko: Κρύωσες; Περαστικά!!

Σοφία said...

@ The_Sailor: Ειδικά μετά το περσυνό καλοκαίρι, γιορτή και πανηγύρι!

@ Γκρινιάρης: Λες να γίνει το θαύμα και να συνεχίσει για δεύτερη εβδομάδα; Fingers crossed :-)

Anonymous said...

Ακούγεται πολύ όμορφη Κυριακή. Μόνο που σήμερα Δευτέρα τα κεφάλια μέσα

Σοφία said...

Άστα να πάνε. Κι έχει έναν ήλιο ΝΑΑΑΑ με το συμπάθειο!

Anonymous said...

Πολύ όμορφη η περιγραφή... Είθε κι άλλες Κυριακές να είναι σαν κι αυτήν!

Σοφία said...

Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί! Δεν θέλουμε πολλές, 5-6 μέσα στο καλοκαίρι καλά είναι.

Crazy Tourists said...

Ωραία πέρασε η Κυριακή σας!!
Θέλω κι εγώ...

CrazyTourist2

philos said...

Πάντως στο τεράστιο ποτήρι της Βέλγικης μπύρας κάνεις μία φραπεδιά... ατελείωτη!
Καλό καλοκαίρι να έχουμε!

Anonymous said...

Τι γεύση έχει δηλαδή αυτό το ποτό;
Ωραία γειτονιά!

kiki said...

Εδώ είχαμε βροχές το σάββατο. Ακόμα δε λέει να καλοκαιριάσει για τα καλα. Χτες όμως ήταν όμορφα. Άντε να ζεστάνει ο ηλιάκος...

fpboy said...

Πω,πω, αντίθεση με το δικό μου σ-κ !!!! Ωραία περιγραφή για μια όμορφη μέρα!

An-Lu said...

Όμορφαααααα!!!!!!!!

NdN said...

Ο καιρός μας πάει ακόμα, αλλά δυστυχώς εμείς είμαστε στη δουλειά! :(

Η Βελγικη μπύρα που αναφέρεις μου αρέσει και εμένα. Αν δεν έχει πάει δοκίμασε το Abbaye στο South Kensington.Είναι ένα Βελγικό εστιατόριο που έχει και όλα τα βελγικά είδη μπύρας και συμπαθητικό φαγητό.

Καλά, για Pimm's δεν ψήνομαι και πολύ. Πολύ γλυκό για τα γούστα μου.

Καλή εβδομάδα να έχουμε, από όλες τις απόψεις!

~~A~~ said...

Μου άρεσε η εικόνα που περιέγραφες που τα ήπιαν οι άγγλοι αλλά η ανακύκλωση ανακύκλωση!!!!Σαν εμάς ένα πράγμα που ανακυκλώνουμε στις παραλίες και τις πλατείες πετόντας τα μπουκάλια!!!

Να σας συνεχίσει ο ωραίος καιρός!

Anonymous said...

Είναι όμορφα που κάθε φορά που έχει ζέστη και καλό καιρό στη Βρετανία είναι όλοι χαρούμενοι και κάνουν διασκεδαστικά πραγματα!
Εδώ στην Ελλάδα τον καλό καιρό τον έχουμε δεδομένο και τελικά σπάνια τον εκτιμούμε και τον χαιρόμαστε τόσο.

Shadowface said...

Ένα έχω να πω hooagarden ftwwwwwwwwwwww

Σοφία said...

@ CrazyTourist2: Εσείς θα έχετε πολλές τέτοιες Κυριακές. Αφήστε να ευχαριστηθούμε κι εμείς καμία ;-)

@ Philos: Να σου πω την αλήθεια, δεν το έχω δοκιμάσει. Πάντως νομίζω ότι παραείναι φαρδύ για φραπέ.

@ Despinak: Φαντάζομαι εννοείς το Pimm's. Είναι ένα ποτό με βάση το gin και από μόνο του είναι λίγο πικρό και πιπεράτο, αλλά το αναμειγνύεις με 3 μέρη αεριούχο λεμονάδα, οπότε γλυκίζει και γίνεται πολύ δροσιστικό. Κάποια στιγμή θα κάνω ειδικό ποστ να σας τα πω πιο αναλυτικά και με φωτογραφίες.

@ Ονειρομαγειρέματα: Βροχές; Πόσο χαίρομαι που δεν είμαι εκεί ;-)

@ Fpboy: Καλά δεν το συζητώ, ούτε η μέρα με τη νύχτα!!

@ An-Lu: Ευχαριστώ :-)

Σοφία said...

@ NdN: Το έχω ακούσει το Αbbaye, αλλά μου πέφτει λίγο μακριά. Έχω πάει 2-3 φορές στο Belgo Centraal, αλλά την τελευταία φορά το φαγητό ήταν χάλια, οπότε δεν ξαναπήγαμε.

@ ~~a~~: Μπουκάλια μόνο; Τα αποτσίγαρα πού τα πας, που έχει γεμίσει ο τόπος;

@ Lemonita: Αυτό που δεν έχεις το εκτιμάς πάντα περισσότερο. Είναι νόμος της φύσης ;-)

@ Shadowface: Τι σημαίνει ftw;

? said...

καλοκαιρινό σκηνικό..

Anonymous said...

Όλα ωραία, αλλά αυτό το μπριαμ τι το ήθελες; :P

Σοφία said...

@ Νίκος: Εντελώς! Ούτε Ιούλιος να ήταν :-)

@ Deninho: Σου έπεσε βαρύ; Και σου είπα να μην πάρεις δεύτερη μερίδα, αλλά δεν με άκουσες :-p

Εξύμνoς said...

ποστακιον ωραιο και αναλαφρο... το χρειαζομουν!!

alienlover said...

μυρίζει καλοκαίρι κι εγώ υποφέρωωωω!!!

snikolas said...

Κάτι μου λέει πως δεν ήταν και τόοοοσο τυχαίο που τα παιδάκια δοκίμασαν το μοσχοφίλερο!!!

Roadartist said...

Τι ωραία... Εχετε και πρασινο εκει.. :) Ποσο ομως σε αναζωογονει ο ηλιος.. Ευχομαι να τον χαρειτε οσο μπορειτε!!

Blonde said...

Μακάρι να μην χαλάσει ο καιρός σου ζουζουνάκι γιατί είναι όλα θέμα ψυχολογίας και το γραπτό είναι πολύ χαρούμενο. Έτσι κάθε μέρα!

apos said...

Τελικά μου λείπουν πολύ αυτά τα ξύλινα παγκάκια. Τα είδα στη φωτογραφία και θυμήθηκα διάφορα. Να'σαι καλά με πολλές ακόμα ωραίες Κυριακές.

fvasileiou said...

Δεν ήταν κι άσχημη η Κυριακή σου.

Κι αν μου επιτρέπεται μια ερώτηση: Στην πρώτη φωτογραφία είσαι εσύ;

Σοφία said...

@ Εξύμνος: Πήγε στραβά η μέρα σήμερα, ε;

@ Alienlover: Γιατί; Είσαι παιδί του χειμώνα;

@ Snikolas: Ααααα όλα κι όλα, εγώ δεν είμαι μαμά τους και ουδεμία ευθύνη φέρω ;-)

@ Roadartist: Mέχρι αύριο σίγουρα, από την Πέμπτη αρχίζουν πάλι βροχές.

@ Lianne: Το προσπαθούμε όσο γίνεται, αλλά μάλλον δεν μας πολυ-θέλει...

@ Apos: Να 'σαι καλά!

@ Fvasileiou: Όχι, εγώ δεν είμαι ξανθιά (το άβαταρ είναι παραπλανητικό)!

konstantinos said...

Τέλεια! Χαλάρωση, φαγάκι, ποτάκι, παγωτάκι και το έτερον ήμισυ!
Αυτά είναι!
(εγώ, πάντως, ακόμη δεν μπορώ να γράψω για το Λονδίνο! Νιώθω πως όταν αρχίσω να γράφω, θα επικυρωθεί και το τέλος του ταξιδιού μου εκεί!)

Σοφία said...

Αυτό που λες έχει όντως μια λογική. Γιατί να βιαστείς άλλωστε; Και του χρόνου εδώ θα είμαστε :-)

Shadowface said...

Ftw σημαίνει for the win

Σοφία said...

Αααααα έτσι πες!!

konstantinos said...

Καλημέρα!
Εσύ και το Λονδίνο μπορεί να σχεδιάζετε να είστε εκεί και του χρόνου, αλλά το δικό μου έτερον ήμισυ θα ήθελα να έχει επιστρέψει μετά το πέρας των MSc, MRes, PhD, ABC, BBQ, NBA, FIA κτλ που κάνει εκεί!
;D

Ottimista said...

Μια χαρά σε βρίσκω ,μπριάμ και ηλιοθεραπεία ούτε στην Ελλάδα να ήσουνα

bidibis said...

Κάνουν ανακύκλωση στην Αγγλία! Τους είχα για πολύ πίσω σε αυτο το θέμα - τίγκα στην πλαστική σακούλα είναι κατά 'κει. Μόνο εμείς τους περνάμε σε αυτό το θέμα!

Σοφία said...

@ Konstantinos: Καλέ δεν εννοούσα το Λονδίνο, αλλά την μπλογκόσφαιρα!

@ Ottimista: Πες το ψέμματα :-)

@ Bidibis: Αντιθέτως, σε σχέση με την Ελλάδα, η Αγγλία είναι 20 χρόνια μπροστά - ειδικά στις σακούλες αλλά και γενικότερα σε ό,τι έχει σχέση με ανακύκλωση. Μήπως μας μπερδεύεις με καμιά άλλη χώρα;

patsiouri said...

Kαι μόνο που όλοι οι γείτονες κάνουν ανακύκλωση σε ζηλεύω.....

alienlover said...

ναι, λατρεύω χειμώνα, κρύο βροχές, χιόνια, συννεφία, όλα αυτά τα κατ εμέ ευχάριστα. Άσε που κλείνομαι σπίτι και διαβάζω με την ησυχία μου..
Ενώ τώρα; Θέλω βόλτες και αραλίκι και ειδικά αυτήν την εποχή δεν_ενδείκνυται... ουαα

Σοφία said...

@ Patsiouri: Θα αλλάξουν και στην Ελλάδα τα πράγματα, πού θα πάει...

@ Alienlover: Εγώ πάλι πάντα συγκεντρωνόμουν καλύτερα το καλοκαίρι, στις εαρινές εξεταστικές είχα τους καλύτερους βαθμούς. Δεν με ενοχλεί ο χειμώνας γενικά, εκείνο που δεν αντέχω είναι τη βροχή. Όποτε βρέχει το μόνο που θέλω να κάνω είναι να κοιμηθώ!

konstantinos said...

Α! Ok! Τώρα κατάλαβα! Ουγκ!
Το είδα από διαφορετική σκοπιά! Ξέρεις, εκείνη που με δυσκολεύει και μου ορίζει την καθημερινότητα!
"Εγώ εδώ κι εσύ εκεί..."

moukelis said...

Ωραίο το γατουλάκι στο γρασίδι!Με λίγο πάγο ή λίγη ενυδατική θα σου περάσει η φαγούρα απο το χορταράκι.Τα μικρή φαντάζομαι σλάλομ με το μοσχοφίλερο ε; :@Ρ
Καλές βόλτες από εδώ και πέρα!

Natassa said...

νομίζω πως η βόρ. ευρώπη έχει καλύτερο καιρό από την Κρήτη ... αλλά καλύτερα έτσι για μας έβρεξε κιόλας πριν λίγες μέρες, είχε να βρέξει Μάιο ούτε και γω ξέρω από πότε.... Καλό καλοκαίρι λοιπόν και να περνάτε υπέροχα!!
Υ.Γ. μην παραλέιψεις να κάνεις προμήθειες εγκαίρως!

Σοφία said...

@ Konstantinos: Όλα μια ιδέα είναι βρε! Μην σε παίρνει από κάτω! Σκέψου να ήταν στην Αυστραλία...

@ Moukelis: Δεν είναι τέλειος ο γατούλης μας; Ανήκει σε ένα ζευγάρι στο ισόγειο, αλλά τον θεωρούμε γάτο της πολυκατοικίας. Το ίδιο μας θεωρεί κι αυτός προφανώς, αφού όπου βρει ανοιχτή πόρτα ή παράθυρο, εισβάλλει!

@ Natassa: Μπα κι εμάς μη νομίζεις ότι θα κρατήσει η καλοκαιρία. Αύριο είπαν 15 βαθμούς και βροχή όλη μέρα :-(

seaina said...

Μπριάμ! Μμμμμ! Μύρισε καλοκαιράκι. Θα φτιάξω κι εγώ!!

Σοφία said...

Περιμένουμε φωτογραφίες :-)

marionettie said...

Τι υπέροχος κήπος! Ντροπή να μη βγαίνετε καλέ! Τώρα που πήρες το κολάι και φέτος, όμως...Φιλιά

Σοφία said...

Marionettie μου, ο λόγος που δεν βγήκαμε καθόλου στον κήπο πέρσυ είναι επειδή έβρεχε συνέχεια (και όταν δεν έβρεχε είχε λασπουριά από όταν έβρεχε) και επίσης είχε πολύ κρύο για να κάτσεις έξω το βράδυ.

Δεν μας λείπει η όρεξη... απλά ο καιρός δεν βοηθάει ;-)