Tuesday 8 April 2008

Σαν εφηβικό λεύκωμα

Μετά από πρόσκληση των Giorgio, Νίκου, Αντώνιου και Εξύμνου, παίρνω κι εγώ με τη σειρά μου μέρος στο παιχνίδι με τις 40 ερωτήσεις. Μου αρέσουν πολύ τα παιχνίδια με τις ερωτήσεις, γιατί μου θυμίζουν τα λευκώματα που είχαμε στο σχολείο (ααααχ τι ωραίες εποχές)!

Ξεκινάω λοιπόν...

1. Όνομα: Σοφία

2. Γενέθλια: Κάπου γύρω στο φθινόπωρο.

3. Ζώδιο: Ανάλογο των γενεθλίων.

4. Χρώμα μαλλιών: Μαύρα

5. Χρώμα ματιών: Μαύρα

6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Τουλάχιστον μία φορά, ίσως και δύο. Εκτός αν πιάνεται ο George Clooney και ο Rupert Penry-Jones, οπότε σίγουρα τρεις.

7. Είδος μουσικής που ακούς; Κυρίως ροκ μπαλάντες και ποπ μπιτάκια, αλλά γενικά ακούω τα πάντα.

8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: Pocahontas. Είναι το μόνο DVD που έπαιζε το παλιό μου PC και το έχω δει άπειρες φορές.


9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά; Η Jane στην Αυστραλία, που κάθε χρόνο τη νιώθω ακόμα πιο μακριά :-(

10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Ξημέρωσε κιόλας;

11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Το πορτοφόλι μου και τα κλειδιά μου.

12. Τι έχεις στον τοίχο σου; Δύο πίνακες με τοπία από την Προβηγκία, ένα κολάζ με καρτ ποστάλ από την Στοκχόλμη και ένα πορτραίτο του Stephen Earl Rogers (αντίγραφο, γιατί το πρωτότυπο δεν είναι για το βαλάντιό μου).

13. Τι έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου; Μια βαλίτσα με ρούχα.

14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει, τι θα έκανες; Θα σκεφτόμουν ότι με γελάνε τα αυτιά μου.

15. Αγαπημένος αριθμός: 5

16. Αγαπημένο όνομα: Πέτρος

17. Τα χόμπυ σου: Διάβασμα, ταξίδια, ίντερνετ, φωτογραφία.

18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; Ξαπλωμένη σε μια παραλία.

19. Μια ευχή για το μέλλον: Υγεία πάνω απ' όλα.

20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες; Στη δεκαετία του 60, τότε που οι γονείς μου ήταν νέοι.

21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Τα άλμπουμ με τις παλιές φωτογραφίες.

22. Αγαπημένο λουλούδι: Λίλιουμ, τριαντάφυλλο, ορχιδέα.

23. Αγαπημένη σειρά: Friends, Battlestar Galactica, Είσαι Το Ταίρι Μου, Παρά Πέντε.

24. Αγαπημένη ταινία: Love Actually.

25. Αγαπημένο τραγούδι: Alone - Heart.

26. Aγαπημένο βιβλίο: Οι Αναμνήσεις Μιας Καθώς Πρέπει Κόρης.

27. Αγαπημένο ζώο: Γάτα.

28. Αγαπημένο ρούχο: Από τα χειμωνιάτικα, το μαύρο παλτό μου. Από τα καλοκαιρινά, ένα εξώπλατο μάξι φόρεμα, μαύρο με μικρά πορτοκαλί λουλούδια.

29. Αγαπημένος καλλιτέχνης: Paul Simon.

30. Αγαπημένο χρώμα: Θέλει κι ερώτημα; Το κόκκινο φυσικά. Αλλά και το ροζ.

31. Αγαπημένο φαγητό: Σούπες το χειμώνα, σαλάτες το καλοκαίρι.

32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι; Με τη Mulan γιατί μου μοιάζει (εκτός από τα σχιστά μάτια).


33. Κακή συνήθεια: Ακαταστασία. Προσωπικά δεν με ενοχλεί, αλλά ενοχλεί τους γύρω μου.

34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Δυναμισμός.

35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Είμαι ανυπόμονη και εκνευρίζομαι πολύ εύκολα.

36. Συνηθισμένη ατάκα: Έλα!

37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Χορεύτρια ή stand up comedian.

38. Μεγαλύτερος φόβος: Nα πάθει κάτι κάποιος από τους κοντινούς μου ανθρώπους.

39. Η καλύτερη pizza: Greek lover's α λα Pizza Hut.

40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια είναι… μια καλή συντροφιά γι' αυτούς που αγαπάνε τα ζώα.

Έχω δει ότι κυκλοφορεί κι ένα άλλο μπλογκοπαίχνιδο, στο οποίο δείχνεις τα παπούτσια σου. Απ' όσο ξέρω δεν με έχει καλέσει κανείς να παίξω, αυτοπροσκαλούμαι όμως γιατί δεν αντέχω να μην σας δείξω τα αγαπημένα μου ροζουλί γοβάκια :-)


Προσκαλώ με τη σειρά μου τη Δανάη, την Penny και τον Geokalp να συνεχίσουν τα 2-σε-1 παιχνίδια.

31 comments:

ΠΑΥΛΟΣ said...

Νόμιζες ότι εσύ θα το γλύτωνες το παιχνιδάκι μας; Ωραία τα ροζουλί γοβάκια!!!
Καλό βράδυ Σοφάκι

Adonios GK said...

Πολύ καλές απαντήσεις!
Ευχαριστώ που δέχτηκες...
Ώστε χορεύτρια ε; ;)

Καλό σου βράδυ!

Σοφία said...

@ Pavlos: Να 'σαι καλά! Κάθε φορά που τα κοιτάζω χαμογελάω :-)

@ Adonios: Εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση! Ο χορός είναι παλιά μου - μεγάλη - αγάπη.

Γκρινιάρης said...

Σε μάθαμε λίγο καλύτερα! :)

Καλό βράδυ!

cinderella said...

Εγώ πέρασα για να πω οτι θέλω τα γοβάκια σας!!Τα οποία είναι υπέροχα!!
Καλησπέρες εκεί στο κρύο Λονδίνο από την πολύ ζεστή Αθήνα!! :)))

Σοφία said...

@ Γκρινιάρης: Επίσης!

@ Cinderella: Ευχαριστώ και ανταποδίδω τις καλησπέρες :-)

Εξύμνoς said...

Χαιρομαι που επαιξες!Καλο σου βραδυ! ΧΧΧ

Anonymous said...

οντως, καλα εκανες που επαιξες, μου αρεσε που σε γνωρισα λιγο καλυτερα!!!

καλο βραδυ!!

Σοφία said...

Να είσαστε καλά :-) Καλό βράδυ!

Laplace said...

ela re sy,yparxei pizza greek lover? h plaka kaneis?

koulpa said...

χαχα χαίρομαι για την γνωριμία:):)
ωραία τα ροζουλί γοβάκια.. έχουν χαρακτήρα..:):)
Καληνυχτούδια:):)

Laplace said...

οταν λες καπου τον φθινοπωρο,τι εισαι ψαρακι η υδροχόος?γιατι οι υδροχοίνες ειναι ΨΙΛΟξενέρωτες.. :p :p

Σοφία said...

@ Laplace78: Κι όμως, υπάρχει ;-)

Τυρί μοτσαρέλα, σπέσιαλ σάλτσα ντομάτας, φρέσκια ντομάτα, τυρί φέτα, μαύρες ελιές, ρίγανη, πράσινη πιπεριά, κρεμμύδι, πεπερόνι και φρέσκα μανιτάρια.

@ Koulpa: Παρομοίως και ευχαριστώ!

@ Laplace78: Μήπως μπερδεύεις το φθινόπωρο με την άνοιξη;

Laplace said...

η αυπνία σοφάκι,η αυπνία..
το φθινώπορο το ειδα φλεβάρη :p
Χωρίς πλακα..

αντε,παρθενακι εισαι?πες!

Anonymous said...

Το κοινό απαιτεί η φωτο να αλλαχτεί.
Ξανθιά σε βλέπουμε, για μαύρα μαλλιά λες :-)

Καραμελλένιο το γοβάκι.

~~A~~ said...

Μάθαμε και κάτι παραπάνω...

Cinderelen said...

Ax, έπαιξες κι εσύ το παιχνίδι με τις ερωτήσεις, πολύ χαίρομαι :D :D

Stand up comedian? Πωπω θέλει πολλή αυτοπεποίθηση για να κάνεις τέτοια δουλειά 8] Eγώ δεν 8α μπορούσα!

Ωραίες απαντήσεις, κι ωραία παπούτσια επίσης :)

ποντίκι said...

ωραίο το παπουτσάκι..... Σοφια και εγώ μου άρεσε το παιχνιδακι με τις ερωτήσεις.. αμέσω πάω να απαντήσω..

Anonymous said...

Πολύ καλό το παπουτσάκι!! χιχιχιχιχι, με τι το συνδυάζεις??

? said...

σε προσκάλεσα κι εγώ :-p

Σοφία said...

@ Laplace78: Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να πω. Θα σας αφήσω να αναρωτιέστε ;-)

@ Despinak: Και ξανθιά και 20 χρονών. Χεχε.

@ ~~a~~: Καλό ή κακό;

@ Cinderelen: Πολλή αυτοπεποίθηση και μεγάλα κότσια. Γι' αυτό και δεν έγινα ;-)

@ Ποντίκι: Να πας! Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες.

@ Laxanaki: Συνήθως με μπλε τζην. Είναι πολύ δύσκολο παπούτσι, γιατί είναι χειμερινό και κυριλέ, αλλά δεν ταιριάζει με τα χειμερινά κυριλέ μου ρούχα, που είναι κυρίως μαύρα παντελόνια.

@ Νίκος: Έχεις δίκιο και το είχα δει. Έσπαγα το κεφάλι μου να θυμηθώ ποιος άλλος με είχε καλέσει αλλά δεν μπορούσα, γι' αυτό δεν σε μνημόνευσα αρχικά. Ευχαριστώ!

Anonymous said...

Συμφωνούμε κατά τα 2/3 στα λουλούδια. Το τριαντάφυλλο θα άφηνα έξω. Κατά τ'άλλα συμφωνούμε :)

Καλό απόγευμα

marionettie said...

Πολύ ωραίες απαντήσεις! Μ' αρέσει αυτό το μυστηριώδες των γενεθλίων! Θα πρέπει να είσαι από τους λίγους που αντί να κρύβουν χρόνια, κρύβουν ημέρα γέννησης! Θα στελνα λίγες ηλιακτίδες προς Λονδίνο ηλεκτρονικά, αλλά και εδώ συννεφιά έχει. Καλό σκ!

Σοφία said...

@ Deninho: Κι εγώ προτιμώ τα λίλιουμ και τις ορχιδέες, αλλά στην ανάγκη βολεύομαι και με τριανταφυλλάκια ;-)

@ Marionettie: Να 'σαι καλά και καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!

Anonymous said...

Αχ, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση αλλά θα μου επιτρέψεις να ανταποκριθώ σε λίγες ημέρες λόγω των γνωστών προβλημάτων, που με κρατούν - ακόμα - μακριά από τα ιστολόγια...

Και να φανταστείς ότι είμαι και εγώ το... Νο 35, οπότε καταλαβαίνεις πόσο έχουν σπάσει τα νεύρα μου...(Έσκασε και το σκάνδαλο ντόπινγκ και έδεσε το γλυκό, τον τελευταίο καιρό)

Μου αρέσουν ιδιαιτέρως τα τακούνια! Πολύ βολικά!Και τα διατηρείς σαν αφόρετα!!!

Σοφία said...

Με την ησυχία σου Πέννυ :-) Σε καταλαβαίνω απόλυτα (και εύχομαι καλά ξεμπερδέματα)! Μα καλά, τι γκαντεμιά κι αυτό το σκάνδαλο του ντόπινγκ;

Τα παπούτσια είναι όντως σχεδόν αφόρετα. Σπάνια βγαίνουν από το κουτί τους, γιατί βλέπεις δεν συνδιάζονται εύκολα με τα ρούχα που φοράω συνήθως. Καλύτερα όμως έτσι, γιατί κρατάνε περισσότερο χεχε ;-)

Anonymous said...

Βρήκε και αυτό να συμβεί, σε εποχή που δεν με βολεύει!!!

Ξέρεις, και με τα τζιν χρειάζεται προσοχή για να μην ξεβάψει το χρώμα πάνω στο παπούτσι. Ασε, το έχω πάθει σε μπεζ παπούτσια που λάτρευα και έσκασα από τη στενοχώρια...

Καλύτερα στο κουτί τους, λοιπόν!

Αχ, ευχαριστώ για την καταννόηση..

Σοφία said...

Καλά, δεν το συζητώ, θα είχα σκάσει αν είχε ξεβάψει τζην πάνω σε παπούτσι!

Τα ροζουλάκια δεν έχουν ανάγκη όμως, αφού σπάνια βγαίνουν από το κουτί τους. Έχω βάλει τη φωτογραφία τους πάνω στο κουτί και κάθε φορά που ανοίγω την ντουλάπα τα βλέπω και μου φτιάχνει η διάθεση - χωρίς να τα φοράω καν :-)

Anonymous said...

Ρε παιδιά πως σας αρέσουν αυτά τα γοβάκια??? Για τις απόκριες ωραία θα ήταν!!!

Πάνος said...

Χαχαχα ροζουλί γοβάκια χαχαχα....Πάντως χάρηκα για τη γνωριμία και ωραίο blog...super

Anonymous said...

Ωραια τα γοβακια !!! :)