Wednesday 8 April 2009

Γραμματόσημα με φαντασία


Σήμερα πήρα δύο γράμματα από την Ελλάδα και μία κάρτα από την Φινλανδία. Τα ελληνικά γραμματόσημα ήταν ένα με ψαράκια και ένα με το σήμα του Αστέρα Τρίπολης. Το φινλανδικό είχε πάνω ...φαγητά!

Κύριοι και κυρίες των Ελληνικών Ταχυδρομείων: δεν αφήνουμε τα θαλάσσια τοπία και τις ομάδες, και να φτιάξουμε κανένα γραμματόσημο της προκοπής; Προτείνω να εκδόσουμε σειρά με θέμα Greek Souvlaki που να περιλαμβάνει τα εξής γραμματόσημα: ένα με σουβλάκια (καλαμάκια για τους Αθηναίους), ένα με πίτα-γύρο, ένα με πίτα-σουβλάκι, ένα με χωριάτικη σαλάτα και ένα με τζατζίκι. Ο δε συνδιασμός σουβλακίου-χωριάτικης-τζατζικίου να δίνει την τιμή γραμματοσήμου εξωτερικού, ώστε να μπορούμε εμείς οι κακόμοιροι Έλληνες της διασποράς να λέμε και να κυριολεκτούμε: φάτε μάτια ...σουβλάκια! Γιατί με τα ψάρια δεν βλέπω να γίνεται προκοπή.

Σας εγγυώμαι ότι οι πωλήσεις των γραμματοσήμων θα αυξηθούν κατακόρυφα και δυναμικά! Μια δοκιμή θα σας πείσει.

Ενδέχεται για το παραλήρημα αυτό να φταίει η πανσέληνος, πάντως αν ποτέ εκδοθεί τέτοια σειρά γραμματοσήμων, επιφυλάσσομαι να ζητήσω ποσοστά. You read it here first.

20 comments:

DaNaH said...

Σοφία μήπως νηστεύεις και πεθύμησες γύρους; Ακούς εκεί σουβλάκια στα γραμματόσημα! :P

Σοφία said...

Νηστεύω από σουβλάκια... εδώ και 2 μήνες!!!!!!

Σοφία said...

Σούπερ ιδέα! Εγώ προτείνω και γραμματόσημο με σπανακοτυρόπιτα και γεμιστά! Να πιάσουμε όλα τα γούστα!!!
;-)
Καλό βράδυ Σοφάκι!

George said...

πρόσθεσε και το Greek mousaka!!

Και είμαστε και σε περίοδο νηστείας!

Anonymous said...

Το δεύτερο με τον αστέρα το έλαβα κι εγώ σήμερα με πασχαλιάτικη κάρτα. Πάντως έχω να πω ένα πράγμα, χωρίς να είμαι φιλοτελιστής. Τόσο στα γραμματόσημα όσο και στις τηλεκάρτες έκαναν πολύ καλή δουλειά. Ειδικά τα ελληνικά γραμματόσημα ήταν και είναι από τα πιο καλαίσθητα και από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έχουν περάσει διάσημοι καλλιτέχνες-χαράκτες, που σχεδίαζαν τα γραμματόσημα.

apos said...

Χα! τις προάλλες ήταν ένας στο ταχυδρομείο και του έδωσαν γραμματόσημο με την ομάδα του ΠΑΟ (όπως κατάλαβες, τα ΕΛΤΑ δεν έχουν μόνο τον Αστέρα, που σου έστειλαν) και εκείνος γύρισε στην υπάλληλο και της λέει: «δεν έχεις να μου δώσεις της ΑΕΚ?»

Σοφία said...

@ Σοφία & George: Χαίρομαι που κάποιοι με καταλαβαίνουν :-)))

@ Anonymous: Όλες οι χώρες πλέον έχουν πολύ όμορφα γραμματόσημα, και η Ελλάδα επίσης. Μάλιστα παλιότερα νομίζω πως τα ελληνικά γραμματόσημα ήταν ακόμα καλύτερα. Ούτε κι εγώ είμαι ειδική, αλλά επειδή παίρνω κάρτες από όλο τον κόσμο μέσω postcrossing, τα πιο πρωτότυπα γραμματόσημα (με διαφορά) είναι τα φιλανδικά.

@ Apos: Χαχαχα πολύ σωστά είπε! Ρισπέκτ. Εγώ όταν πήγα μια φορά να πάρω γραμματόσημα εσωτερικού και μου έδωσαν του Ολυμπιακού, ζήτησα κι άλλα από την υπάλληλο για να στείλω κάρτες σε όλους τους φίλους μου που είναι Παναθηναϊκοί :-)

Anastasios said...

Χάρηκα που είδα το αφιέρωμά σου στα γραμματόσημα. Είναι το χόμπυ μου από την παιδική ηλικία και έχω συλλέξει μεγάλο αριθμό από γραμματόσημα.

Πιστεύω ότι όλες οι χώρες και οι πολιτισμοί έχουν κάτι να προσφέρουν (και το κάνουν όσο καλύτερα μπορούν) στον τομέα αυτό.

Πάντως η νέα τεχνολογία αλλάζει κάπως όλη την ατμόσφαιρα που υπήρχε πριν. "Αυτοκόλλητα" γραμματόσημα, πολλοί τύποι γραμματοσήμων, διάφοροι τύποι εκτυπώσεων, ολόκληροι φάκελοι - γραμματόσημα, αλλά επίσης και θέματα φτηνά, της χαμηλής καθημερινότητας κ.ά.

fpboy said...

χι,χι, πάλι στο φαγητό κατέληξε η κουβέντα ;

Σοφία said...

@ Anastasios: Συμφωνώ απόλυτα. Κι εγώ προτιμώ τα κλασικά γραμματόσημα και απεχθάνομαι ιδιαίτερα τα τυπωμένα σφραγιδάκια. Κάποια στιγμή θα κάνω μια (σοβαρή) ανάρτηση μόνο για γραμματόσημα. Είναι ήδη στο πρόγραμμα :-)

@ Fpboy: Εεε πού αλλού να πάει, στα ψάρια ή στο ποδόσφαιρο; Το φαγητό ήταν η μόνη διέξοδος χαχα!

Aspa said...

Θα είμαι μάρτυρας, εσύ είσαι το μυαλό πίσω από το concept!

kiki said...

Είμαστε μάρτυρες για την πατέντα!!!

Anonymous said...

θα 'ταν πραγματικά ωραία ιδέα για άνοδο του τουρισμού. το θέμα είναι τι κάνεις αν σου έρθει επιστολή το μεσημέρι στη δουλειά λίγο πριν το meeting :)

Crazy Tourists said...

Γραμματόσημα βλέπω!! Σε φαγητό από το 97 και μετά δεν έχει βγεί κάτι...Πριν αγνοώ!!! Η ιδέα σου πάντως είναι σούπερ! Α! Κι ένα με μουσακά δε θα ήτν άσχημο!
Αλλά αυτό το Φιλανδικό πολύ ωραίο!!

Τρελοτουρίστρια

Vassilis said...

Ωραία ιδέα, μπορεί να έχει και λεζάντα : Live your Myth, Eat your Pitta!

the BluElephant said...

αστέρας τρίπολης;

τόσο μεγάλη έμπνευση; πολύ κάρβουνο...

Anonymous said...

σουβλάκι και μουζάκα!

ουαου και γαμώ τις ιδέες (φτου και λέω κακά λόγια μέρες που είναι)

Καλή ανάσταση, να περάσεις όμορφα

The Gasbird Familly said...

Εμένα μου έδωσαν γραμματόσημα με Έλληνες ηθοποιούς.Είμαι προχώ ή έχω χάσει επεισόδια;
Καλή Ανάσταση με αρνάκι, κοκορετσάκι,κοντοσουβλάκι, όλα live και ουχί σε γραμματόσημα!

Σοφία said...

@ Aspa & Kiki: Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ και θα το έχω υπόψην μου :-)

@ Evlahos: Στην περίπτωση αυτή έχεις πρόβλημα... αλλά τι να κάνουμε, η άνοδος του τουρισμού θέλει θυσίες!

@ Τρελοτουρίστρια: Είχε κυκλοφορήσει γραμματόσημο με φαγητά το 1997; Κι εγώ πού ήμουν;;;

@ Vassilis: Πολύ καλή ιδέα!!

@ The bluElephant: Κυκλοφορούν όλες οι ομάδες της Α' Εθνικής. Δες εδώ.

@ Freedula: Ευχαριστώ και επίσης!

@ The Gasbirds: Ηθοποιούς έχει μόνο στα γραμματόσημα εσωτερικού. Στα εξωτερικού (0,70 ευρώ) κυκλοφορούν μόνο τα ψαράκια και ο Αστέρας Τρίπολης.

Anonymous said...

Greek souvlaki!!! Θεϊκό!