Sunday 31 January 2010

Αγγλικές εξοχές - χειμωνιάτικα τοπία


Έχω καιρό να σας δείξω αγγλικές εξοχές και μάλιστα σε χειμωνιάτικη περίοδο, γι' αυτό "έκλεψα" μερικές φωτογραφίες της φίλης μου της Livia και σας τις παρουσιάζω. Είναι όλες τραβηγμένες κοντά στο χωριό Cadbury που βρίσκεται στην κομητεία του Devon, στη ΝΔ Αγγλία - και καμία σχέση δεν έχει με τις ομώνυμες σοκολάτες.



Τα προβατάκια στην Αγγλία κυκλοφορούν ελεύθερα σε μεγάλα χωράφια που γύρω-γύρω έχουν φράχτες ή συρματόπλεγμα. Βοσκοί δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα.




Οι εξοχές αυτές είναι απίστευτες την άνοιξη και το καλοκαίρι, αλλά και ο χειμώνας έχει την ομορφιά του.

Υ.Γ. Την Παρασκευή προσπάθησε να χιονίσει αλλά τελικά τη γλιτώσαμε μόνο με χιονόνερο. Απόψε περιμένουμε πάλι χιόνι. Για να δούμε...

18 comments:

moukelis said...

Και σε μας χιονισε:για δεκα ολοκληρα λεπτα. :@Ρ
Το χειμωνα αυτα τα τοπια φαινονται πολυ πιο μελαγχολικα,συμφωνω πως εχουν τη γοητεια τους ολες οι εποχες.

Dimos El Grec said...

Ομορφιές ;)

koulpa said...

αχ ωραία η εξοχή τους.. σαν πιό καθαρή.. σαν η υγρασία να ξεχυλίζει από την εικόνα.. :):)
καλημέρα καλή εβδομάδα και καλό μήνα :):)

Anonymous said...

όμορφα τοπία

Anastasios said...

Καλό μήνα!

Meropi said...

Λίγο μαυρίλα τα τοπία Σοφάκι μου ή μου φαίνεται?

DonnaBella said...

αμαν, οχι αλλο χιονι! προσωπικα ειμαι ψυχολογικα απολυτα ετοιμη για την ανοιξη!

DaNaH said...

Nice! :-D

Giannis said...

kai auto pali getos me to xioni einai apisteuto ...

kai polu kruo re paidi mou, ma para pou kruo !!!

Δέσποινα said...

Υπέροχες οι εικόνες από τις αγγλικές εξοχές!!!!!! Ευχαριστούμε και τη Livia και σένα!
Καλό βράδυ και καλό Φλεβάρη!

mermyblue said...

ζηλεύω κ τα τοπία και το χιόνι!
εμάς εδώ μας πάει για ζέστη, ΠΑΛΙ.
κούραση...


καλό μήνα Σοφία!

Μόχα said...

Τελεια τοπία! Ζηλεύω απιστευτα!

Anonymous said...

σαν μικρά παραμυθάκια

Σοφία said...

@ Meropi: Χειμώνας στη βόρεια Ευρώπη χωρίς μαυρίλα δεν γίνεται ;-)

Να σκεφτείς μάλιστα ότι οι φωτογραφίες αυτές έχουν τραβηχτεί γύρω στις 3-4 μμ.

@ DonnaBella & Giannis: Εγώ πάλι προτιμώ το χιόνι και το κρύο από τη βροχή. Όσο για την άνοιξη, νομίζω ότι αργεί ακόμα...

@ Mermyblue: Πού είσαι να έρθω;

Natassa said...

τελικά όπου το τοπίο δεν είναι φλατ είναι απίστευτα όμορφο !!

Σοφία said...

Σίγουρα τα λοφάκια έχουν τη χάρη τους :-)

marionettie said...

Λατρεύω την τρίτη φωτογραφία

Σοφία said...

Κι εμένα η τρίτη είναι η αγαπημένη μου :-)