Friday 21 October 2011

Κοινωνία ώρα υπό το μηδέν;

 Εικόνες μιας μοντέρνας μεγαλούπολης εν έτει 2011. Τελικά έχουν δίκιο όσοι ισχυρίζονται ότι είμαστε αυτόχειρες;

Το κτήριο του Πανεπιστημίου στην οδό Πανεπιστημίου. 

Η οδός Πανεπιστημίου στις 19 Οκτωβρίου 2011, ώρα 5 μμ. 

Ηλιούπολη, σήμερα το μεσημέρι. Δίπλα σε παιδική χαρά.

Σήμερα πέρασα και από το Σύνταγμα αλλά προτίμησα να μην δω. Έμεινα στο χώρο του μετρό και πήγα σε μια έκθεση τροφίμων και ποτών. Λένε ότι με το φαγητό ξεχνιέσαι. Δεν έπιασε.

11 comments:

koulpa said...

xaxaxa κι εγώ πέρασα από ηλιούπολη σήμερα το μεσημέρι.. :) :)
φοβάμαι μήπως στο μέλον βλέπουμε αυτές τις φωτογραφίες με νοσταλγία.. :) :)
την καληνύχτα μου :) :)

Εξύμνoς said...

Υπέροχη η πόλη μας εε??? Ηλιούπολη μενω κι εγώ και τα βλέπω... Πρέπει να δεις την κατάσταση της Καλλιθέας... απερίγραπτη...

Καληνύχτα Σοφία!!

neli said...

Αχ Σοφια μου μακαρι αυτα να ηταν τα χειροτερα που ειδαμε η που θα δουμε αλλα φοβαμαι οτι μας περιμενουν πολλα ακομα.
Καλο σ/κ!!!!

DaNaH said...

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους!

Αυτή τη στιγμή περνάει απορριματοφόρο από τη γειτονιά μου μετά από περίπου 2 εβδομάδες βουνών σκουπιδιών!

Σοφία said...

@ Koulpa & Neli: Ρε παιδιά μην λέτε τέτοια! Ας είμαστε λίγο αισιόδοξοι, αλλιώς θα μας πάρει από κάτω :-(

@ Εξύμνος: Πέρασα από Αμπελόκηπους. Κι εκεί χάλια, αλλά τα μεγέθη της Ηλιούπολης δεν τα φτάνουν!!

Βέβαια στους Αμπελόκηπους μαζί με τα οικιακά σκουπίδια έχουν και απορρίματα από ιατρεία, νοσοκομεία κ.λπ. Άλλο επίπεδο εντελώς.

@ Δανάη: Είσαστε τυχεροί. Εμείς έχουμε να δούμε απορριματοφόρο πάνω από 2 εβδομάδες, μην σου πω και 3. Μπλιαχ.

DaNaH said...

Να σου πω ότι έχω χάσει το μέτρημα και μπορεί να έχεις και δίκιο, να είναι 3 οι εβδομάδες! Το απορριματοφόρο πήρε ό,τι υπήρχε σε δύο κάδους που είναι σε απέναντι οικοδομή και γέμισε, με αποτέλεσμα οι κάδοι που είναι ακριβώς κάτω από το σπίτι μου να είναι ακόμα γεμάτοι όπως τόσες εβδομάδες! Ελπίζω να περάσει πάλι, αν όχι σήμερα, τουλάχιστον αύριο!

George said...

στο πόσο υπό το μηδέν θα σταματήσουμε δεν ξέρω ......

DonnaBella said...

ουφ, ακομα κ με σκουπιδια εγω τη νοσταλγω..
αλλα αμα τα απορριματοφορα κατορθωναν μαζι με τα σκουπιδια να μαζεψουν κ την απελπισια των ανθρωπων, τι καλα που θα ητανε, ε?

Σοφία said...

@ Δανάη: Εμείς ακόμα περιμένουμε.... πλέον σταμάτησα να μετράω τις μέρες :-(

@ George: Ελπίζω λίγο πριν τον πάτο!

@ DonnaBella: Καλά, αυτό εννοείται. Πάντως όταν είσαι εδώ, τα σκουπίδια δεν υποφέρονται, και τη μιζέρια δύσκολο να την αποφύγεις όταν ζεις μέσα σε ένα σκουπιδότοπο. Κακά τα ψέμματα.

geokalp said...

σκέψου τι περνάνε στη Νάπολι (χρειάζεσαι δόντι μαφιόζου για να ξεφορτωθείς τα σκουπίδια σου) και ανέβα!!!

τη καλημέρα μου!

Σοφία said...

Είμαστε σε καλύτερη θέση από τη Νάπολι. Κάτι είναι κι αυτό ;-)

Καλημέρα!