Tuesday 17 July 2007

Βόλτα στο πάρκο

Για να μη νομίζετε ότι στα πάρκα έχει μόνο πρασινάδες, ορίστε τι άλλο είδα την περασμένη Κυριακή στο Hyde Park:

"Τραπεζάκια έξω" στην άκρη της λίμνης...


Παιδάκια που τάιζαν πάπιες και περιστέρια...


Βάρκες και θαλάσσια ποδήλατα στη λίμνη, το χρώμα της οποίας δεν είναι γαλάζιο όπως έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τα νερά στην Ελλάδα, αλλά πρασινωπό (και ενιότε γκρι σουρί ή καφέ μπλιαχ).


Είδα και μπουγελώματα με νερό που είχε μείνει από μια αθλητική εκδήλωση (το οποίο δεν κατάλαβα γιατί δεν το μοίραζαν στον κόσμο αντί να το μπουγελώνονται, αλλά τέλος πάντων).


Είδα κόσμο που έκανε πικ νικ και άλλους που λιάζονταν στις ξαπλώστρες...


Και έναν κύριο που είχε τα φαγητά στη σακούλα και τις μπύρες στο πουκάμισο. Και κάτι άλλο: βλέπετε τον κόσμο που είναι μαζεμένος στο βάθος κάτω από τα δέντρα;

Στο Hyde Park, υπάρχει ένα σημείο που λέγεται Speaker's Corner (Γωνιά του Ρήτορα). Εκεί συνηθίζεται να πηγαίνει όποιος έχει κάτι να πει και θέλει να το πει δημόσια. Δεν έχει σημασία για ποιο θέμα θα μιλήσει, ούτε χρειάζεται άδεια. Απλά παίρνει μια σκαλίτσα, σκαρφαλώνει πάνω, για να είναι πιο ψηλά, και βγάζει λόγο. Γύρω του μαζεύεται κόσμος που ακούει, ρωτάει, σχολιάζει και γενικώς κάνει τζερτζελέ. Άλλοι μιλάνε με πολλή σοβαρότητα, άλλοι με κυνισμό ή χιούμορ. Η όλη φάση θυμίζει μπλόγκερ χωρίς πρόσβαση στο ίντερνετ (ένας λέει, πολλοί σχολιάζουν). Την ώρα που ήμουν εκεί είδα 5 διαφορετικούς να μιλάνε - έναν μουσουλμάνο, έναν αγκαζέ με τη Bίβλο, έναν Εβραίο, έναν γενικού ενδιαφέροντος και έναν που δεν κατάλαβα τι ρόλο έπαιζε, μου φάνηκε εντελώς στον κόσμο του και δεν έκατσα να τον ακούσω. Στην φωτογραφία είναι ο γενικού ενδιαφέροντος, ο οποίος πρέπει να ομολογήσω ότι είχε πολλή πλάκα. Την επόμενη φορά θα πάρω κάμερα μαζί, να τον τραβήξω βίντεο.


Αυτά είδα στο πάρκο Κυριακή πρωί. Όχι τίποτα άλλο, να μην νομίζετε ότι περνάμε όλη μέρα στις παμπ πίνοντας Pimm's ;-)

23 comments:

Dream_Rider said...

ΛΟΓΟ, ΛΟΓΟ!!!!

Μια χαρά σας βρίσκω να τα περνάτε έστω και σε φόντο πράσινο (μάλλον καταπράσινο!)

Την επόμενη φορά να ανέβεις στη σκαλίτσα και να τους πείσεις να κατηφορίσετε όλοι μαζί προς τα εδώ!

Γκρινιάρης said...

Ουφ! Γλίτωσα κι αυτή τη φορά από την εξόρμηση της μανιακής με τη φωτογραφική! Κατηφόρισα το Σάββατο κι όχι την Κυριακή βλέπεις...

Αύριο το απόγευμα που θα έχει απ' ότι βλέπω καλό καιρό (hooraaaayyyyy), λέω να κατεβώ σε πάρκο. Αν σκοπεύεις να κανονίσεις εξόρμηση, και μάλιστα με βίντεο (όσο πάει χειροτερεύει!), ενημέρωσέ μας μέρη που πρέπει να αποφύγουμε! :)

Καλό βράδυ!

snikolas said...

Ε λοιπόν έχω αρχίσει πολύ να σε ζηλεύω! Όλο στην βόλτα είσαι και στο χαβαλέ!!!

Anonymous said...

καλά, ο τύπος με το πουκάμισο-κάβα είναι όλα τα λεφτά!

ggk said...

Λοιπόν περιμένω και εγώ λόγο σου στο Speaker's corner. Χεχε!
Μια χαρά τα περνάς. Yeaaaaahhhhh!!!

ADERGHIL said...

Mia xara itan o kairos simera:-)

I walked through Hyde Park from Knightsbridge to Marble Arch. Eida kai tis papies:p

Σοφία said...

@ Dream_Rider: Α πα πα, δεν ανεβαίνω εγώ σε σκάλα, έχω υψοφοβία!!

@ Γκρινιάρης: Αύριο δεν θα πάω σε πάρκο. Μπορείς να κυκλοφορήσεις ανενόχλητος ;-)

@ Snikolas: Το κατά δύναμιν!

@ Icarus: Κι εμένα μ' άρεσε αυτός :-D

@ GGK: Πού να τρέχω τώρα στο Speaker's Corner, αφού εδώ έχω ολόκληρο blogger's spot.

@ Bathtub island: Τους έριξες ψωμάκι;

Nobody said...

Αυτό με τον βλόγερ χωρίς πρόσβαση στο ίντερνετ πολύ μου άρεσε. Τελικά όλοι είμαστε λίγο πολύ κουλοί!!
Καλημέρα

Σοφία said...

Για να είμαι πιο ακριβής, μάλλον έπρεπε να πω μπλόγκερ χωρίς πρόσβαση στο ίντερνετ ή σε τυπογραφείο ;-)

Καλημέρα πέρα για πέρα!

itelli said...

Ωχ! Σταμάτησε να βρέχει;;;

Anonymous said...

Παράδεισο μου θυμίζουν ολα αυτα!!!!!

Dimos El Grec said...

Αχ...
Θέλω κι εγώ!
Εγώ τώρα διαβάζω φάρμακα... :-(((

Θεραπευτής said...

Ουφ, τι ωραιες ειναι αυτες οι πρασιναδες κι οι λιμνουλες που μας δειχνεις! Τελικα αν κρινει κανεις απο τις φωτογραφιες που ποσταρεις πρεπει να ζεις σε παραδεισο! Μηπως υπαρχουν στο αρχειο και καποιες που απομυθοποιουν την κατασταση; Θα ειχαν πολυ ενδιαφερον...

Υ.Γ.Το Pimm's ειναι στα αμεσα σχεδια μου για δοκιμη καθοτι λατρης του τζιν! Χαιρετω!!!

Tf said...

Ωραία! Περιμένουμε εξελίξεις σε Youtube πια :)

Σπύρος Σεραφείμ said...

περιμένουμε το βίντεο...
τα σέβη μου

Anonymous said...

αγαπητή Σοφία,
μιας που οι μέρες σου είναι γεμάτες πράσινο (το γκρι-καφέ-μπλιάχ! το παραμερίζω) και οι νύχτες σου κατακόκκινες, είπα να σου προσφέρω λίγο γαλάζιο, της ελληνικής θάλασσας...
απλά κάνε κλικ:

Ανοίξτε τα φτερά σας!

zero said...

Εχω παει , ετσι ειναι.
Να'σαι καλα που μου το θυμησες.

the BluElephant said...

αυτό το πάρκο είναι πανέμορφο γιατί μπορείς να το συνδέσεις με οποιαδηποτε ψυχολογική σου κατάσταση

:)

Ασκαρδαμυκτί said...

Καλά... όλα τα λεφτά είναι ο ... "ταλιμπάν" που έχει ζωστεί τις μπύρες!

Σοφία said...

@ Itelli: Να σου πω. Από την Κυριακή το απόγευμα που έριξε τη μεγάλη μπόρα, δεν έχω ξαναδεί βροχή. Σήμερα είχε καταπληκτική μέρα από το μεσημέρι και μετά, ενώ το δελτίο καιρού μιλούσε για συννεφιές, βροχές και τα σχετικά. Μερικές φορές αναρρωτιέμαι αν ζω στην ίδια χώρα με τους μετεωρολόγους...

@ Cursed: Εντάξει, όχι και παράδεισος, αλλά σίγουρα είναι όμορφα.

@ Dimosthenis K: Καλομελέτα κι έρχεται ;-)

@ The Therapist: Θα δω τι μπορώ να βρω, γιατί δεν θέλω να σας δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το Λονδίνο είναι η γη της επαγγελίας...
Όσο για το Pimm's, αν έχεις κανένα φίλο εδώ, πες να σου φέρει. Το πουλάνε και στο αεροδρόμιο.

@ TF & Σπύρος: Έφτασεεεεεεεε (καλά, όχι ακόμα, αλλά θα φτάσει).

@ Ιcarus: Για να πάω να δω...

@ Zero: Ευχαρίστησή μου :-)

@ The Bluelephant: Προσωπικά προτιμώ το St James's Park γιατί τα λουλούδια μου φτιάχνουν τη διάθεση. Αλλά και το Hyde Park καλό είναι, και όπως λες, πολύπλευρο.

@ Άσκαρ: Δεν μπορείς να πεις, από στυλ σκίζει ;-)

J. said...

Ωραίο και δροσιστικό μπλογκ ! Νομίζω πάντως ότι τέτοιους ρήτορες είχαμε κι εμείς εδώ στο Ζάππειο, δηλαδή κάτι παρέες που συζητούσαν ώρες ολόκληρες αν ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν κατακτητής ή εκπολιτιστής.

Σοφία said...

Καλά, εμείς τέτοιους έχουμε σε κάθε καφενείο, σε κάθε πλατεία και σε κάθε γειτονιά ;-)

Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες και ευχαριστώ!

Letta said...

Σοφία Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά! Είχα ένα πρόβλημα με τη σύνδεση ιντερνετ και για το λόγο αυτό δεν μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σου. Ελπίζω να τα καταφέρω τώρα. Σε ευχαριστώ για τη βοήθειά σου.
Νικολέττα
ps επειδή δεν έχω ευχαίρεια με τα blog μήπως μπορούμε να επικοινωνούμε με ε-mail? ή γράψε μου οδηγίες γιατί δεν τα πολυκαταφέρνω