Sunday 15 July 2007

Καιρός για Pimm's


Είχα πολλά να γράψω σήμερα και φωτογραφίες να σας δείξω από την Κυριακάτικη βόλτα μου, αλλά τα σχέδια άλλαξαν λόγω καιρού. Από το πρωί είχε μια φοβερή κουφόβραση, το απόγευμα έβρεξε καταρρακτωδώς για κανένα μισάωρο, μετά βγήκε ήλιος, ξανασυννέφιασε και άρχισε να βράζει. Δεν ξέρω πόσο πήγε η θερμοκρασία, σίγουρα όχι πάνω από 25 °C (και πολύ λέω), αλλά σε συνδιασμό με την απόλυτη άπνοια και την υγρασία, ήταν πολύ αποπνηκτικά. Κάποια στιγμή μίλησα μέσω Skype με τους γονείς μου στην Αθήνα. Έτσι που τους είδα, είμασταν το ίδιο αλαλιασμένοι.

Αφού είδαμε ότι δεν δροσίζει, κλείσαμε τον υπολογιστή και όλα τα φώτα, ανοίξαμε διάπλατα όλα τα παράθυρα, και περιορίσαμε τις άσκοπες κινήσεις, δηλαδή όλες εκτός των κινήσεων από και προς το ψυγείο για να προσθέσουμε παγάκια στο Pimm's. Το οποίο είναι ένα κοκτέιλ που γίνεται με τζιν και λεμονάδα, και με προσθήκη κομματιών αγγουριού, φράουλας, λεμονιού, πορτοκαλιού, και φύλλων μέντας. Τα βάζεις όλα σε μια κανάτα μαζί με παγάκια (κάπως σαν σανγκρία) και πίνεις μέχρι να ξεδιψάσεις ή να ζαλιστείς. Αν πίνεις γρήγορα όπως εγώ, ζαλίζεσαι πολύ πριν ξεδιψάσεις.

Για κανένα τρίωρο νιώσαμε ότι ήμασταν στην Ελλάδα (εκτός από το Pimm's). Μετά δρόσισε. Τώρα το δελτίο καιρού προβλέπει βροχές μέσα στη νύχτα και όλη μέρα αύριο, και προειδοποιεί για πλημμύρες. Παλιά μου τέχνη κόσκινο.

Πάντως σήμερα βάλαμε το ελαφρό πάπλωμα. Επιτέλους νιώσαμε ότι ήρθε καλοκαίρι (γιούπιιιιιι). Ας ελπίσουμε να μην φύγει πριν προλάβουμε να το ευχαριστηθούμε.

15 comments:

Я верю в Сталина said...

Καλημέρα!

Με τόσα μαναβικά μέσα, θα είναι τούρμπο. Έστι μου ακουγεται πάντως...

Γκρινιάρης said...

Εγώ τι να πω μου με έπιασε η καταιγίδα έξω; Ευτυχώς διαπίστωσα οτι η χρησιμότητα των δέντρων στα πάρκα δεν είναι μόνο να κάνουν σκιά (ναι, γιατί έχουμε λιώσει από τον ήλιο.....), αλλά και να παρέχουν καταφύγιο σε τέτοιες περιπτώσεις. Δε λέω, είχε πλάκα, είχε μαζευτεί ο κόσμος κάτω από τα δέντρα! :)

Ψιτ, παιδί! Πιάσε ένα Pimm's με απ' όλα! Το αγγουράκι φρέσκο, ελπίζω!

Cheers!

George said...

Τι κρίμα να μην έχετε νιώσει το Ελληνικό καλοκαίρι!! Είναι υπέροχο!!
Ήλιος - Θάλασσα - Ηρεμία - Έρωτας.
Σας το εύχομαι σύντομα να το χαρείτε.
Αχχχχ Καλοκαίριιιιιιιιιιιι!!

stefanos said...

anyone for tennis?

κάτι άκουσα για πλυμήρες, αληθεύει;

Σοφία said...

Καλημέρες με πολλή συννεφιά (ακόμα περιμένουμε την βροχή που τα δελτία καιρού μας διαβεβαιώνουν ότι έρχεται, αλλά δεν το δένουμε και κόμπο).

@ Dimosthenis: Είναι τούρμπο με την καλή έννοια ;-)

@ Γκρινιάρης: Καλά, δεν είχες ομπρέλα μαζί; Τσκ τσκ τσκ! Εμένα ευτυχώς με βρήκε κυριολεκτικά έξω από την είσοδο της πολυκατοικίας. Με το που μπήκα μέσα άνοιξαν οι ουρανοί!

Ένα Pimm's με απ' όλα έφτασεεεεεεε!

@ George-Rose: Από τα λεγόμενά σου υποθέτω ότι πέρασες πολύ καλά στις διακοπές φέτος ;-)

@ Στέφανος: Εδώ είναι τελείως στεγνά προς το παρόν. Μέχρι το βράδυ θα δούμε πώς θα πάμε.
Το τέννις μας τελείωσε - αλλά με τις καινούριες βροχές μπορεί να αναθεωρήσουμε, καθότι εδώ το τέννις είναι το κατεξοχήν σπορ για την εποχή των μουσώνων.

Nobody said...

Εγώ έχω να δηλώσω ότι τελικά το κλίμα της Κύπρου δεν είναι και τόσο Αφρικάνικο όσο το περίμενα. Είναι μία χαρά!! Έχει τη ζέστη του αλλά δε σε γαμάει.

Στις 9/8 ανεβαίνω στο Καντέρμπουρι. Πρέπει να ξεθάψω τα χειμωνιάτικα μέσα στον Αύγουστο!

nakupenda said...

Χε, σαν την Αθήνα τον Αύγουστο (που'ναι παχιές οι μύγες) δεν είναι τίποτα! ...

seaina said...

Βρε κοπελιά, πώς την παλεύετε εκεί πέρα; Νομίζω δεν θα μπορούσα, δίχως τον ελληνικό, παρατεταμένο ήλιο :)

Anonymous said...

Αν ερχόσουν Ελλάδα θα έλιωνες [στην κυριολεξία!] και "πνιγόσουν" από τον ιδρώτα τόσο που θα ήθελες να επιστρέψεις αμέσως στο Λονδίνο :)
Πίστεψέ με...

zero said...

Αχ! ...οχι...
τι μου θυμησες τωρα.
Καλο το ποστ και το Pimm's

ζερο.

Σοφία said...

@ Nobody: Και μην ξεχάσεις να φέρεις ομπρέλα και γαλότσες!

@ Nakupenda: Για να είμαι ειλικρινής, οι μύγες δεν μου λείπουν ;-)

@ Seaina: Με μεγάλη δυσκολία και γκρινιάζοντας συνέχεια. Τι άλλο να κάνουμε;

@ Redhathacker: Μέχρι χθες κοιμόμασταν με χειμερινό πάπλωμα. Σε νησί μπορεί να ήθελα να πάω, να επιστρέψω στο Λονδίνο όχι. Προτιμώ τη ζέστη κι ας λιώνω.

@ Zero: Ευχαριστώ κι ελπίζω να ξαναπεράσεις από τις Κόκκινες Νύχτες!

the BluElephant said...

... μια absolut και με tequila στην κατάψυξη είναι πάντα χρήσιμες για κοκτέιλ-ακια!

:]

Σοφία said...

Άσε, άμα αρχίσω να πίνω βότκες θα είμαι συνέχεια φέσι!

Anonymous said...

ακόμα πάπλωμα, έ;;;
εμείς δόξα το Θεό, εδώ και μια βδομάδα μόνο με το σεντονάκι...
"καύσωνας" (χαχαχα!)

Σοφία said...

Εμείς δεν βλέπω να βάζουμε σεντόνια φέτος...