Saturday 6 February 2010

Ιουλιέτα, νίτζα, πριγκίπισα, emo


Έχω μαύρα μαλλιά ως τους ώμους. Σημειώστε το γιατί είναι σημαντικό για τη συνέχεια της ιστορίας μας.

Είμαι στο μπάνιο με τη βαφτιστήρα μου την Κωνσταντίνα και ετοιμαζόμαστε να βγούμε έξω.

Έχω λουστεί και στεγνώνω τα μαλλιά μου με το πιστολάκι.

Για να δώσω όγκο, έχω σκύψει και τα στεγνώνω ανάποδα.

Τη στιγμή που σηκώνομαι με τα στεγνά πλέον μαλλιά να πέφτουν στο πρόσωπό μου, η Κωνσταντίνα με κοιτάζει και αναφωνεί όλο χαρά:

Νονά, είναι σαν να είσαι emo!!

Η Κωνσταντίνα είναι 8 χρονών.

21 comments:

Alitovios said...

Ο Νίντζα το 'χει δίπορτο :)

NdN said...

Αυτό να μην το πάρεις σαν κομπλιμέντο! :)

DonnaBella said...

εμενα παντως αυτο απο 8χρονο για κομπλιμεντο μου ακουστηκε! :-)

Anonymous said...

ο νιντζα είναι πολύ τυχερός.

:)

An-Lu said...

Μιά χαρά τη βρίσκω! Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται ;-)

Natassa said...

και μένα σαν κοπλιμέντο μου φάνηκε :-)

!sweety! said...

Κοίτα που έμαθε και το μικρούλη το emo!!!Έλα βρε Σοφία,για κομπλιμέντο θα το εννοούσε η μικρή.Είμαι κι εγώ νονά και σε καταλαβαίνω.Η βαφτιστήρα μου είναι 6 χρονών κι όμως η γλωσσίτσα της είναι μεγαλύτερη από το μπόι της!
Να την χαίρεσαι!
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα να έχεις!

Vassilis said...

Σοφία, έτσι είναι τα μικρά παιδιά, ότι βλέπουν προσπαθούν συνέχεια να το συνδυάσουν με τις εικόνες/παραστάσεις που έχουν στο μυαλό τους.
Πολύ ωραία η ζωγραφιά της βαφτιστήρας σου, να τη χαίρεσαι:)

Yannis Kapnidis said...

Σίγουρα δεν ήταν κομπλιμέντο!

Πάντως μην εκπλήσσεσαι. Το ότι είναι 8 χρονών δεν πάει να πει ότι δεν έχει αυτιά και μάτια! Τα παιδιά σήμερα είναι νοητικά 5 χρόνια μεγαλύτερα απ'ότι ήταν κάποτε.

Σκέψου το πάντως για το καρναβάλι... κατά τα λεγόμενα της βαφτισιμιάς σου δε θέλεις και πολύ να μοιάζεις με emo...γιατί να μην το εκμεταλλευτείς;;; χαχαχαχαχα

... καλά, αν δε σου άρεσε, το παίρνω πίσω! :-(

KitsosMitsos said...

Χαχαχα! Θεά η μικρή!

Σοφία said...

@ Alitovios & Βασίλης: Χεχε αυτό βλέπω κι εγώ!

@ NdN: Χαχαχαχαχα :-D

@ DonnaBella & Natassa: Εγώ για να λέμε την αλήθεια θα προτιμούσα να μου πει ότι είμαι σαν την πριγκίπισσα της ομορφιάς, αλλά φευ!

@ An-Lu: Ευχαριστώ :-)

Σοφία said...

@ !Sweety!: Το θέμα είναι, πού τους έμαθε το 8χρονο τους emo;;; Όσο για γλώσσα, άλλο τίποτα! Να χαίρεσαι κι εσύ τη δικιά σου βαφτιστήρα.

@ Vassilis: Ευχαριστώ, να είσαι καλά :-)

@ Hellenic Potion: Να σου πω την αλήθεια, δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι, αλλά μάλλον έχεις δίκιο. Emo θα ντυθώ, μιας και το'χω ;-)

@ KitsosMitsos: Χεχε το λάδι μου φταίει για όλα!

fvasileiou said...

Ούτε κοπλιμέντο, ούτε κοροϊδία. Τίποτα.
Μια απλή διαπίστωση έκανε το παιδί.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΟΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ;ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ;
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ :))

Σοφία said...

@ FVasileiou: Χαχαχα! Δηλαδή να μην έχω ψευδαισθήσεις, ε;

@ JK: Μην σου πω και πιο ενημερωμένα από εμάς. Εγώ τους emo πριν από 1-2 χρόνια τους έμαθα...

Θα περάσω να απαντήσω για το άβαταρ. Ευχαριστώ!

fpboy said...

γλύκα τα μικρούλια,
ότι θέλουν μας κάνουν....

Σοφία said...

Αχ! Τι να πεις; Η μικρή μας είναι 4 και σου πετάει όλο κάτι ατάκες, που δεν ξέρεις που να κρυφτείς!!!
Καλημέρα Σοφάκι!

Estrella is little miss Greeky said...

Άσε, εχθές άκουγα σε εκπομπή κάποιον γιό να λέει στη μάνα του να στείλουνε ιό με fake διεύθυνση για να εκδικηθούν κάποιον και ήταν πιτσιρίκι μόνο...ρε που πάμε...

Σοφία said...

@ Fpboy: Ως προς αυτό, δεν χωρά καμία αμφιβολία :-)

@ Σοφία: Χαχα το φαντάζομαι!

@ Estrella: Είδες τι αλλαγές φέρνει ο 21ος αιώνας;;;

Anonymous said...

hahahahahaha!!!

marionettie said...

Ω, ουά, τι τέλειο