Sunday 28 February 2010

Πάνω από τα σύννεφα

Προχθές σκεφτόμουν ότι έχω καιρό να κάνω ταξιδιωτική ανάρτηση, και αποφάσισα να απανορθώσω. Άνοιξα λοιπόν τα κιτάπια με τις φωτογραφίες, ταξίδεψα νοερώς και οπισθοδρομικώς και κατέληξα σε έναν φάκελο με τίτλο "Greece Feb 2009".

Πέρσυ τον Φεβρουάριο (όπως και φέτος) είχα εγκαταλείψει προσωρινά τη μουντή και βροχερή Αγγλία και είχα περάσει μια υπέροχη βδομάδα στην ηλιόλουστη Αθήνα. Μάλιστα είχα πετύχει αλκυονίδες μέρες και είχα μπορέσει να κάνω την τουρίστρια στην Αθήνα, ενώ φέτος πήγαινα από σινεμά σε σινεμά, και με την ομπρέλα στο χέρι. Τέσπα.

Στην επιστροφή έφυγα από την Αθήνα με ήλιο και πέρασα την περισσότερη Ευρώπη επίσης με ήλιο, έτσι βρήκα την ευκαιρία να τραβήξω μερικές πολύ ωραίες φωτογραφίες. Τις πρώτες, από την απογείωση, σας τις είχα δείξει σε σχετική ανάρτηση. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από τη συνέχεια της διαδρομής.

Αφήνοντας πίσω μας το λιμάνι του Πειραιά, περνάμε πάνω από τη Σαλαμίνα. Δεξιά είναι το Πέραμα και στο βάθος η Ελευσίνα.


Κατευθυνόμαστε δυτικά πάνω από τον Κορινθιακό κόλπο, και στη συνέχεια βόρεια, προς τη Θεσσαλία.


Εδώ βλέπουμε τη λίμνη Πλαστήρα από ψηλά. Τα βουνά που φαίνονται κάτω αριστερά αποτελούν μέρος της οροσειράς της Πίνδου.


Ανεβαίνοντας βορειότερα δεν ξέρουμε τι βλέπουμε, γιατί τα σύννεφα πυκνώνουν αισθητά. Πάντως στο σημείο αυτό πρέπει να βρισκόμαστε είτε πάνω από την Ήπειρο είτε πάνω από την Αλβανία.


Βγαίνουμε στην Αδριατική. Απέναντί μας είναι το Herceg Novi, παραλιακή πόλη του Μαυροβουνίου.


Σειρά έχουν οι φημισμένες Δαλματικές ακτές της Κροατίας. Στο βάθος το Ντουμπρόβνικ.


Πάνω από τη βόρεια Ιταλία βρίσκουμε ξανά σύννεφα. Στο βάθος διακρίνονται οι Άλπεις.


Τα σύννεφα σκορπίζουν και η ορατότητα βελτιώνεται αισθητά. Οι Άλπεις είναι βέβαια χιονισμένες, αλλά το χιόνι σχετικά λίγο.


Όταν πετάς πάνω από σύννεφα έχεις την αίσθηση ότι από κάτω υπάρχει ένα στρώμα βαμβάκι. Όταν πετάς πάνω από τις Άλπεις, έχεις μια εντελώς ...διαφορετική αίσθηση.


Με ένα μικρό ζουμάρισμα μπορούμε να δούμε τα ορεινά χωριά της Ελβετίας.


Αν είχα λίγο καλύτερο φακό, μπορεί να βλέπαμε και ανθρώπους να κάνουν σκι!


Πώς σας φάνηκε η διαδρομή ως εδώ; Προτιμάτε Αττική, Θεσσαλία, Αδριατική, Δαλματία ή Άλπεις;

Στην επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω τη συνέχεια του ταξιδιού πάνω από τη βόρεια Ευρώπη.

22 comments:

Μαρία said...

Πολύ ωραίο πόστ!Αλήθεια,πώς γνωρίζεις με τόση λεπτομέρεια τι βρίσκεται σε κάθε φωτογραφία;

Προσωπικά διαλέγω Άλπεις. Οι μυτερές τους κορυφές που "μαυρίζουν" με εντυπωσιάζουν κάθε φορά. Όσον αφορά το πόστ απο τη Βόρεια Ευρώπη , να περιμένουμε πράσινους και καφέ τετραγωνισμένους αγρούς ανάμεσα σε σπιτάκια και ποτάμια; :)

Καλημέρα!

neli said...

Τιποτε ςραιοτερο απο το να ξεκιναω την εβδομαδα μου νοερα με ενα ταξιδι!!!!!!
Σοφια μου να εισαι καλα , καλη εβδομαδα και καλο μηνα!

Anonymous said...

όμορφο ταξίδι από ψηλά, για να ξεκινήσει ο μήνας. καλό μήνα

KitsosMitsos said...

Καλημέρα. Ωραία μας πέταξες! Πότε είναι η επόμενη πτήση να κλείσουμε εισιτήρια;

Σοφία said...

Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους!

@ Maria: Μια γενική ιδέα την έχω από τα μαθήματα γεωγραφίας του σχολείου. Τις λεπτομέριες τις ψάχνω στο Google Maps.

Από τη βόρεια Ευρώπη να περιμένεις σύννεφο, πολύ σύννεφο! Περισσότερα δεν λέω για να μην χαλάσω την έκπληξη ;-)

@ Neli & Vaggelis: Χαίρομαι που σας άρεσε η ανάρτηση!

@ KitsosMitsos: Σε πέντε μέρες. Χεχε.

Δημήτρης said...

Καλημέρα

Ωραια μας ταξίδεψες

Vassilis said...

Πολύ ωραία η θέα που μας πρόσφερες.
Να βάλω και ένα τραγούδι :

όταν κοιτάς από ψηλά ... http://www.youtube.com/watch?v=_xvmnRBddRQ
Καλό μήνα!

VAD said...

Καλά ειναι απο ψηλα,μην μπλεξουμε με τα χιόνια τωρα:))

Καλό μήνα....

DaNaH said...

Χαχα και εγώ αυτό θα ρωτούσα, πώς θυμάσαι σε ποιο σημείο ήσουν όταν τράβηξες την κάθε φωτογραφία!

Και εμένα μου αρέσει να τραβάω φωτογραφίες μέσα από το αεροπλάνο. Οι καλύτερές μου είναι όταν είμαστε πάνω από τα σύννεφα και συναντάμε ανατολή ή δύση του ήλιου, είναι πραγματικά κάτι το μαγικό που δεν περιγράφεται, πρέπει να το έχεις ζήσει! Πολλές φορές έχω σκεφτεί να βγάλω φωτογραφίες αλλά σπάνια το κάνω καθώς προτιμώ κάθε φορά να απολαμβάνω το θέαμα με τα εκπληκτικά χρώματα!

Το δεύτερο καλύτερό μου είναι όταν δεν έχει σύννεφα και βλέπεις τα χιονισμένα βουνά όπως οι φωτογραφίες από τις Άλπεις που έχεις.

Φυσικά το συναίσθημα που έχω όταν γυρνάω στη Θεσσαλονίκη και βλέπω τα φώτα της πόλης μου και τον Θερμαϊκό είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό! ;)

George said...

οχι όχι !!! εγώ προτιμώ την συνέχεια του ταξιδιού. Καλύτερα πάνω απο τα σύννεφα και μικρές κουκίδες των υπολοίπων παρά την μουνταμάρα και το γκρί που βλέπουμε μπροστά μας.
Καλή σου ημέρα.

fvasileiou said...

Μου αρέσουν τόσο πολυ οι ταξιδιωτικές αναρτήσεις σου, που πια δεν βρίσκω λόγια.

Καλό μήνα σε όλους!

koulpa said...

xaxaxa "ωραία μας πέταξες".. την άλλη φορά να μας ανακυκλώσεις.. :):)
πολύ ωραίες όλες.. δε μπορώ να διαλέξω.. περιμένουμε τη συνέχια :):)
καλό μήναααα :):)

Σοφία said...

@ Griniaris, Vassilis, VAD: Ευχαριστώ!

@ Δανάη: Tόσες φορές που έχω κάνει τη διαδρομή την ξέρω απέξω πλέον ;-)

Συνήθως ταξιδεύω νύχτα και δεν βλέπω τίποτα από τα παράθυρα, ούτε ηλιοβασίλεμα ούτε ανατολή. Για μένα ήταν κάτι πολύ διαφορετικό να ταξιδεύω μέρα και να μπορώ να βλέπω και να φωτογραφίζω, γι' αυτό του έδωσα και κατάλαβε!

@ George: Δεν θέλω να σε απογοητεύσω, αλλά όσο πιο βόρεια πας, τόσο πιο πολύ γκρι βλέπεις...

@ FVasileiou: Ευχαριστώ και επίσης!

@ Koulpa: Θα σας ανακυκλώσω εν καιρώ :-p

Anonymous said...

Δεν υπάρχει πιο υπέροχη χώρα από την Ελλάδα.Μπορει να την κατηγορούμε για πολλά αλλά για ένα πράγμα την θαυμάζουμε.....όποιος έχει ανέβει στον Παρθενώνα,ε,αυτό το θέαμα το βλέπεις και πεθαίνεις....

φως-Αττικός ουρανός-Παρθενώνας,αρμονία & τελειότητα.Τέλος.Το λίκνο του Δυτικού πολιτισμού.

από την άλλη ναι,η Αγγλία έχει άλλα που την κάνουν μοναδική....

London rooftops σε συνδυασμό με τα πλακόστρωτα σοκάκια...νομίζεις ότι ζεις στην Βικτωριανή Αγγλία,στην Αγγλία του Oliver Twist...το σκηνικό με την βροχή και την ομίχλη είναι μοναδικό....έχει γοητεία να χαζεύεις το St.Paul cathedral ένα βράδυ με ψιλόβροχο...

εντάξει,η Βόρεια Ευρώπη έχει άλλες ομορφιές....

rvagos said...

Τελικά όταν πετάς δίπλα στο παράθυρο πάντα υπάρχει ένας τρόπος διαφυγής.

apos said...

Ακόμα και η Σαλαμίνα από ψηλά είναι μια μαγεία...

Καλό Μήνα, Σοφία μας!

konstantinos said...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες! Εγώ δεν αποφάσισα ακόμη να επιχειρήσω αντίστοιχη φωτογράφιση-πάντα το αναβάλλω για τότε που θα έχω την σούπερ ντούπερ μηχανή!
Πάντως, πάνω από τις Άλπεις, το θέαμα με τις λίμνες είναι υπέροχο! Ειδικά όταν έχει καλή ατμόσφαιρα και φαίνονται σκούρες μαύρες...Πάντα επιδιώκω να καθίσω σε παράθυρο και η αλήθεια είναι ότι συνήθως το καταφέρνω! Αλλιώς, αρχίζω και μιλάω ακατάπαυστα ώστε να αναγκάσω τον άγνωστο που κάθεται δίπλα μου να μου παραχωρήσει τη θέση του με αντάλλαγμα τη σιωπή μου!
Α, και πάνω από τη Μάγχη είναι υπέροχα! Έχω πετύχει κάτι απίστευτους κυματισμούς!
Άντε, μπορεί να ανεβάσω εγώ από την επόμενη φορά που θα επισκεφτώ τη Μ.Βρετανία.Σε 11 μερούλες!

Anastasios said...

Καλό μήνα! Καταπληκτικές φωτογραφίες. Έκανα κι εγώ ανάλογη ανάρτηση σήμερα, αλλά με βραδινές φωτογραφίες.

Σοφία said...

@ Βασίλης: Όλες οι χώρες έχουν κάτι που τις κάνει μοναδικές. Το ελληνικό ατού είναι χωρίς αμφιβολία ο ουρανός (αττικός και όχι μόνο). Άλλες χώρες έχουν άλλα.

@ RVagos: Πάντα υπάρχει τρόπος διαφυγής, ακόμα κι αν βλέπεις διάδρομο. Άκου που σου λέω...

@ Apos: Είδες η Σαλαμίνα; Έχει φωτογένεια η άτιμη. Ποιος το περίμενε!

@ Konstantinos: Εγώ πάλι συνήθως κάθομαι στο διάδρομο για να έχω το ελεύθερο της μετακίνησης. Αν με συναντήσεις ποτέ σε παράθυρο, ευχαρίστως να σου παραχωρήσω τη θέση μου και χωρίς να καταφύγεις σε ακραία μέσα :-)

Σοφία said...

@ Anastasios: Αυτό είδα! Είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος :-)

geokalp said...

δεν είμαι σίγουρος για την επιλογή... μάλλον μεταξύ Άλπεων και Δαλματίας θα έλεγα!
πολύ ωραίες φώτο, μου άνοιξες το κεφάλι!!

Σοφία said...

Χαίρομαι που σου άρεσαν :-)