Friday 19 October 2007

Τηλεοπτικές αναμνήσεις μέρος 1ο

Τις προάλλες που έγραφα το ποστ για τα παιχνίδια των παιδικών μας χρόνων, θυμήθηκα τις τηλεοπτικές εκπομπές που βλέπαμε μικροί και σκέφτηκα να κάνω ένα ποστ μόνο για τηλεόραση.

Αυτά είναι τα "παιδικά" που έβλεπα εγώ. Εσείς τι βλέπατε;

Δον Κιχώτης


Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος


Μάγια η Μέλισσα


Ομάδα G (μεγάλη πώρωση!)


Μπόλεκ και Λόλεκ


Χάιντι, η μικρούλα των Άλπεων


Σπορτ Μπίλλυ


Πίπη η Φακιδομύτη


Διαστημόπλοιο Αργώ


Ο (αξέχαστος) Παραμυθάς


Το μικρό σπίτι στο λιβάδι


Αστυνόμος Σαΐνης


Και φυσικά, Καραγκιόζης!


Scooby, Scooby, Scooby Dooooooo (νεώτερη προσθήκη γιατί τον είχα ξεχάσει!)


Ενημέρωση 20/10/2007: Για τους λίγο μικρότερους σε ηλικία, έχει κάνει στο παρελθόν ένα ανάλογο ποστ η Δανάη. Εκεί θα βρείτε τα Thundercats, την Candy Candy, τα Στρουμφάκια και άλλα πολλά.

55 comments:

Από Μηχανής Θεός said...

Φθηνοπωρινες αναζητησεις χαμενων αναμνησεων, ε; Ξεχασες να αναφερεις τον κορυφαιο Νιλς Χογκελσον. Πιτσιρικας μου αρεσε πολυ να τον βλεπω να πεταει πανω στις αγριοχηνες. Οπως και καθε φορα που βλεπω την εθνικη οψη του Φινλανδικου Ευρω, το μυαλο μου παει 20+++ χρονια πισω.
Ευχαριστω για την φιλοξενια!

Σοφία said...

Λες να φταίει το φθινόπωρο; Μπορεί ;-)

Το Νιλς Χόγκελσον δεν το έβλεπα ποτέ, ούτε το θυμάμαι από τα παιδικά μου χρόνια. Ίσως είναι πιο καινούριο.

Καλώς βρέθηκες στις Κόκκινες Νύχτες!

Ατσαλάκωτος said...

Γεια σου Σοφία, τι έκανες τώρα;
Τι συρτάτια λήθης αφύπνισες και σε τι όμορφο και ανέμελο κόσμο μας επανέφερες, να' σαι καλά.
Ένιωσα έστω και για λίγο να χάνομαι σε απογεύματα παιδικής ανεμελιάς.
Όσο για τον Νιλς Χόλγκερσον και το ταξίδι με τις αγριόχηνες το θυμάμαι και είναι πίστεψε με αρκετά παλιό...
Όπως και να έχει το post σου ήταν μια όαση που μας παρέπεμψε στην αθωότητα των παιδικών μας χρόνων.

Από Μηχανής Θεός said...

Χμμμ... ηρθε η στιγμη να σε παω 22 περιπου χρονια πισω. Εποχες 1984-1986
plz check the links:

http://www.youtube.com/watch?v=zTYAWegJWMs
http://www.youtube.com/watch?v=2elhB7zXuUA&mode=related&search=

Σοφία said...

@ Ατσαλάκωτος: Μπορεί να είναι αρκετά παλιό, όμως μήπως εγώ είμαι παλιότερη;
Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!

@ Από μηχανής θεός: Ειλικρινά δεν θυμάμαι κανένα από τα δύο. Αλλά αν οι ημερομηνίες είναι σωστές, όταν παίζονταν ήμουν ήδη στο Γυμνάσιο, οπότε δεν έβλεπα πια κινούμενα σχέδια.

Anonymous said...

Θα συμπληρώσω και άλλα.
Φρου Φρου
Φρουτοπία
Κάντυ Κάντυ (ναι έβλεπα και εγώ)

Σοφία said...

Ούτε αυτά τα ξέρω!
Μα καλά, που ήμουν εγώ όταν παίζονταν αυτά τα κινούμενα σχέδια;

DaNaH said...

Σοφία εγώ θα σου απαντήσω με ένα post που ήταν από τα πρώτα που έκανα στο blog μου. Το link είναι το εξής:

http://greekcharm.blogspot.com/2007/03/cartoon.html

Είχα σκοπό να κάνω και δεύτερο μέρος όταν το είχα γράψει γιατί θυμήθηκα στην πορεία και άλλα κινούμενα σχέδια (όπως πχ τον Sport Billy που ανέφερες εσύ), αλλά με τον καιρό ξέχασα να το κάνω το 2ο αυτό post!

Δες το και πες αν τα ξέρεις/θυμάσαι αυτά που αναφέρω! :)

Σοφία said...

To είδα το ποστ, Δανάη, και σου απάντησα κιόλας :-)
Βασικά εκτός από αυτά που έχω αναφέρει κι εγώ, θυμάμαι μόνο τα Στρουμφάκια και το Muppet Show!!!

the_sailor said...

Καλά δεν παίζεσαι όμως!!! :)))

Αρχικά είπα να υπογραμμίσω και εγώ ποια από τα παραπάνω "προκρίνω" και κατέληξα να είναι δυο-τρία το πολύ αυτά που δε πολύ-συμπαθούσα...

Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω είναι ο βασιλιάς Αρθούρος, πρέπει να ήταν λίγο μεταγενέστερο της ομάδας G, με αρκετές ομοιότητες με αυτήν, και φυσικά τα... στρουμφάκια.

Anonymous said...

Είναι ατελείωτα τα παιδικά που βλέπαμε τότε.

Σοφία said...

@ The_Sailor: Χμμμμ.... δεν τον θυμάμαι τον Βασιλιά Αρθούρο. Τα Στρουμφάκια δεν θα συμπεριέλαβα γιατί είναι μεταγενέστερα - εγώ ας πούμε τα θυμάμαι από τότε που ήμουν στη Β' Γυμνασίου, πολύ μετά την Ομάδα G και την Χάιντι.

@ Maroulakos: Νομίζω το ίδιο θα ισχύει και για τα σημερινά παιδιά. Για να μην σου πω ότι βλέπουν πολύ περισσότερα από εμάς, γιατί έχουν τα τριπλάσια κανάλια κι ένα σωρό DVD. Σκέψου τι θα γίνεται στα ιστολόγια σε 25 χρόνια από τώρα ;-)

the_sailor said...

Και όμως, προβαλλόταν αν υπολογίζω σωστά την ηλικία μου, το 1982. Τα θυμάμαι όλα αυτά, θυμάμαι ακόμα και την ώρα (17:45, μέρα δε θυμάμαι) γιατί μου το είχε συστήσει η... πρώτη μου μεγάλη αγάπη, και εγώ είχα την ατυχία κάθε δεύτερη βδομάδα να είμαι απογευματινός στο σχολείο μου και μοιραία να το χάνω...

Ήταν μοιραίο αυτή η αγάπη να μην επιβιώσει...

Anonymous said...

Επίτρεψε μου να διαφωνήσω. Τα ελληνικά κανάλια έχουν πολύ λίγο παιδικό πρόγραμμα πλέον.

philos said...

Δεν μου έμεινε και τίποτε να προσθέσω από την δεκαετία του 70 και νωρίς το 80....
Τα ίδια έβλεπα σε συστηματική βάση.
Αν ξεχώριζα κάτι περισσότερο είναι το Αστρόπλοιο Αργώ!
Άντε να σου υπενθυμίσω και τον Θησαυρό της Βαγίας.

;)

Cyberella said...

Θα συμπληρώσω και τον θρυλικό και αξέχαστο Ροζ Πάνθηρα και μεταγενέστερα... του Thundercats! Όλα τα λεφτά. Αλλά η ομάδα G ήταν το αγαπημένο μου. Θυμάμαι πως είχα όλα τα λαστιχένια κουκλάκια της ομάδας και όπου πήγαινα τα κουβαλούσα... τα έπαιρνα και κρυφά στο σχολείο... χε χε

Anonymous said...

Καλημέρα!!! Το άλλο που είχε η ΕΤ1 που είχε το κουτί που ήταν ένα κοριτσάκι.... Το τραγουδάκι έλεγε..."και ο ρούχλας είναι λαααα"... το θυμάστε???

Anonymous said...

φα δίεση ο Φιόγγος, κι ο Ρούχλας είναι λα, ο Σεβαστιανός διηγείται στη γραμμή του σι, και στο μι τραγουδάει παραμύθια η Μελιά! hahahahahahahahahaah! Επιπλέον, είχα ξεχάσει ότι ο σπορτ μπίλι ήταν ΤΟΣΟ ΑΣΧΗΜΟΣ!

τα σέβη μου και καλημέρα :)

Anonymous said...

Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι τα κινούμενα σχέδια ήταν ασπρόμαυρα, είχα πωρωθεί με τα γαριδάκια Κατσουλίνος (είχε και δωράκια μέσα, μπαλίτσες κλπ) άσε που η τηλεόραση είχε μόνο δυο κανάλια......

"Είμαστε αιχμάλωτοι της Ντισνεϋλαντ"
Πήτερ Χάντκε

Σοφία said...

@ The_Sailor: Είδες τι κάνουν τα πρωινά-απογευματινά σχολεία; Χωρίζουν αγάπες ;-)
Όσο για τον Βασιλιά Αρθούρο, μπορεί να μην το έβλεπα (γιατί τηλεόραση σίγουρα έβλεπα το 1982).

@ Maroulakos: Λες γι' αυτό το 'χουν ρίξει στα DVD;

@ Philos: Ο Θησαυρός Της Βαγίας είχε γυριστεί για την τηλεόραση; Θυμάμαι μόνο το βιβλίο, για το οποίο σίγουρα κάποια στιγμή θα κάνω ειδικό ποστ :-)

@ Cyberella: Για κάποιον περίεργο λόγο, τον Ροζ Πάνθηρα δεν τον χώνεψα ποτέ, αν και φυσικά τον θυμάμαι, όπως και τα Μίκυ Μάους, Ποπάυ, Γούντυ Τρυποκάρυδο κ.λπ. Οι Thundercats είναι μάλλον μεταγενέστεροι γιατί δεν τους θυμάμαι καθόλου. Τα λαστιχένια κουκλάκια της Ομάδας G τα είχα κι εγώ :-)))))
Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!

Σοφία said...

@ Laxanaki & BrightbitebyAlex: Τον Φιόγγο και τον Ρούχλα δεν τους θυμάμαι. Το μόνο που θυμάμαι σε τραγουδάκι είναι το "κόκκινη κλωστή δεμένη" που νομίζω το έλεγε η Θεία Λένα, και το "Τενεκεδούπολη Τενεκεδούπολη είσαι ωραία καλή" που το είχα δει στο θέατρο.

Ο Σπορτ Μπίλλυ ήταν όντως κακάσχημος!!

@ Ηλιογράφος: Αχ οι παλιές καλές εποχές της ΕΡΤ και της ΥΕΝΕΔ ;-)

stefanos said...

Ροζ πάνθηρα
τα παλιά απρόμαυρα αμερικάνικα καρτούν με την jazz μουσική
Roadrunner (μπιμπιιιπ)
Muppet show
Οι κεραυνοί του διαστήματος
Tomcat
Daffy duck
Bugs Bunny
Popeye
Muttley

κι'άλλα πολλά, που να θυμάμαι τόσα καρτούνς!

γειά σου Σοφάκι :-)

Σοφία said...

Χε χε το Roadrunner (μπιμπιιιπ) το θυμάμαι κι εγώ. Τι εκνευριστικό καρτούν!!

Καλημέρα Στέφανε :-)

Dream_Rider said...

Καλημέρα!
Να προσθέσω και την Οδύσσεια του διαστήματος στον κατάλογο των κινουμένων σχεδίων.

Γενικά πάντως, μιλάμε για ατελείωτες ώρες μπροστά στην τηλεόραση! Τρελό κόλλημα με ΟΛΑ όσα έχουν αναφερθεί! Από τότε ζώ στον κόσμο μου φαίνεται..!!!

Σοφία said...

Καλημέρα!

Την oδύσσεια του διαστήματος την έχει η Δανάη στη δικιά της λίστα, γιατί είναι άλλης σειράς ;-)

KitsosMitsos said...

Τι μας θύμησες πάλι! Να'σαι καλά. Να θυμηθούμε και ελληνικά αντίστοιχα; Φρουτοπία και το Κουτί με τα Παραμύθια από τα αγαπημένα μου...

itelli said...

Πω πω... Νιλς Χόλγκερσον, Μαγκάϊβερ, Μάικλ Ναϊτ, Μπονάντσα...

Σοφία said...

@ Kitsosmitsos: Κι εσύ με την Δανάη είσαι μου φαίνεται ;-)

@ Itelli: Aυτά θα τα βάλω στο επόμενο ποστ, γιατί είναι ημι-παιδικά. Εκτός βέβαια από τον τυπά με τις πάπιες, που δεν τον γνωρίζω.
Θυμάμαι επιτραπέζιο παιχνίδι Μπονάντσα που είχε πάρα πολύ σουξέ!

Anonymous said...

Σοφία είτε με ντι βι ντι είτε με τηλεόραση το ίδιο αποβλακωμένα θα γίνουν τα παιδιά σήμερα.

Σοφία said...

Ξέρεις το σκεφτόμουν κι εγώ αυτό. Δηλαδή λέμε ότι τα παιδιά αποβλακώνονται με την τηλεόραση, είναι όμως όντως έτσι; Γιατί προφανώς κι εμείς, οι σημερινοί γονείς/νονοί/θείοι, βλέπαμε πάρα πολλή τηλεόραση πριν από 25-30 χρόνια και όμως δεν μας θεωρούμε αποβλακωμένους.

Ή μήπως είμαστε και δεν το έχουμε καταλάβει; Αν είναι έτσι, δεν υπάρχει καμία ελπίδα για τα δικά μας παιδιά...

tulipa nera said...

Καλησπέρα Σοφία μου!

Δε θυμάμαι πότε εμφανίστηκαν τα στρουμφάκια, αλλά μ'άρεσαν πολύ! Ο Μπόλεκ κι ο Λόλεκ επίσης.

Πολύ ειρηνικά και 'αγνά', θα έλεγα, σε σχέση με τα κινούμενα σχέδια που τα έχουν πια αντικαταστήσει. Και μετά λέμε γιατί έχουμε όλο και περισσότερα κρούσματα βίαιης παιδικής συμπεριφοράς...

Γκρινιάρης said...

Όταν έπιασα τον ευατό μου πριν κανα δυό να τραγουδάει το αξέχαστο τραγούδι με τον Ρούχλα που είναι Λα, είπα να γράψω ένα post αντίστοιχο με το δικό σου. Με τον καιρό το άφησα στην άκρη, αλλά τώρα που μου το θύμισες λέω να το φτιάξω επιτέλους. Μάλλον θα είναι λίγο πιο μεταγενέστερο και λίγο πιο αγορίστικο. Αν και είμαι σίγουρος οτι θα ξεχάσω πολλά γιατί πάει και καιρός...

Καλό Σαββατοκύριακο!

Ασκαρδαμυκτί said...

και τον Σκούμπυ ντου!

Σοφία said...

@ Tulipa Nera: Τα Στρουμφάκια εγώ τα θυμάμαι όταν ήμουν στο Γυμνάσιο, γύρω στο 1984-85. Ίσως λίγο νωρίτερα ή αργότερα. Δεν είμαι σίγουρη.
Τα "πολεμικά" καρτούν ούτε κι εμένα μου αρέσουν.

@ Γκρινιάρης: Να το κάνεις το ποστ, όχι τίποτα άλλο, να δούμε κι εμείς οι μεγαλύτεροι με τι αποβλακώνονταν οι επόμενες γενιές :-p

@ Άσκαρ: Μα καλά, πώς τον ξέχασα τον Σκούμπυ Ντου; Πάω να επανορθώσω!

underworld said...

τι μας θύμησες βρε Σοφία! Πολύ καλό το post γιατί μας ξαναθύμησες παλιές καλές και ανέμελες εποχές , τώρα εκτός απο ένα-δύο το πολύ καλές παιδικές σειρές , τα άλλα είναι μα.....ς , συγνώμη για την έκφραση.

Agobooks said...

Εγώ Σοφία μου, δεν είχα τηλεόραση μικρός, για να μπορώ να έχω γνώμη. :) Να ρωτήσω τις κόρες μου για να μου πούνε τι τους αρέσει...

Σοφία said...

@ Underworld: Eίναι όντως τόσο χάλια, ή απλά έτσι μας φαίνεται επειδή δεν είμαστε πλέον παιδιά;

@ N.Ago: Για ρώτα τες να δεις τι θα σου πουν!

Я верю в Сталина said...

Κοίτα την Πίπι την βλέπω ακόμα... Σουηδία και παιδιά, σου λέει τίποτα; Revival, λέμε!!!

Μα, Μπόλεκ και Λόλεκ; Που το θυμήθηκες;

seaina said...

Απίστευτες αναμνήσεις ..
Το "μικρό σπίτι στο λιβάδι" έτρεχα από το σχολείο να το δω νωρίς το απόγευμα.

Σοφία said...

@ Dimosthenis: Eσείς φαντάζομαι την Πίπη θα την έχετε σε βιβλία, περιοδικά, DVD, κούκλες, κουκλάκια κ.λπ.

Το Μπόλεκ και Λόλεκ μου ήρθε εντελώς αβίαστα. Μάλλον με είχε σημαδέψει, γι' αυτό το θυμάμαι ακόμα ;-)

@ Seaina: Κάνουμε βουτιά στις αναμνήσεις!

Anonymous said...

Μαρουλακο και Σοφία, συμφωνώ στις εκτιμήσεις σας περί αποβλάκωσης! Μια χαρά «παιδιά» δεν είμαστε; Και ας είχαμε δει πολύ Tv, και ας εξακολουθούμε να βλέπουμε.

Τον Δον Κιχώτη τον είχα λατρέψει.

Το Μια φορά και έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος, το είχα ει σε όλες τις βερσιόν του, αγόραζα και τα περιοδοικά τα οποία τα έχω ακόμα και εφέτος αγόρασα και εξακολουθώ να αγοράζω όλα τα dvd από την de Agostini!!! «Είναι για παιδάκια». μου λένε στο περίπτερο. «Ναι των 35 ετών» λέω από μέσα μου.

Ομάδα G, το μοναδικό κοριτσάκι στο σχολείο που είχε την πώρωση. (μαζί με τον πόλεμο των Αστρων). Ψάχνω να βρω dvd ή έστω και περιοδικά (τα τελευταία τα αγόραζα αλλά τα έχασα)

Μάγια η μέλισσα, Σπορτι Μπίλι, Χάιντι, Μικρό σπίτι στο Λιβάδι (ο μπαμπάς της Λόρας μου θύμιζε τον μπαμπά μου)...

Σοφία, είναι σαν να βρίσκεσαι στο μυαλό μου!

Όσο για τον «τυπά με τις πάπιες (ΧΑΧΑΧΑ), μάλλον τον είχες απλώς αγνοήσει, πρέπει να είμαστε της ίδιας εποχής (έχω 2 dvd του, εάν σε ενδιαφέρει!)

Plus, Φρουτοπία και Πίκος Απίκος ο δαιμόνιος ρεπόρτερ!

Τον Φώντα Λαδοπρακόπουλο, την μαριονέτα μετεωρολόγο, τον θυμάστε;

Λακων said...

Σχεδόν όλα όσα αναφέρατε και φυσικά Νιλς Χολγκεσον!!
Λατρεύω πάντως τα ρετρό θέματα αν και μελαγχολώ λίγο.

Σοφία said...

@ Penny: H Ομάδα G υπάρχει σε DVD, τα έχω νοικιάσει από βιντεοκλάμπ εδώ. Ψάξτην με το αγγλικό όνομα Battle of the Planets και πιστεύω θα την βρεις σίγουρα.

Κυκλοφορεί το Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος στα περίπτερα?!!

Ο τυπάς με τις πάπιες πραγματικά δεν μου θυμίζει απολύτως τίποτα. Μάλλον τον προσπέρασα.

@ Λάκων: Γιατί μελαγχολείς; Δεν είναι ωραίο να θυμόμαστε πού και πού τα παλιά;

Μ said...

Πω,πω τι μου θύμισες! Να΄σαι καλά βρε Σοφάκι!
Βρε παιδιά συγκρίνονται τα τωρινά κινούμενα σχέδια με αυτά που βλέπαμε εμείς τότε;;; Τα παλιά είναι σαφώς καλύτερα και ποιοτικότερα.

Αλήθεια, έχει κανείς ιδέα πού μπορεί κάποιος να τα βρεί; Υπάρχει ΄περίπτωση να μπορούμε να τα "κατεβάσουμε" από κάπου; Έχουμε και παιδιά βλέπετε...

Σοφία said...

Μαρία, κάποια από αυτά μπορείς να τα βρεις στο greek-movies.com. Υπάρχουν επίσης σε DVD, που η ποιότητα της εικόνας και του ήχου είναι πολύ καλύτερη (ώστε να μην ξεστραβωθεί η μικρή σου μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή).

Λακων said...

@sofia Μελαγχολώ γιατί μου φέρνουν στο μυαλό εποχές ευτυχίας, χωρίς άγχος.
@μαρια-κ-π
Ναι μπορείς να τα κατεβάσεις και μάλιστα με ελληνικούς υπότιτλους ή μεταγλλωτισμένα στα ελληνικά.
Μία λύση είναι το thegreekz.com.
Αν ξέρετε απο torrentz τότε gamato.info ή greek-tracker.com.
Και ναι συμφωνώ μαζί σου. Άλλο Bob σφουγκαράκης άλλο Nils Holgersson ;)

Crazy Tourists said...

Χμμμμ...Μάλλον κι εγώ με τη Δανάη είμαι! Από όσα έχεις μόνο το Scooby Doo και το Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ο άνθρωπος έβλεπα!
CrazyTourist1

Σοφία said...

@ Λάκων: Σκέψου ότι τα χειρότερα έπονται...

Δεν λέει ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης δηλαδή;

@ CrazyTourist1: Είσαι κάτω των 30, γι' αυτό ;-)

Adonios GK said...

Πω πω τι μου θύμισες!!!
Δεν υπάρχει κάτι που δεν έβλεπα, ακόμα και τη Χαϊντι!

Ξέχασες όμως την Μάχη των Πλανητών! ;)
Καλημέρα, καλή εβδομάδα.

Σοφία said...

Καλημέρα, καλή εβδομάδα και σε σένα, Αντώνη!

Η Μάχη των Πλανητών είναι η Ομάδα G!! Προφανώς εσύ θυμάσαι το επίσημο όνομα ;-)

Anonymous said...

THUNDERBIRDS!!!
Μια σειρά με μαριονέτες του '60 που προβλήθηκε εδώ την δεκαετία του '70 με τον τίτλο "Οι αετοί του διαστήματος" ή κάπως έτσι. Τρελός και παλαβός. Επειδή δεν είχαμε τηλεόραση πήγαινα στην θεία μου για να το βλέπω. Άλλη σειρά ήταν το υποβρύχιο Stingray και ακολούθησαν και άλλες. Νομίζω τώρα την προβάλλει το Μακεδονία! Σχετικά (και) εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Thunderbirds_(TV_series)

Anonymous said...

Θυμήθηκα κι άλλο. Το top cat cartoon! Γυρίζαμε το Σάββατο από το σχολείο (ναι κάποτε πηγαίναμε και τα Σάββατα) και καθόμασταν να το δούμε (μια και εν τω μεταξύ αποκτήσαμε δική μας τηλεόραση...) Ψάξτε για φωτογραφίες να δείτε για τι αλητόγατες μιλάμε. Φυσικά όπως και όλα τα άλλα μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα (ξανα)απολαύσετε.

Σοφία said...

@ Μανώλης: Το θυμάμαι το Thunderbirds. Η αποθέωση του κιτς!! Θα τo συμπεριλάβω στο επόμενο ποστ που θα κάνω (μέρος 2ο). Το Stingray δεν το θυμάμαι, αλλά μπορεί να τα έχω κάνει και αχταρμά μετά από τόσα χρόνια.

Οι γατούλες πάλι κάτι μου λένε...

Anonymous said...

Οι Thunderbirds ήταν η αποθέωση της αναλογικής τεχνολογίας σε επίπεδο επιστημονικής φαντασίας για παιδιά. Πάντως κάπως έτσι θα ήταν τα πράγματα αν δεν είχαμε την ψηφιακή τεχνολογία σήμερα... Επίσης οι παραγωγοί του Τζαίημς Μπόντ είχαν πάρει αυτόν που έκανε τα εφφέ των Thunderbirds να δουλέψει στις ταινίες τους.

elkibra said...

Πολλά χαιρετίσματα από τον Φώντα Λαδοπρακόπουλο. Αν δουλεύεις ακόμα το blog σου, μπορείς να μπεις στο www.proinakia.blogspot.com και να πάρεις τη φωτογραφία του

Φιλικά
Κώστας Λαδόπουλος