Saturday 15 September 2007

Καλέεεεεεεεεε

Ποιός πέταξε βαμβάκι στον ουρανό;

24 comments:

Anonymous said...

Σκανδιναβία???

Σοφία said...

Μπα... Είναι η θέα από το δωμάτιό μου προχθές το πρωί :-)

stefanos said...

κάποιος ετοοιμάζει γιορτή αύριο φαίνετε :-)
ματς μουτς

snikolas said...

Όμορφη φωτογραφία.

Ελπίς said...

Λίγο απόκοσμη κατά κάποιο τρόπο!
Ποια αίσθηση σου άφησε;

Σοφία said...

@ Στέφανος: Εδώ που είμαι τι να γιορτάσω... Αν δεν πέσουν τίποτα τηλέφωνα από Ελλάδα, θα είναι μια μέρα σαν όλες τις άλλες.

@ Snikolas: Ευχαριστώ!

@ Ελπίς: Να σου πω την αλήθεια, ούτε που το σκέφτηκα. Μέχρι να βγω από το σπίτι, τα συννεφάκια είχαν πια διαλυθεί.
Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!

underworld said...

Καταπληκτική Φωτό!

Natassa said...

όμορφη φώτο :)

Anonymous said...

Μάλλον κάποιος που ήθελε να προφυλάξει κάτι :)

Dream_Rider said...

Έχω την εντύπωση οτι σας κάνει καλό καιρό αυτήν την περίοδο στην Αγγλία. Ή μου φαίνεται;

Πάντως οι μετεωρολόγοι που ρώτησα στη δουλειά μου "αποκάλυψαν" οτι μάλλον θερμό χειμώνα θα έχετε εκεί πάνω. Ετοίμασε τη φωτογραφική!

Σοφία said...

@ Underworld & Natassa: Ευχαριστώ :-)

@ Daskalos: Τον ήλιο από εμάς, ή εμάς από αυτόν;

@ Underworld & Daskalos: Καλώς ήρθατε στις Κόκκινες Νύχτες!

@ Dream_Rider: Τις τελευταίες 3-4 εβδομάδες έχει κάνει καλό καιρό, τουλάχιστον εδώ στο νότο. Επιφυλασσόμαστε για τη συνέχεια. Πάντως κι εγώ έχω ακούσει για ήπιο φθινόπωρο με λίγες βροχές. Ίδωμεν.

Anonymous said...

Καλώς σας βρήκαμε!

Και στο Βορρά πάντως τις τελευταίες ημέρες δεν έχουμε παράπονα. Από χτες το βράδυ άρχισε να μας τα χαλάει λίγο, αλλά αντέχεται ακόμα. Όταν αρχίσει ο άνεμος να δούμε τι θα γίνει...

Γκρινιάρης said...

Εγώωωω!

Έλα, μην παραπονιέσαι, και μια χαρά καιρό είχε το ΣΚ. Λίγο τώρα συννέφιασε, αλλά κατα τ'άλλα μια χαρούλα. Πέρασες από τον Τάμεση που είχε εκδηλώσεις;

nakupenda said...

Απ'το δωμάτιό σου;; Τι τυχερή :) Κι εγώ που νόμιζα ότι την είχες πάρει από δω: http://www.cloudappreciationsociety.org/

Μπορείς να τη προσθέσεις στη συλλογή τους!

Anonymous said...

Όλα ωραία εκτός από το label.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Χρόνια πολλά Σοφία!

Σοφία said...

@ Daskalos: Εδιμβούργο μεριά;

@ Γκρινιάρης: Πότε παραπονέθηκα; Αντιθέτως, είμαι ενθουσιασμένη με τον καιρό!
Στις εκδηλώσεις πήγα χθες αλλά δεν έμεινα πολύ και δεν ξαναπήγα σήμερα γιατί αλάλιασα από την πολυκοσμία. Άκουσα όμως ότι το καρναβάλι και τα πυροτεχνήματα ήταν σούπερ. Εσύ πήγες;

@ Nakupenda: Πολύ καλή ιδέα! Μάλιστα έχω αρκετές φωτογραφίες με σύννεφα, μπορεί να τους τις στείλω όλες.

@ Ηλιογράφος: Γιατί σε χάλασε; Αφού το ποστ είναι πλακατζίδικο.

@ Δε Μασάμε Ρε: Ευχαριστώ! Είσαι ο πρώτος που μου εύχεται :-)

stefanos said...

Ότι ποθείς να το πάθεις Σοφάκι
και όλες σου οι μέρες να είναι όμορφες και δημιουργικές

φιλάκι από την φθινοπωρινή Ελλαδίτσα

Adonios GK said...

Έχεις τέλεια θέα!!!
Χμμμ.. δε θα με κάνεις εσύ να ζηλεύω... Πες στα σύννεφα να έρθουν κι απο εδώ! :)
Καλημέρα.. καλή εβδομάδα!

Γκρινιάρης said...

Στις εκδηλώσεις πήγα Σάββατο μεσημεράκι, όχι σε όλες, λίγο εκεί στο Southbank. Πολύ κόσμος, πράγματι. Ίσως ανεβάσω καμιά φωτογραφιούλα όταν βρω χρόνο.

ZouZouna said...

Πέρασα κι απο εδώ. Ας ευχηθώ πρώτα, πολύχρονη και χαρούμενη, πάω να σε διαβάσω. Τι μας έκανε αυτός ο icaros με τις παιδικές φωτό.... καλημέρα σου

Adonios GK said...

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α
και ότι επιθυμείς!

Anonymous said...

Αν μη τι άλλο, έχεις υπέροχη θέα αφού βλέπεις τόσο ουρανό (είναι αυτό που χαίρομαι και στο δικό μου σπίτι)

Σοφία said...

@ Adonios: Ευχαριστώ για τις ευχές! Τα σύννεφα στα στέλνω πακέτο ευχαρίστως.

@ Γκρινιάρης: Ναι, ναι! Κι εγώ ετοιμάζω ποστ. Από Southbank δεν πέρασα, οπότε περιμένω να δω και τις δικές σου φωτογραφίες.

@ Αγριοκερασοζουζούνα: Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!

@ Penny: Στο Λονδίνο από ουρανό άλλο τίποτα. Μόνο που συνήθως είναι συννεφιασμένος.