Thursday 13 September 2007

Ταξίδια του χθες...


Τον περασμένο μήνα, ο Icarus μου πέταξε το μπαλάκι να συνεχίσω ένα μπλογκοπαίχνιδο με τίτλο τα μπάνια του χθες. Η βασική ιδέα είναι να βρεις μια φωτογραφία από την παιδική σου ηλικία, με θάλασσα, κουβαδάκια, σωσίβιο και λοιπά αξεσουάρ, και να γράψεις ένα σχόλιο μερικών σειρών, πριν κάνεις πάσα στον επόμενο. Τότε δεν μπορούσα να πάρω μέρος γιατί δεν είχα μαζί μου παιδικές φωτογραφίες, υποσχέθηκα όμως να ψάξω όταν θα γύριζα στην Ελλάδα για διακοπές.

Φωτογραφία με κουβαδάκια δεν βρήκα, μάλλον γιατί όταν ήμουν μικρή πηγαίναμε πάντα σε παραλίες με βότσαλο, οπότε δεν είχαμε κουβαδάκια, φτυαράκια, μπουλντοζάκια και λοιπά σύνεργα. (Τώρα που το καλοσκέφτομαι, έχοντας μόλις επιστρέψει από διακοπές σε αμμουδερή παραλία και έχοντας δει ιδίοις όμμασι τι πλαστικούρα κουβαλάνε οι άμοιροι γονείς για να διασκεδάσουν τα παιδάκια τους δίπλα στο κύμα, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι οι γονείς μου ήταν πολύ μάγκες τελικά.)

Στο οικογενειακό άλμπουμ βρήκα μια ταξιδιωτική φωτογραφία και την αναρτώ με περισσή υπερηφάνεια, γιατί ήταν ένα από τα πρώτα ταξίδια που έκανα, σε μια εποχή που οι γονείς μου δεν είχαν καν αυτοκίνητο.

Ας κάνουμε κι ένα γκαλοπάκι:
αναγνωρίζει κανείς πού είμαστε;

Για τη συνέχεια του παιχνιδιού, πετάω το μπαλάκι στις εξής ταξιδιάρικες ψυχές:

Δανάη
Crazy Tourists
Natassa
Μαρία Κ.-Π.
Τhemos
Epikouros
Penny (η φωτό με τον σκούφο δεν μετράει!)
Nobody
Γκρινιάρη

και σε όποιον άλλο έχει διάθεση να ανατρέξει στα παλιά άλμπουμ για να μοιραστεί μαζί μας ξεχασμένες καλοκαιρινές αναμνήσεις.

40 comments:

spirosvii said...

Περνάτε με το καραβάκι στο Ρίο-Αντίριο?

Σοφία said...

Τσου!

Καλημέρα, ευχαριστώ για την συμμετοχή στο γκάλοπ και καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες :-)

koulpa said...

xaxaxa έπεσε στα χέρια μου η φωτογραφία της πρώτης μου επαφής με τη θάλασσα.. δεν υπήρχαν ακόμα πλαστικά αξεσουάρ.. δε λές που υπήρχε φωτογραφία..:):)
Tην καλημέρα μου:)

Σοφία said...

Χαχα έλα ντε! Κι εγώ κάτι λίγες φωτογραφίες βρήκα. Άλλες εποχές τότε - με ένα 24άρι φιλμ περνούσες όλο το καλοκαίρι, για να μην σου πω και το φθινόπωρο.
Καλημέρα και καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!

kat. said...

σε οτι αφορά στις παιδικές φωτογραφίες έχω παιδικά τραύματα γιατί έχω λίγες! ή τουλάχιστον λιγότερες από όσες έχει η αδελφή μου!!
το καταγγέλω λοιπόν! το πρώτο παιδί πάντα έχει άλλη αντιμετώπιση! και πιο πολλές φωτογραφίες!!

Adonios GK said...

Έπρεπε κυρία Σοφία να μας δώσετε μερικά στοιχεία επιπλέον...
Μήπως είναι το Μαρμάρι;
Παραλίγο να έλεγα Σαλαμίνα!!!!
Καλημέρες!

nakupenda said...

:)

ΥΓ: Αίγινα;

Natassa said...

μπας και είναι Τήνος?
merci για το Blogοπαίγνιον θα ανταποκριθώ άμεσα

Λακων said...

Να το παίζω λίγο μάντης και εγώ;
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη με μηχανή Kodac γύρω στο 1986.
Το λιμάνι είναι μάλλον του Ηρακλείου Κρήτης;

Anonymous said...

χμμμ........ελπίζω η ευτυχισμένη ξεγνοιασιά των ημερών εκείνων να μην μας εγκαταλείψει τελείως.
Για την τοποθεσία δεν ξέρω τι να πω. (ασήμαντη λεπτομέρεια: έχω την εντύπωση πως το φιλμ πρέπει να είναι άγκφα.....)

Crazy Tourists said...

Χμμμμμ!!Δεν έχω ιδέα..Λαύριο-Τζιά?
Πάντως το μπαλάκι το πιάνουμε! Ελπίζω να βρούμε κάτι εγώ ή/και έτερη ψυχή και να το αναρτήσουμε!
CrazyTourist1

Crazy Tourists said...

Θα παίξουμε κι εμείς!! Χιχι!!
Θαλασσινες φωτογραφίες υπάρχουν άφθονες! Αλλά με κουβαδάκια; Μάλλον δύσκολο να έχω καμία!

CrazyTourist2

ΥΓ. Νεάπολη-Ελαφόνησος;

Πίκος Απίκος said...

Δεν ξέρω που τραβήχτηκε η συγκεκριμένη φωτογραφία αλλά βρε παιδιά , όπου και να είναι, δεν σας δίνει την αίσθηση ότι όλοι σαν παιδιά με το ίδιο καράβι ταξιδεύαμε:)

Όλα τα καράβια ίδια ήταν τότε και πολλά από αυτά ακόμα και τώρα.

Απλά το βρίσκω κάπως deja vu όλο αυτό:)

Αυτά:)

Ασκαρδαμυκτί said...

Εσύ είσαι αυτή η μπέμπα;
Το ασχημόπαπο που έγινε κύκνος;

the_sailor said...

Σε σχέση με ό,τι έχει ακουστεί μέχρι τώρα, με το έμπειρο μάτι μου θα επιβεβαιώσω πως το φιλμ είναι kodak, ενώ η χρονική περίοδος είναι δεκαετία του 70'.
Όσο για το μέρος, αίσθησή μου είναι πως πρόκειται για λιμάνι της ηπειρωτικής Ελλάδας και όχι για νησί...

Anonymous said...

Κι εμενα για Τηνο μου εκανε αρχικα, αλλα δεν πρεπει να ειναι... Ουφ, θα σκασω!

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Θα διαφωνήσω με το φίλο μου Άσκαρ: καθόλου ασχημόπαπο! Bρε συ, τί κουκλάκι-φατσούλα που είσαι;! Φαντάσου, & δεν φαίνεσαι καλά, πού δλδ & να μας κοίταζες! Και ο μπαμπάς κούκλος επίσης!
Ωραίο το παιχνίδι, νοσταλγικό!(Για το λιμάνι δεν έχω ιδέα)
Φιλάκια

Dream_Rider said...

Με έκανες και έψαξα στα πολύ παλιά άλμπουμ...

Τελικά ο πίκος-απίκος έχει δίκιο. Όλα τα πλοία εκείνης της εποχής μοιάζυν απελπιστικά!

Όσο για το μέρος ... δύσκολο! Να δεις που θα είναι κανένας Πειραιάς και θα τρελαθούμε όλοι!!

Anonymous said...

Πειραιάς δεν είναι, βρε, δεν έχει πολυκατοικίες από πίσω. Πρέπει να βρούμε το μέρος που η προβλήτα έίναι σχεδόν απέναντι από την πόλη. Στην Τήνο και στην Αίγινα νομίζω ότι κάπως έτσι είναι. Το σκηνικό, πάντως, μου θυμίζει περισσότερο Σαρωνικό...Συμφωνώ με Πίκο Απίκο, διαφωνώ με Ασκαρδαμυκτί (ασχημόπαπο;;;). Θα ανταποκριθώ άμεσα στο κάλεσμα, καθότι έκανα πρόσφατα τις σχετικές... ανασκαφές, ως γνωστόν!

Epikouros said...

Αίγινα! 100% ... Πέρασα πολλά καλοκαίρια εκεί και την αναγνωρίζω από το σχήμα του λιμανιού, τα σπίτια στην παραλιακή οδό και κυρίως από τη μεγάλη καφετί εκκλησία στα δεξιά της... (εκεί δίπλα είναι και μικροσκοπική ψαραγορά με τα μεζεδοπωλεία της!)... Τι μου έκανες τώρα βρε Σοφία! Πρέπει να ψάχνω να βρω παλιές φωτογραφίες! Δώσε μου λίγο χρόνο..

Nobody said...

Πολύ ωραία φωτογραφία και πολύ καλή η ιδέα σου. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου γιατί τις φωτογραφίες μου τις έχω στην Ελλάδα και τώρα είμαι Κύπρο.
Ευχαριστώ πάντως.
(Δεν έχω ιδέα που είναι αυτό το λιμάνι)

Γκρινιάρης said...

Χα! Εδώ που είμαι ούτε εγώ έχω φωτογραφίες από παιδί! Οπότε πρέπει να περιμένεις μέχρι να επιστρέψω!

Είμαι πολύ joy-spoiler τελικά...

Σπύρος Σεραφείμ said...

μην είσαστε στην Αίγινα, Σοφάκι;

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... said...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΟΦΙΑ ΜΟ...ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ...ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ "ΤΑΞΙΔΕΥΩ" ΜΑΖΙ ΣΑΣ...ΑΙΓΙΝΑ...ΚΡΗΤΗ...ΝΑΥΠΛΙΟ...ΣΤΑ ΣΟΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ...ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

DaNaH said...

Δυστυχώς και εγώ Σοφία όλες τις φωτογραφίες που έχω μικρή είναι στο πατρικό μου. Όταν τύχει να πάω και αν το θυμηθώ θα κοιτάξω να πάρω καμία! :)

Ασκαρδαμυκτί said...

Το Σοφάκι ήταν είναι και θα παραμείνει ΚΟΥΚΛΑΡΑ!
Απλώς, ήθελα να την πειράξω λίγο για να της τραβήξω το ενδιαφέρον!
(γνωστή η τακτική, έτσι;)

Όσο για τον μπαμπα, μου θυμίζει έναν παλιό ποδοσφαιριστή, τον Θωμά Μαύρο!

Σοφία said...

Να το πάρει το ποτάμι;

ADERGHIL said...

cute.


is your bad luck gone? :p

snikolas said...

Δεν είναι απίστευτο το πόσες αναμνήσεις μπορεί να ξεκλειδώσει μια και μόνο φωτογραφία; Μία μόνο στιγμή, ακίνητη και σχεδόν ξεθωριασμένη σε ταξιδεύει σε κόσμους άλλους.

Μ said...

Καλημέρα!
Εννοείται ότι θα ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου και σε ευχαριστώ πολύ γι'αυτήν. Την έκανες στην ιδανική στιγμή μιας και είμαι στο πατρικό μου λόγω εκλογών και θα μπορέσω να κάνω μια ανασκαφή. Απλά θα αργήσω να την αναρτήσω λόγω έλλειψης τεχνικών μέσων!!!

Είσαι μια πολύ γλυκιά μπέμπα. Όσο για το μέρος δεν ξέρω... Συμφωνώ πάντως με όσους είπανε ότι όλα τα πλοία του τότε μοιάζουν μεταξύ τους. Χι,χι..

Σοφία said...

Μετά από πολλή σκέψη και διασταύρωση απόψεων με γονείς και λοιπούς συγγενείς, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι είμαστε στην:

Αίγινα

Θερμά συγχαρητήρια στην Nakupenda, στον Επίκουρο, στον Σπύρο (και κατά το ήμιση στην Penny) που μάντεψαν σωστά :-)

Σύμφωνα με τη μητέρα μου και τη θεία μου (που έκαναν έκτακτο οικογενειακό συμβούλιο χθες για το όνομα του καραβιού), παίζει να είμαστε στον Πορτοκαλή Ήλιο ή σε κάποιο άλλο καράβι που εξυπηρετούσε τα νησιά του Σαρωνικού εκείνη την εποχή (δεκαετία του 70), όπως τo Άγιος Νεκτάριος.

Η φωτογραφία τραβήχτηκε κατά πάσα πιθανότητα με μηχανή Kodak Instamatic, με φιλμ είτε Kodak είτε Agfa 126 (αυτό που ήταν σαν κασέτα και έβγαζε τετράγωνες φωτογραφίες), και είναι τυπωμένη σε χαρτί Agfa.

Αααααχ τα παλιά καλά χρόνια...

Σοφία said...

@ Kat: Φυσικά έχεις απόλυτο δίκιο! Αλλά το πρώτο παιδί είναι που χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του όταν έρχεται το νέο μωρό, οπότε η αδικία μοιράζεται ;-)

@ Adonios: Δεν έπεσες και πολύ έξω εδώ που τα λέμε...

@ Nakupenda: Oh yes :-)

@ Natassa: Βάλε και κανένα ταξιδιωτικό γκαλοπάκι με την ευκαιρία χιχιχι

@ Λάκων: Για τη μηχανή έπεσες μέσα, αλλά το 1986 το κοριτσάκι της φωτογραφίας ήταν ήδη στο Γυμνάσιο!

@ Ηλιογράφος: Δύσκολο έως πρακτικά αδύνατο να μην σε εγκαταλείψει η ξεγνιασιά εκείνων των ημερών. Αλλά το παλεύω ;-)

@ Crazy Tourists: Ανυπομονώ να δω τι φωτογραφίες θα βρείτε!! Δεν πειράζει αν δεν έχουν κουβαδάκια... φτάνει να είναι ταξιδιάρικες.

@ Πίκος Απίκος: Τόσα λίγα καράβια που υπήρχαν τότε, μπορεί κάλλιστα να ταξιδεύαμε όλοι με το ίδιο!

@ Άσκαρ: Πού να με έβλεπες μωρό. Το ασχημόπαπο μπροστά μου ήταν κύκνος :-p

@ The_Sailor: Έχεις πέσει μέσα ως προς τη δεκαετία, ενδεχομένως και ως προς το φιλμ. Το λιμάνι είναι νησί, αλλά από αυτά που είναι κοντά στην ηπειρωτική Ελλάδα, οπότε σου δίνω 50% ;-)

@ Θεραπευτής: Τήνος δεν είναι, αλλά συμφωνώ ότι μοιάζει αρκετά.
(Ελπίζω να μην έσκασες...)

@ Ηλιαχτίδα: Να θυμηθείς να σου δώσω εκείνο το 10ευρo που λέγαμε ;-)

@ Dream_Rider: Αν βρήκες καμιά καλή φωτογραφία, δημοσίευσέ την. Σου πετάω το μπαλάκι!

@ Penny: Άλλο ένα 10ευρο σε σένα, καλή μου ;-)

@ Epikouros: Έχεις όσο χρόνος θες. Εμένα μου πήρε πάνω από μήνα.

@ Nobody & Γκρινιάρης: Βάλτε τους να ψάξουν και να σας στείλουν! Στη βράση κολλάει το σίδερο χιχιχι

@ Σπύρος: Πλάκα-πλάκα...

@ Φαντασιόπληκτος: Η αλήθεια είναι ότι σε αυτό το ιστολόγιο είμαστε πολύ ταξιδιάρηδες - σε τόπο *και* χρόνο.

@ Δανάη: Καλέεεεε εσύ είσαι στην ίδια πόλη! Άσε που είσαι ταξιδιάρα και φανατική φωτογράφος, οπότε δεν έχεις καμία, μα καμία δικαιολογία!!!

@ Άσκαρ: Εσύ να δώσεις 20 ευρώ για τις κακίες σου :-p
Για τον Θωμά Μαύρο δεν έχεις κι άδικο χαχα

@ BathTub Is/land: Κοίτα, από καιρό πάμε πολύ καλά. Μέχρι και σε υπαίθριο θέατρο πήγα προχθές. Χθες όμως έσπασα ένα δόντι. Ευτυχώς όχι πολύ και δεν χρειάζομαι άμεσα οδοντίατρο. Αυτό τώρα θεωρείται τύχη ή ατυχία;

@ Snikolas: Έτσι είναι. Γι' αυτό κι εγώ τραβάω πολλές φωτογραφίες :-)

@ Mαρία: Ευχαριστώ! 10€ και σε σένα (Άσκαρ εσύ κάντα 30). Περιμένω να δω τι φωτογραφίες θα βρεις στα οικογενειακά άλμπουμ :-)

seaina said...

Αυτές οι κίτρινες παλιές φωτογραφίες μου αρέσουν πολύ και με "ταξιδεύουν".

Natassa said...

Σοφία θα ανταποκριθώ σύντομα!

Lazaros said...

Πολύ καλή ιδέα σοφία...

Στο επόμενο ίσως προλάβω να πάρω μέρος ...

:)

Σοφία said...

@ Seaina: Είναι ωραία να επισκέπτεσαι πού και πού το παρελθόν :-)

@ Natassa: Χεχεχε με γκάλοπ ή χωρίς;

@ Laryt: Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες! Γιατί να περιμένεις το επόμενο; Πάρε μέρος τώρα :-)

Λακων said...

Πρώτη φορά βλέπω γυναίκα να κάνει παρατήρηση επειδή την είπαν μικρότερη :))

Σοφία said...

Με παραμίκρυνες, γι' αυτό ;-)

Matan said...

Xm kai mena Aigina mou kanei... :)

Σοφία said...

Και έχεις δίκιο ;-)
Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!