Saturday, 21 March 2009

Ο Χατζηγιάννης στο Λονδίνο


Το περασμένο Σάββατο πήγαμε στη συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη, που ήταν η πρώτη της φετεινής ευρωπαϊκής του περιοδείας. Δεν τον είχα ξαναδεί στη σκηνή γιατί στην Ελλάδα πάντα ψάχναμε για εισιτήρια τελευταία στιγμή και φυσικά δεν βρίσκαμε. Γι' αυτό έδωσα ευχαρίστως τις 40 λίρες για να τον δω στο Λονδίνο - και αν τα χρήματα σας φαίνονται πολλά, να σας πω ότι κάποιοι δώσαν ακόμα περισσότερα για να καθίσουν πιο κοντά στη σκηνή. Εμείς είμασταν σχετικά μπροστά στο πρώτο διάζωμα. Τα φτηνότερα εισιτήρια είχαν 20 λίρες, αλλά έβλεπες τη σκηνή από το υπερπέραν.


Το θέατρο όπου έγινε η συναυλία λέγεται Apollo Hammersmith και είναι από τους πιο γνωστούς συναυλιακούς χώρους στο Λονδίνο. Λειτουργεί από το 1932 και δεν έχει την πιο φοβερή ακουστική, αλλά είναι πολύ ατμοσφαιρικό καθώς είναι σχεδιασμένο σε στυλ art deco - με το που μπαίνεις μέσα νομίζεις πως έχεις ταξιδέψει στο χρόνο! Μετά βλέπεις τα στραβοκολλημένα πόστερ που προειδοποιούν ότι απαγορεύεται η λήψη βίντεο και φωτογραφιών και αντιλαμβάνεσαι ότι όντως είσαι στον 21ο αιώνα...


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το θέατρο έχει χωρητικότητα 3.632 θεατών. Υπολογίζω να ήταν εκεί γύρω στα 3.500 άτομα, στην συντριπτική τους πλειοψηφία Κύπριοι, αλλά και αρκετοί Έλληνες και κάποιοι ξένοι. Τη στιγμή που άρχισε η συναυλία, υπήρχαν ακόμα άδειες θέσεις στο πάνω διάζωμα. Βέβαια καθώς οι θέσεις ήταν αριθμημένες, είναι πολύ πιθανό κάποιοι να ήρθαν καθυστερημένοι. Για να πω την αλήθεια, με το που ξεκίνησε η συναυλία, δεν ξανακοίταξα πίσω μου :-)


Η σκηνή ήταν ευρύχωρη αλλά λιτή, με μια σχετικά μικρή οθόνη προβολής στο πίσω μέρος και μικρά φώτα σαν αστράκια. Για τον χώρο ήταν ικανοποιητική. Έχω πάει σε άλλες συναυλίες στο ίδιο θέατρο και σε άλλα θέατρα του ίδιου μεγέθους που δεν έχουν καν οθόνη προβολής. Εννοείται ότι τη στιγμή που ανέβηκε ο Χατζηγιάννης στη σκηνή άρχισαν να αστράφτουν φλας από παντού. Όχι που κάναμε τόσο κόπο να τον δούμε και θα φεύγαμε μόνο με φωτογραφίες της εισόδου του θεάτρου! Η αλήθεια ήταν πως η επιτήρηση ήταν χαλαρή. Αρχικά σου έκαναν παρατήρηση μόνο όταν τραβούσες βίντεο για αρκετή ώρα. Από τη μέση της συναυλίας και μετά δεν μας ξαναενόχλησαν.


Ο Χατζηγιάννης ήταν φυσικά πολύ καλός, λίγο πιο βαρύς (στα κιλά και γενικώς) απ' ό,τι τον είχα δει στα βιντεάκια της Δανάης, αλλά ΟΚ, άλλο να παίζεις καλοκαίρι στο Θέατρο Βράχων ή στο γήπεδο του ΠΑΟΚ, και άλλο καταχείμωνο σε κλειστό θέατρο στο Λονδίνο. Το κοινό πάντως ήταν πολύ χλιαρό - καμία μα καμία σχέση με συναυλίες στην Ελλάδα. Μπορώ να σκεφτώ τρεις πιθανούς λόγους γι' αυτό:

1. Οι Κύπριοι είναι ξενέρωτοι
2. Οι περισσότεροι είχαν πάει στη συναυλία επειδή τραγουδούσε ο Χατζηγιάννης που είναι όνομα και όχι απαραίτητα επειδή είναι θαυμαστές του
3. Το κοινό δεν ήξερε τα καινούρια τραγούδια


Υποψιάζομαι ότι όλα έπαιξαν το ρόλο τους, αλλά περισσότερο το 2 και το 3. Ενώ στην Ελλάδα πάνε στις συναυλίες του Χατζηγιάννη νεαροί φανατικοί θαυμαστές, στο Λονδίνο έβλεπες άτομα κάθε ηλικίας, από μικρά παιδιά μέχρι 60ρηδες. Λίγο-πολύ οι ίδιοι που θα πήγαιναν και σε μια συναυλία του Νταλάρα. Φυσικά άλλη ατμόσφαιρα κάνουν οι μικρούλες με τα glow sticks που χτυπιούνται με τα χέρια ψηλά, και άλλη μια γιαγιά που πήγε στη συναυλία με τα εγγονάκια της. Μάλιστα επειδή δεν είχε χώρο όρθιων μπροστά όπως γίνεται στα γήπεδα, στα δύο μέτρα από τη σκηνή κάθονταν άτομα όλων των ηλικιών, και έτσι δεν υπήρχε ο ανάλογος παλμός που έχουν συνήθως οι ποπ συναυλίες.


Η συναυλία ξεκίνησε με το Η αγάπη πού μένει και το Εμείς οι δυο σαν ένα, δηλαδή με τα ίδια τραγούδια όπως στην Ελλάδα. Κατά τη γνώμη μου αυτό ήταν λάθος, γιατί εσείς μπορεί να βλέπετε την Πολυκατοικία και να ακούτε τα καινούρια τραγούδια του Χατζηγιάννη όπου βρεθείτε κι όπου σταθείτε, εμείς εδώ όμως ούτε Πολυκατοικία έχουμε, ούτε το BBC παίζει Χατζηγιάννη, οπότε τζίφος. Στο βιντεάκι που ακουλουθεί μπορείτε να δείτε την έναρξη της συναυλίας, όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι εκτός από τα πρώτα ουρλιαχτά με το που ανέβηκε στη σκηνή, το υπόλοιπο τραγούδι το είπε μόνος του.



Είπα σε μια φίλη μου που είναι παραγωγός ραδιοφώνου στην Ελλάδα ότι θα ήταν καλύτερα να έλεγε πιο παλιά τραγούδια και με έκραξε. Δεν μπορεί, λέει, να κάνει συναυλίες με παλιά τραγούδια. Ε, αν δεν μπορεί, τότε στο εξωτερικό (στο Λονδίνο τουλάχιστον που έχει κάποιες ιδιαιτερότητες) ας μην περιμένει συμμετοχή από το κοινό. Πραγματικά σε κάποια από τα καινούρια τραγούδια νόμιζες ότι το κοινό είχε έρθει να δει άλλον καλλιτέχνη, τόση ήταν η μουγκαμάρα. Ενώ σε τραγούδια πιο παλιά, όπως το Χέρια Ψηλά ή το Μόνο στα όνειρα, είχε πάρα πολλή συμμετοχή.



Εκείνο που ήταν προφανές ήταν ότι οι περισσότερες κοπελίτσες δεν είχαν έρθει (μόνο) για να χτυπηθούν σε απόσταση αναπνοής από τον αγαπημένο τους καλλιτέχνη, αλλά (κυρίως) για να φωτογραφηθούν μαζί του. Πάω στοίχημα ότι έφυγαν πάρα πολλά MMS από το Hammersmith Apollo εκείνο το βράδυ! Αφού κάποια στιγμή ο ίδιος ο Χατζηγιάννης πήρε τη μηχανή μιας θαυμάστριας και έβγαζε φωτογραφία το κοινό.


Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησε να ξεσηκώσει τον κόσμο και ως ένα βαθμό τα κατάφερε. Κινήθηκε πάρα πολύ πάνω στη σκηνή, δέχτηκε ανθοδέσμες, αρκουδάκια, φόρεσε καπέλα που του έδωσαν οι μπροστινοί, αγκαλιάστηκε, φιλήθηκε, έπαιξε κιθάρα και πιάνο. Πάντως περισσότερη ανταπόκριση από το κοινό είχε όταν τραγούδησε παλιότερα και πιο λαϊκά κομμάτια.


Η συναυλία ξεκίνησε γύρω στις 8:15 και έκλεισε δύο ώρες αργότερα. Στο διάλειμμα η Μαρλέν Αγγελίδου (που έκανε φωνητικά) τραγούδησε 2-3 μοντέρνα τραγούδια, που μάλλον δεν ταίριαζαν στο κοινό, πάντως εμένα μου φάνηκε πολύ ευχάριστη.


Εκεί που μπερδευτήκαμε λίγο ήταν στο τέλος, γιατί περιμέναμε ότι μετά τις χαιρετούρες (Τάδε Ταδόπουλος στα πλήκτρα, Τάδε Ταδοπούλου στο βιολί κ.λπ.) θα ακούγαμε τουλάχιστον άλλο ένα τελευταίο τραγούδι, αλλά καμία τύχη! Δεν ξέρω αν είναι πάντα έτσι οι συναυλίες του Χατζηγιάννη ή απλά μας βαρέθηκε, πάντως από τη στιγμή που έφυγε από τη σκηνή δεν τον ξαναείδαμε. Εδώ που τα λέμε, κι εγώ αν ήμουν δεν θα ξαναεμφανιζόμουν, αφού εκτός από μια παρέα μικρούλες που φώναξαν "κι άλλο, κι άλλο" μερικές φορές, οι περισσότεροι σηκώθηκαν αμέσως να φύγουν. Ούτε στο σινεμά όταν πέφτουν οι τίτλοι δεν αναχωρεί το κοινό τόσο γρήγορα.


Δεν ξέρω αν ο Χατζηγιάννης απογοητεύτηκε από το κοινό του. Ελπίζω όχι τόσο που να μας ξεγράψει από μελλοντικές περιοδείες, γιατί φαντάζομαι ότι οικονομικά τουλάχιστον, μάλλον συμφέρει να γεμίζεις ένα γήπεδο με εισιτήρια των 20 ευρώ, παρά ένα θεατράκι με εισιτήρια των 30-40 λιρών. Πάντως η διάθεση του κόσμου έξω από το θέατρο ήταν πολύ θετική. Όλοι φαίνονταν ικανοποιημένοι, κι εγώ ακόμα περισσότερο που τον είχα επιτέλους δει live!



Χέρια ψηλά, λοιπόν, εν αναμονή της συναυλίας της Άννας Βίσση τον Μάιο :-)

25 comments:

Λακης Φουρουκλας - Lakis Fourouklas said...

Φτάνει που πέρασες καλά. Μέρα καλή

NdN said...

Καλά έκανες και πήγες αφού σου αρέσει και δεν τον είχες ξαναδεί. Επίσης θα συμφωνήσω απόλυτα με τα τραγούδια που τραγουδά κάποιος στις συναυλίες του. Η συναυλία δεν είναι για να προωθηθεί το CD αλλά για να ακούσει ο κόσμος live τα τραγούδια που αγαπάει.

Καλό Σαββατοκύριακο Σοφία!

mermyblue said...

Καλησπέρα
Προσωπικά μετά από τέσσερις φορές που έχω δει στην Ελλάδα τον Χατζηγιάννη (χωρίς να υπολογίσω αυτήν στο Pre show της τελετής έναρξης των ολυμπιακών αγώνων που τον άκουγα από τα ακουστικά που είχαμε όλοι οι εθελοντές)και μετά την τόση υπερκατανάλωση που του έχει γίνει δεν θα τον ξαναέβλεπα.
Δηλαδή, αυτή η διαφήμιση της κοσμοτέ, εφιάλτης!
Γι αυτό προτιμώ να μείνω με τις θετικές αναμνήσεις των παλιών καλών επιτυχιών του τον καιρό που ήταν ένα σεμνό και σχετικά άσημο παλλικάρι.


Όμως σίγουρα έχει πει κατά καιρούς πολλά όμορφα τραγούδια και είναι λογικό να θέλεις να τον δεις, ιδίως αν είσαι στο εξωτερικό.

Και συμφωνώ κι εγώ: έπρεπε να επικεντρωθεί κυρίως σε τραγούδια που έχουν αγαπηθεί και όχι σε καινούργια.

καλό υπόλοιπο σκ!

Sourotiri said...

Χα!!! Η... λατρεια μου.

http://sourotiri.blogspot.com/2008/04/blog-post_15.html

Serafim said...

Πολύ ωραία η όλη περιγραφή της συναυλίας, αλλά αυτό το σχόλιο ( 1. Οι Κύπριοι είναι ξενέρωτοι) ήταν ανάγκη????

Είμαι σίγουρος ότι ο ξενέρωτος καλλιτέχνης θα λυπόταν πάρα πολύ αν το έβλεπε.

Εμείς οι απανταχού ΕΛΛΗΝΕΣ οι καλοί και οι ξενέρωτοι θα πρέπει να προσέχουμε πολύ στο τί λέμε, ειδικά όταν αυτό είναι δυνατόν να διαβαστεί απο πολλούς και ίσως να προσβάλει κάποιους Ελληνες της Κύπρου μας.

Ειλικρινά λυπάμαι!!

Giannis said...

εμ μια χαζή ερώτηση...

τι σχέση εει η πολυκατοικία? τι είναι τουτο?

ξερω ξερω λείπω πολύ καιρό και πρέπει να πάρω επιγόντως άδεια!

me said...

Jeeeeee κορυφαιο το Post σου δε το συζητο κοπελια!
ανταποκριση απ τις λιγες
παντα τετοια!

DaNaH said...

Πολύ ωραίο το review Σοφία! Και τα βιντεάκια τέλεια! Χαίρομαι που σε γενικές γραμμές ευχαριστήθηκες! :)

The Gasbird Familly said...

Βρε Σοφία μου!
Βρε κορίτσι μου , γιατί???
Λες θα πας και στη Βίσση! Θα σου κάνει opening με το απίστευτο "μπορείς απόψε να βγεις μ' όλες τις τσούλες της γης!" και θα πάθεις πολιτισμικό σοκ !
Αν θες συναυλία το Μά'ι'ο ,έλα στο Ολυμπιακό στάδιο για AC/DC που είναι και ζωντανοί θρύλοι!

sourgeal said...

Ομολογώ.. τον έχω δει ίσα με 40 φορές από κοντά :Ρ Και πάντα μου φαίνεται υπέροχος!!

Και ναι πάντα ξαναβγαίνει.. απορώ γιατί δεν το έκανε τώρα..

Αλλά συμφωνώ για τα παλιά.. δεν μου αρέσει που δεν τα λέει..

Natassa said...

καταπληκτική περιγραφή...λες και ήμουν εκεί :)

Chameleon_Dark said...

Εντάξει,τώρα εγώ αν κάνω σχόλιο, θα θεωρηθώ εγγάθετος,μιας και τον έχει σιχαθεί το είναι μου τον ΟΤΕγιάννη, μετά τη (πολύχρονη) υπερέκθεσή του μέσω των σποτς του ΟΤΕ που χρησιμοποιούν τα τραγούδια του...Και να φανταστείς ήμουν θερμός θαυμαστής του!!

Από την άλλη,έχοντας ζήσει χρόνια στο εξωτερικό,ξέρωπόσο σημαντικό είναι να δεις έναν καλλιτέχνη έλληνα που συμπαθείς κιολλας...
Οποτε...καλα εκανες :Ρ

Aspa said...

Πλήρες το ρεπορτάζ δεδομένου ότι δεν επιτρεπόταν κιόλας η φωτογράφιση και η βιντεοσκόπηση!

Καλή Εβδομάδα Σοφία!

kiki said...

Τι να πρωτοσχολιάσω τώρα;
Κι εγώ θα πήγαινα.
Έχεις δίκιο για τα πρώτα τραγούδια. Σε ενα κοινό που δεν βλέπει ελληνική τιβί, τα 2 πρώτα τραγούδια δεν θα είχαν την ανάλογη απήχηση.
Προς στιγμή απόρησα που είπες ότι απαγορεύονταν οι φωτό με τόσες που είδα στο ποστ, μέχρι που διάβασα τη συνέχεια.
Αυτό με τα αρκουδάκια, φωτογραφική μηχανή, χορό κλπ τα κάνει όταν έρχεται κι εδώ. Έχει πολύ πλάκα, ειδικά όταν παιρνει τη μηχανή και τραβάει το κοινό.
Το ότι φώναζαν λίγοι στο τέλος, ήταν ο πιθανότερος λόγος που δεν βγήκε πάλι. Οι ηλικιακές ομάδες των πρώτων σειρών, ήταν και η πιθανή αιτία που δεν φώναζαν αρκετά για να τον ξαναβγάλουν έξω.
Άντε, να τον ξαναχαρείτε εύχομαι εκεί κι εδώ!

Σοφία said...

@ Λάκης Φουρουκλάς: Πέρασα όντως πολύ ωραία. Επίσης!

@ NdN: Κι εγώ αυτό λέω, αλλά μάλλον οι καλλιτέχνες διαφωνούν...

@ Mermyblue: Δεν έχω δει τη διαφήμιση της Cosmote. Πρέπει να ντρέπομαι;

@ Sourotiri: Διακρίνω έναν ειρωνικό τόνο στο σχόλιό σου ή μου φαίνεται; Χαχα!

Σοφία said...

@ Serafim: Κατ' αρχήν πολύ αμφιβάλλω ότι ο Χατζηγιάννης διαβάζει τις Κόκκινες Νύχτες, ή ότι τον ενδιαφέρει η γνώμη μου για τους Κύπριους, οπότε δεν υπάρχει λόγος να ανησυχούμε ότι θα στεναχωρηθεί.

Δεύτερον, αν το ίδιο σχόλιο το είχα κάνει για Άγγλους ή Γερμανούς ή Σλοβένους, δεν θα βρισκόταν κανείς διαμαρτυρηθεί. Οι Κύπριοι έχουν το αλάθητο;

Θα μπορούσα να μην μιλήσω για το κοινό για να μην προσβάλλω κάποιους αναγνώστες. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι καθισμένη ανάμεσα σε Κύπριους που παρακολουθούν ποπ συναυλία λες και βλέπουν τραγωδία στην Επίδαυρο, δεν μου πέρασε από το μυαλό ότι είναι ράθυμος λαός.

Αν είναι έτσι στην πραγματικότητα δεν το ξέρω. Πάντως ελπίζω ότι φαίνεται από τον τόνο του κείμενου πως το σχόλιο έγινε με πνεύμα αστειότητας και όχι με σκοπό να δημιουργήσει έριδες.

Σοφία said...

@ Giannis: Αν έχω καταλάβει καλά, είναι ένα σήριαλ που τη μουσική των τίτλων έχει γράψει ο Χατζηγιάννης. Δες εδώ.

@ Me: Με κάνεις και κοκκινίζω :-)

@ Δανάη: Το ευχαριστήθηκα πολύ, άσε που το είχα και άχτι να δω τον Χατζηγιάννη σε συναυλία τόσα χρόνια που διαβάζω τις δικές σου ανταποκρίσεις!!!

@ Gasbirds: Α πα πα AC/DC ούτε στο Λονδίνο δεν θα έβλεπα. Κατ' αρχήν δεν ξέρω τα τραγούδια τους ;-)

@ Sourgeal: 40 φορές;;;; Λιποθυμώ αμέσως τώρα!!!

Σοφία said...

@ Natassa: Ευχαριστώ :-)))

@ Chameleon_Dark: Να 'σαι καλά. Τις διαφημίσεις της Cosmote δεν τις έχω δει, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω...

@ Aspa: Χεχε δεν αφήνουμε τέτοιες μικρολεπτομέρειες να μας εμποδίσουν ;-)

@ Kiki: Ευχαριστώ πολύ! Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί :-)

Serafim said...

Na omws pou uparxouv kai kapoioi pou ta diabazouv.

Telos pavtwv, n apantnsn sou ta leei ola. An symperilambaveis tous Kuprious stnv omada twv Slobevwv, Agglwv, n Germavwv, n sav evav lao diaforetiko tote dev xreiazete va syvexisw.

Auto to pveuma asteiotntos pou suvavtw syxva me peirazei polu. Kai polles fores mesa sto asteio blepoume tnv pragmatikotnta.

Bebaia gvwrizw polu kala tis gvwmes pou kuriarxouv kai pou eivai amfidromes alla kapoioi toulaxistov 8a prepei va avtidrouv kai va prospa8ouv va allazouv katastaseis.

Kai to kuriotero va mnv gevikeuoumai.

Auta...

Σοφία said...

Μην προσπαθείς να μου αποδόσεις πράγματα που δεν είπα. Προφανώς δεν βλέπω τους Κύπριους σαν Σλοβένους, Άγγλους ή Γερμανούς, τους βλέπω όμως σαν ξεχωριστή ομάδα, και θεωρώ ότι σε γενικές γραμμές διαφέρουν αρκετά από τους Ελλαδίτες. Αυτό ίσως κάποιοι το βλέπουν ως προσβολή του έθνους - προσωπικά θεωρώ ότι είναι απόλυτα φυσικό, αφού πρόκειται για λαούς που ζουν σε διαφορετικές χώρες, κάτω από διαφορετικές συνθήκες και με διαφορετικές επιδράσεις.

Και ναι, οι Έλληνες και οι Κύπριοι είναι δύο διαφορετικοί λαοί, είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Και ναι, διαφέρουν - στον τρόπο σκέψης, στον τρόπο διασκέδασης και γενικώς.

Αν είναι πραγματικά ξενέρωτοι δεν το ξέρω.

konstantinos said...

Αν και δεν είμαι fan, μου αρέσουν οι μουσικές του και η ατμόσφαιρα που διαπνέει τα τραγούδια του και ενδεχομένως να σηκώσω κι εγώ τα χέρια ψηλά ή να τον θυμηθώ όταν βρίσκομαι σε σινεμά ή σε τρένα!
Είναι ωραίο που περνάς καλά πάντως!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

serafim said...

"Και ναι, οι Έλληνες και οι Κύπριοι είναι δύο διαφορετικοί λαοί, είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Και ναι, διαφέρουν - στον τρόπο σκέψης, στον τρόπο διασκέδασης και γενικώς."

Sebastes oi apopseis sou, av kai dev tis sumerizomai kai oute exw pro8esn va sou apodwsw kati.

"Αν είναι πραγματικά ξενέρωτοι δεν το ξέρω."
An dev to gvwrizeis mnv to avafereis, polu aplo.

8a stamatnsw edw.
Nomizw oti dev armozei pleov va sy vexisoume to 8ema edw.
Polu euxaristws va sou apavtnsw se kapoio e-mail sou, n av 8eleis va ta poume kai apo kovta.

fvasileiou said...

Μόλις συνέβη κάτι το παράξενο: Κάθισα και διάβασα το κείμενό σου λέξη-λέξη τη στιγμή που ΔΕΝ μου αρέσει ο Χ"γιάννης. Η ξενάγησή σου είναι άψογη και με κρατάει είτε αναφέρεται σε μια πόλη, είτε σε ένα φαγητό, είτε στον Χ"γιάννη...

Και εις άλλα!

Σοφία said...

@ Konstantinos: Φιλιά και επίσης!

@ Serafim: Ευχαριστώ, αλλά πραγματικά ό,τι είχα να πω επί του θέματος, το έχω ήδη πει.

Όσο για το "αν δεν ξέρεις, μην μιλάς" νομίζω πως αν το ακολουθούσαμε, οι συζητήσεις μας θα ήταν εξαιρετικά βαρετές, και όχι μόνο γιατί θα μιλούσαμε μόνο για 2-3 πράγματα ο καθένας.

@ FVasileiou: Σε ευχαριστώ και κοκκινίζω :-)

Serafim said...

"αν δεν ξέρεις, μην μιλάς"
Kata lexn egrapsa:
"An dev to gvwrizeis mnv to avafereis, polu aplo"
To "mnv milas" eivai polu epitaktiko kai dev eimai apo autous pou to 8elouv n to xrnsimopoiouv.

Evas epikodomitos dialogos 8a bon8ouse isws va deis kapoia pragmata epi tou 8ematos apo mia diaforetikn skopia kai va diamopfwseis mia alln apopsn.

Sebasto omws to oti 8eleis va baloumai mia teleia edw.