Wednesday 11 June 2008

Αχ γλυκό καλοκαιράκι...

Τέταρτη συνεχόμενη μέρα με ήλιο και ζέστη η σημερινή. Κυκλοφορούμε με αμάνικα και πέδιλα και κοντεύουμε να ξεχάσουμε πώς είναι το αγγλικό καλοκαίρι. Απ' ό,τι λένε τα δελτία καιρού, θα μας το θυμίσει σύντομα ο καλός Θεούλης, αφού από αύριο προβλέπεται πτώση της θερμοκρασίας και βροχές σε όλη τη χώρα. Ήδη έχουμε συννεφιά - ο καιρός ταιριάζει με τη διάθεσή μας μετά την κερατιάτικη ήττα της Εθνικής από τη Σουηδία.

Για να ξεχαστούμε λίγο, σας βάζω μερικές φωτογραφίες για να δείτε τον μπλε ουρανό που τέτοια εποχή κρατάει ως αργά, πολύ αργά. Όταν δεν έχει σύννεφα εννοείται.

9 Ιουνίου στις 10:15 μμ


9 Ιουνίου στις 10:30 μμ (αυτή βγήκε λίγο κουνημένη)


9 Ιουνίου στις 10:45 μμ


9 Ιουνίου στις 11:00 μμ


10 Ιουνίου στις 4:55 *το πρωί* (χτύπησε το ξυπνητήρι, πετάχτηκα, τράβηξα τη φωτογραφία, έκλεισα τις κουρτίνες και ξαναέπεσα για ύπνο).


Όχι δηλαδή, να δείτε τι θυσίες κάνω για αυτό το ιστολόγιο ;-)

26 comments:

Laplace said...

teleies....

giayto se agapame,giati kaneis olo thisies gia emas :)

filakia

neoinileias said...

Σοφία έχεις αρκετά ωραίο blog

Anonymous said...

Ωραία και ήσυχη δείχνει η γειτονιά σου :)

Εδώ έχουμε βγάλει τη μπέμπελη με τη ζέστη :/ Ζηλεύω τους Ελβετούς στη Βασιλεία, που ψιλοβρέχει σήμερα :P

Σοφία said...

@ Laplace78: Ευχαριστώ (για τα καλά λόγια) και ανταποδίδω (τα φιλιά) xxx

@ Neoinileias: Ευχαριστώ και καλώς ήρθες!

@ Deninho: Δεν είναι τόσο ήσυχη όσο φαίνεται, αλλά είναι βολική (για τρένα, λεωφορεία κ.λπ.) και έχει αρκετό πράσινο, οπότε δεν έχω παράπονο.

Τους Ελβετούς δεν τους ζηλεύω καθόλου. Έβλεπα πριν τη βροχή που έπεφτε κατά τη διάρκεια του αγώνα και έλεγα "φτου φτου μακριά από εμάς".

Ο Άγγλος σχολιαστής το έθεσε πολύ ωραία πάντως: the Swiss were given an early Turkish bath :-)

Γκρινιάρης said...

Α ρε Σοφία, τι κάνεις γι' αυτό το ρημάδι το blog! Άκου 5 παρά!!!

Να σου πω, με τέτοιες φωτογραφίες θα μας πάς μέχρι 21/6; :) Για να βλέπουμε τη διαφορά από μέρα σε μέρα; lol!

Πάντως σήμερα η μέρα δε με τρέλανε τόσο πολύ, χτες και προχτές ήταν ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΕΣ μέρες, σήμερα είχε τη δροσούλα του.

itelli said...

Μετά, λες εμένα μουρλό. Εδώ στις 12 είναι όπως εκεί στις 11. Κ στις 4 όπως εκει στις 5. Έλα σε μια βδομάδα που θα'χει δυο ώρες νυχτα ;)

Dream_Rider said...

Σοφία, να το κοιτάξεις αυτό με τα πρωινά ξυπνήματα... Αλλά σε δικαιολογώ. Μάλλον είναι από την ζέστη. Με την πρώτη βροχή θα φτιάξουν όλα!!!:-)

Σοφία said...

@ Γκρινιάρης: Όχι, έχω κάτι πιο εντυπωσιακές να σας δείξω από τη Νορβηγία ;-)

Σήμερα προβλέπω να έχει ακόμα περισσότερη δροσούλα, οπότε μάλλον θα εκτιμήσεις τη πολύ-ελαφριά-δροσιά που είχαμε χθες.

@ Itelli: Χαχα το ξέρω και θέλω πολύ να έρθω, αλλά οι συνθήκες δεν είναι ευνοϊκές αυτή την εποχή.

Το έχω μεγάλο άχτι να βρεθώ σε κάποια βόρεια χώρα Ιούνιο μήνα και ακόμα δεν τα έχω καταφέρει. Πού θα μου πάει όμως...

@ Dream_Rider: Το ξυπνητήρι φταίει για όλα!!

Anonymous said...

πολύ όμορφη η περιοχή σου. έχετε αλήθεια μεγάλη μέρα για όσους θέλουν να δουλεύουν. Γι' αυτό στην Ελλάδα έχουμε μεγαλύτερες νύχτες

philos said...

Πολύ έξυπνη ιδέα οι φωτογραφίες σου. Να μην είμαι εκεί που ξυπνάω κάθε 2 ώρες λόγω των μικρών...
;))

Διόνα said...

Καλημέρα, ωραίες φωτογραφίες και ωραίο μπλογκ! Δίνεις μια ζωντανή εικόνα της χώρας που μένεις με τις φωτογραφίες και τα κείμενά σου κι εμείς ξαναγυρνάμε και νοσταλγούμε τις μέρες που ζήσαμε εκεί :)

An-Lu said...

Μάτια μου!!!!
Στο Heath μένεις;
;-)

Anonymous said...

θέλω μια φωτό κάπου στις 3.30 τα μεσάνυχτα.Να δω πως είναι δηλαδή
:-)))

~~A~~ said...

Πολύ ωραία ιδέα να μας δείξεις αυτές τις φωτογραφίες και έκανες μεγάλη πολύ θυσία να ξυπνήσεις στις 5!

fvasileiou said...

Οι φωτογραφίες με το αργοπορημένο ηλιοβασίλεμα μου θύμισαν το μπούχτισμα του Σεφέρη, όταν έμενε στην Αγγλία: "Η μέρα αργεί να ξεψυχίσει" έγραφε.῏.

Σοφία said...

@ Evlahos: Δεν χαμπαριάζουμε εμείς αγαπητέ μου - δουλεύουμε και μέρα και νύχτα, Προτεστάντες γαρ.

@ Philos: Δεν το συζητώ! Αν είχα λόγο να ξυπνάω κάθε δυο ώρες, θα ήμουν συνεχώς με μια φωτογραφική μηχανή στα χέρια!

@ Διόνα: Να 'σαι καλά :-)

@ An-Lu: Όοοοχι. Για ποιο λες; Το κοντινότερο heath σε μας είναι το Blackheath, αλλά δεν είναι τόσο κοντά που να φαίνεται από το σπίτι.

Σοφία said...

@ Despinak: Θα δω τι μπορώ να κάνω ;-)

@ ~~a~~: Να σου πω την αλήθεια νομίζω ότι τη φωτογραφία την τράβηξα μισο-κοιμισμένη, γιατί πραγματικά το 5 σε πρωϊνή ώρα δεν μου κάθεται καθόλου καλά!

@ Fvasileiou: Σοβαρά έτσι είχε πει; Εγώ πάλι τρελαίνομαι αυτή την εποχή, όλο αυτό το φως με γεμίζει ενέργεια.

Ηλιας....Just me! said...

Η περιοχή που μένεις φαίνεται τέλεια! όσο κράτησε κράτησε i suppose! αλλά δεν έχετε ανάγκη! Τι στο καλό, η Ελλαδίτσα μας τι θα κάνει εάν έχετε κι εσείς ηλιο; :) Καλά να περνάς, επι παντώς καιρού!

the_sailor said...

Δε θέλω να σου κόψω τη φόρα, αλλά πολλές μηχανές έχουν χρονοδιακόπτη και ρύθμιση για λήψεις φωτογραφιών σε τακτά χρονικά διαστήματα. Οπότε δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις, παρά να τοποθετήσεις τη μηχανή σε έναν τρίποδα και να ρυθμίσεις τα χρονικά διαστήματα. Όχι και τίποτα άλλο, αλλά πλησιάζει και η θερινή ισημερία και εσύ θα χάσεις τον ύπνο σου, ενώ εμείς θα χάσουμε εσένα από το blog... :ΡΡ

Πέρα από αυτό, να σου πω - για να... ξαναγίνω καλός... -, πως τελικά όσες θυσίες και να κάνεις για το blog, αυτό μάλλον τις αξίζει... :))

Σοφία said...

@ Ηλίας: Άστα να πάνε. Σήμερα ο ουρανός είναι ένα μεγάλο σύννεφο :-(

@ The_Sailor: Αν αφήσω τη μηχανή στο μπαλκόνι πάνω σε ένα τρίποδο, ενώ εγώ κοιμάμαι... παίζει να συμβούν τρία πράγματα: να περάσουν και να την κλέψουν, να φυσήξει αέρας και να την τουμπάρει ή να περάσει κανένα πουλί και να την κουτσιλίσει. Αν την αφήσω σε τρίποδο μέσα από ανοιχτό παράθυρο, εκτός του ότι δεν γίνεται γιατί η θέα αυτή δεν είναι ακριβώς απέναντι από παράθυρο, παίζει να πεθάνουμε από το κρύο. Οπότε καλή η ιδέα σου για το τρίποδο και τον χρονοδιακόπτη, αλλά λίγο άκυρη :-p

Πάντως μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να χαθώ από το μπλογκ για 3-4 φωτογραφίες. 20 δευτερόλεπτα δουλειά είναι όλη κι όλη ;-)

marionettie said...

Όχι πως είναι σημαντικό, αλλά να αναφέρω πως και τα τρία αυτοκίνητα που είναι σταθμευμένα στο δρόμο δεν το κούνησαν ρούπι όλη τη νύχτα. Το παρατηρούσα και σκεφτόμουνα πως έχω παίξει υπερβολικά πολλά βρες τη διαφορά στη ζωή μου! Μουχαχαχα! Φιλιάααααααα!

Anonymous said...

Μπαλκόνι; Προσπαθώ να φανταστώ εγγλέζικο σπίτι με μπαλκόνι.

Σοφία said...

@ Marionettie: Χαχα έχεις δίκιο! Κι εμένα μ' αρέσει να παίζω βρες τη διαφορά :-)

@ Anonymous: Κι όμως, υπάρχουν!

konstantinos said...

Εγώ το έχω πει και θα το ξαναπώ όσες φορές μου δίνεις την αφορμή: RESPECT!!

Είναι η πρώτη φορά που κάποιος δε μου λέει απλά ότι είναι 22:30 κι έχει ακόμη φως, αλλά μου το αποδεικνύει και με ντοκουμέντα, και μάλιστα δίνοντάς μου και τη σταδιακή αλλαγή κατά το πέρασμα της ώρας...!

Τι να πω;!
;)

Σοφία said...

Χεχε δεν έχεις παράπονο, σε έχω καλύψει από παντού ;-)

Me:Moir said...

Μου θύμησες μία παρόμοια που έβγαλα πριν 7 χρόνια περίπου. Τρείς το πρωί και ουρανός γεμάτος χρώματα.
Θα το ξαναπώ: ζηλεύωωωω.... :)