Saturday 28 June 2008

Εικόνες διακοπών

Καθώς το περασμένο ποστ μπήκε ξερό, χωρίς ούτε μια τόση δα φωτογραφία, σας βάζω εδώ μερικές συμπληρωματικές.

Καβούρι


Το πορτοκαλί σύννεφο που μας πλάκωσε όταν ξεκίνησε η φωτιά στον Υμηττό


Τολό


Βάρκιζα


Και μια συγκριτική από αγγλική παραλία, που είχαμε πάει πριν φύγουμε διακοπές. Βλέπετε καμία διαφορά;


Καλό σαββατοκύριακο και καλές βουτιές σε όσους πάνε θάλασσα σήμερα! Οι υπόλοιποι ελπίζω να έχετε κλιματισμό ή ανεμιστήρα. Αααααααχ ζεστούλα :-)

31 comments:

~~A~~ said...

Καλή συνέχεια στις διακοπές σου!

Anonymous said...

Όμορφες φωτογραφίες (εξαιρούνται αυτή με τον καπνό, και η αγγλική παραλία :P)

Καλή συνέχεια ;)

Σοφία said...

@ ~~A~~: Ευχαριστώ, αν και πλησιάζουν προς το τέλος τους (κλαψ)!

@ Deninho: Μα γιατί δεν σου αρέσει η αγγλική παραλία; Τι της λείπει;

s0t said...

Στην Ελλάδα κολυμπάμε ενώ στην Αγγλία ή τρέχουν(η κυρία με τα 2 παιδάκια) ή πετάνε(τα 2 parapente)...
Καλές... υπόλοιπες διακοπές.

Anonymous said...

Το ότι η θάλασσα έχει καφέ χρώμα πιάνεται, ή πρέπει να βρω κι άλλους λόγους; :P

Anonymous said...

ααααα δεν περνάς καθόλου άσχημα!!! Εμείς έχουμε μείνει μόνο στη ζέστη!!! κλαψ!!! Καλή συνέχεια (με είκόνες πάντα!! χιχιχιχι)

Nick said...

Κρίμα που δεν συναντηθήκαμε στο Τολό.
http://nick-thegreek.blogspot.com/

spyros1000 said...

ΒΡΕ ΚΑΤΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ,ΤΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ,ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ 10 ΕΥΡΩ ΕΙΣΟΔΟ ΜΕ ΜΙΣΘΟ 680 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ?


ΑΣΕ, ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΓΓΛΙΑ

Σοφία said...

@ Sot: Σωστά ;-)

@ Deninho: Ε βρες και 2-3 ακόμα να φτουρήσουν...

@ Laxanaki: Κάποια παραλία θα έχεις εκεί κοντά, δεν μπορεί!

@ Nick: Χαχα όντως!!

@ Spyros1000: Όλα σχετικά είναι. Άλλωστε δε νομίζω και στην Ελλάδα να έπαιρνα 680 ευρώ. Πάντως δεν πλήρωσα πουθενά είσοδο 10 ευρώ (στη Βάρκιζα η είσοδος είχε 6 ή 7 ευρώ, και στο Τολό οι ξαπλώστρες 8 ευρώ).

Shadowface said...

Αλλοι είδαν την φωτιά στον υμηττό από την παραλία κ άλλοι γράφαν εκείνη την ώρα στην πανεπιστημιούπολη κ δίπλα τους καιγόταν το βουνό....

Anonymous said...

Να περνάς υπέροχα Σοφία μας.

Καλό σου βράδυ

Σοφία said...

@ Shadowface: Έγραψες καλά τουλάχιστον;

@ Freedula: Ευχαριστώ :-)

fvasileiou said...

Μου αρέσουν παραλίες σαν το Καβούρι, με μπαμπάδες, μαμάδες, γιαγιάδες, μικρά, τα οποία αν δεν φώναζαν τόσο πολύ, θα ήταν όλα τέλεια.

Άντε, να περνάς καλά στις διακοπές. Κι όσο για μας τους υπόλοιπους, καλά κουράγια...

kiki said...

Www... eisai stin Ellada? Kala na peraseis!

NdN said...

Πριν διαβάσω το κείμενο, είδα της φωτογραφίες και στην τελευταία λέω "δεν μπορεί Αγγλία είναι αυτή!" χαχα.

Καλό υπόλοιπο διακοπων Σοφία, αν και νομίζω πως η εβδομάδα σου εξαντλήθηκε! Καλή επιστροφή λοιπόν και ελπίζω να πέρασες υπέροχα και να γέμισες τις μπαταρίες μέχρι την επόμενη φορά που θα βρεθείς σε ξαπλώστρες δίπλα στην παραλία!

geokalp said...

καλή συνέχεια!!!

Anonymous said...

Όντως κάνει αφόρητη ζέστη και τα μοναδικά που μας σώζουν και μας ανεβάζουν το κέφι είναι σίγουρα ένα καλό μακροβούτι στη θαλασσίτσα παρέα με μια κρύα μπύρα ή αναψυκτικό!

Τα φιλιά μου!

alienlover said...

επειδή μένω στο Λαγονήσι, οι φωτογραφίες από Καβούρι και Βάρκιζα μου έσκισαν την καρδιά...
θα μείνεις πολύ στην Ελλάδα;

Σοφία said...

@ FVasileiou: Η αλήθεια είναι ότι η ατμόσφαιρα στο Καβούρι είναι πολύ οικογενειακή. Κι εμένα μου αρέσει.

@ Oneiromageiremata: Ναι, από το περασμένο Σάββατο! Ευχαριστώ!

@ NdN: Καλά, δεν το συζητώ, είσαι γάτα! Όχι ότι φαινόταν από μακριά ότι ήταν Αγγλία, ε;

Οι "εβδομάδα" τελειώνει αύριο οπότε και επιστρέφουμε στη ρουτίνα της δουλειάς. Αλλά προς το παρόν προσπαθώ να μην το σκέφτομαι!

@ Geokalp: Ευχαριστώ!!!

@ *mary_anne*: Έτσι ακριβώς :-)

@ Alienlover: Να μην βάλω άλλες δηλαδή; Χεχε. Είμαι εδώ σχεδόν 10 μέρες, αλλά αύριο φεύγω. Κλαψ.

Meropi said...

Σοφάκι μου,
καλησπέρα. Καλές διακοπές να έχεις. Σε καταλαβαίνω που χαίρεσαι τη ζέστη. Μεθαύριο έρχεται η κόρη μου από Αγγλία και η πρώτη της ερώτηση ήταν πόση θερμοκρασία έχουμε. Όταν της είπα 35-36 C χάρηκε. Εκεί λέει έχουν 12C. Λοιπόν στην Αγγλία σε (λίγες) παραλίες που πήγα δεν μου άρεσαν καθόλου. Κατ' αρχάς η θάλασσα δεν είναι μπλε, αλλά κάτι σαν γκρί και δεύτερον η άμμος είναι κάτι σαν βούρκο (ίσως λόγω της παλλίροιας).

Anonymous said...

Να και διαφορετικές φωτογραφίες. Εκεί που μας είχες συνηθίσει με τη βρετανική επαρχία, εμφανίζεις και λίγο από Ελλάδα! Καλό υπόλοιπο!!

Σοφία said...

@ Meropi: 12C ε; Πίκρααααα! Τουλάχιστον εδώ θα ευχαριστηθεί ζέστη :-)

Ωραίες παραλίες υπάρχουν αρκετές, ειδικά στα νότια και δυτικά (προς Κορνουάλλη) αλλά τα νερά είναι παγωμένα και δεν ευχαριστιέσαι κολύμπι. Στα μέρη που εκβάλλουν ποτάμια είναι πραγματικά σαν βούρκος, και δεν ευχαριστιέσαι ούτε άμμο ούτε θάλασσα, τουλάχιστον όπως το εννοούμε εμείς.

@ Unclescrooge: Είπα να σας βάλω κάτι διαφορετικό. Χεχε. Ευχαριστώ!

Anonymous said...

Εχω ν απω οτι μολις διαβασα και τα 2 ποστ μαζι και νομιζω οτι εχω καλλιστα θα μπορουσα να αλλαξουμε θεση!!! και να σκεπαζομαι χειμωνα καλοκαιρι με παπλωμα και κουβερτα!! οσο για την ελλαδα, παραμενει ελλαδα, δεν εχω να σχολιασω!!! αβανταζ οι παραλιες, ναι μεν, αλλα...
φιλια , καλο βραδυ!

Σοφία said...

@ Lifewhispers: Αλλάζουμε ό,τι ώρα θες :-) Να βλέπω εγώ ήλιο κι εσύ μαυρίλα, δεν πρόκειται να ζηλέψω ποτέ!!!

Anonymous said...

Όλα κιόλα, στις παραλίες δεν παιζόμαστε!

Εμένα μου αρέσουν και όσες είναι στα νότια προάστια και συνήθως πηγαίνω για μπάνιο στον Ζέφυρο.

Μεγάλη υπόθεση να είσαι σε μεγαλούπολη, να παίρνεις το τραμάκι και να βρίσκεσαι στη θάλασσα τη στιγμή που άλλοι πέρνουν το αεροπλάνο για να έρθουν!

(Να είχε και λιγότερο ζέστη...)

Anonymous said...

Καβούρι ευτυχώς μαζέψανε τα φύκια και κάτι λέει τώρα, Τολό δεν ξέρω, Βάρκιζα είναι δυστυχώς χάλια. Εκτός από αχινούς, φυσάει πάρα πολύ γιατί είναι ανοιχτά και χάλια τα μαλλιά μου χάλια. Τώρα, όσον αφορά την παραλία στην Αγγλία, φαντάζομαι πως έχουμε και καλύτερες.

Anonymous said...

αν ξεχάσουμε την φωτιά, η Ελλάδα τα καταφέρνει μια χαρά στις πααλίες

konstantinos said...

(Μου τη δίνει η ζεστούλα! Προτιμώ τα κρύα...)

Κατά τ'άλλα, απόλαυσε τα μπανάκια σου και ξεκουράσου!

Ελπίζω να περνάς όμορφα!

Δ. Τζ. said...

Πάντως η φώτο με τον καπνό είναι πιο τραγική από την αγγλική παραλία. Άντε κάλες βουτιές...

desa said...

κοίτα να δεις παραλίες που έχει η αγγλία, και δε της φαινόταν.

Σοφία said...

@ Penny: Μεγάλη υπόθεση όντως! Πάντως για τη ζέστη, σκέψου ότι αν είχε τις θερμοκρασίες που έχει στην Αγγλία, το νερό θα ήταν παγάκι :-)

@ Lianne: Δεν έχω δει ποτέ αχινούς στη Βάρκιζα, και όσο για τον αέρα γενικά βρίσκω πως η παραλία της είναι αρκετά προφυλαγμένη. Την περασμένη εβδομάδα, ακόμα και τις μέρες που φύσαγε πολύ, καθόσουν άνετα έξω.

@ Evlahos: Το σωστό να λέγεται!

@ Konstantinos: Δεν με χαλάει το κρύο, αλλά έχω πολύ εδώ που είμαι, οπότε μου λείπει η ζέστη.

@ Δ.Τζ: Το ένα είναι φυσική καταστροφή και το άλλο είναι απλά φύση ;-)

@ Desa: Και πού να δεις τις καλές της παραλίες!