Monday 26 February 2007

Oh yes!

Χατ-τρικ έκανε και η Helen Mirren, που πήρε Golden Globe, Bafta και Oscar για το ρόλο της στην ταινία The Queen. Πολύ το χάρηκα, γιατί είναι μία από τις αγαπημένες μου ηθοποιούς και από τις πιο δημοφιλείς στην Αγγλία (καθώς και η μόνη την οποία σχολίασα όταν ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες των Oscars τον περασμένο μήνα).

Χάρηκα επίσης που το Oscar Α' Ανδρικού Ρόλου πήγε στον Forest Whitaker, αφού κι αυτός είναι από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς.

Για τους υπόλοιπους δεν έχω γνώμη. Να'ναι καλά να ξανακερδίσουν.

Και του χρόνου!

16 comments:

Klearchos said...

Αααα, όχι!! Ας αφήσουν και κανένα όσκαρ για μένα!!

Φαίδρα said...

Aσε ρε. Πίκρα. Πριν ανακοινώσουν την υποψηφιότητα για την καλύτερη ξενόγλωσση ταινία, έδειξαν ένα κολλάζ από τις σημαντικότερες μή αγγλόφωνες ταινίες της ιστορίας του κινηματογράφου. Guess what? Ούτε μία ελληνική. Το μόνο που ήταν κοντύτερα σε ελληνικές συμμετοχές ήταν το Mediterraneo...

Πικραθείτε μαζί μας..

dark tyler said...

Εμένα με τσάντισε το ξενόγλωσσο!

Τη Μίρεν εγώ ξέχασα να την αναφέρω, πιθανώς γιατί ήταν τόσο προβλέψιμο Όσκαρ που δεν καταγράφηκε καν στη μνήμη μου ως βράβευση. Κι αυτή η Μίρεν (ωραιότατη, by the way) δεν έβγαλε και καναν ξεχωριστό λόγο για να ανάψουν λίγο τα αίματα... Ενώ με τον Forest τρόμαξα!

PS. Jennifer Hudson!! :-D

Φαίδρα said...

Εγώ πάντως ανησύχησα λιγάκι όταν και αυτή και η Beyonce τραγουδούσαν, κυρίως εξαιτίας της αδυναμίας των ντεκολτέ να συγκρατήσουν τα στήθια τους σε επίπεδα που συνάδουν με τα χρηστά ήθη!!

dark tyler said...

Εμ, έτσι είναι! Όταν τα έχεις πλούσια τα ελέη, καλό είναι να τα μοιράζεσαι με τον κόσμο! (LOL)

Σοφία said...

Κλέαρχε άσε, δεν πρόλαβες, τα πήραν όλα οι άτιμοι! Του χρόνου πάλι τώρα.

Βρε Φαίδρα ποιες Ελληνικές να πάνε στα Όσκαρ; Το 5 Λεπτά Ακόμα ή το Safe Sex;

Dark Tyler, το καλύτερο το είχε πει η Mirren όταν πήρε τα Golden Globe, αλλά δε βρίσκω πουθενά το κλιπάκι!

Υ.Γ. Τι το φοβερό έχει η Jennifer Hudson?

dark tyler said...

Eμένα το αγαπημένο μου της Mirren ήταν από τα Έμμυ που είπε οτι ευτυχώς δεν έπεσε "tits over ass." Θεά!

Η J-Hud είναι λατρεμένη από τις μέρες τις στο American Idol (με το οποίο έχω μια άλφα ψύχωση, το ομολογώ) και χαίρομαι απίστευτα που τώρα της συνέβη ένα τέτοιο απίστευτο success story.

Επίσης έχει φωνάρα και στο Dreamgirls δίνει μια από τις ερμηνείες της χρονιάς. :)

Σοφία said...

Για φωνάρα δεν ξέρω (δεν παρακολουθώ American Idol και δεν έχω δει το Dreamgirls) αλλά η επιτυχία της πραγματικά απίστευτη.

lazinio said...

να δείτε το λαβύρινθο του πάνα που τα σπάει.

Σοφία said...

Δεν το έχω δει ακόμα, αλλά έχω ακούσει πολύ καλά σχόλια. Είναι στα υπ' όψην.

Laplace said...

ta spaei o labyrhnthos pragmatika..opws kai h babel..

Σοφία said...

Ήθελα χθες να πάω σινεμά και δεν έβρισκα να παίζουν κανένα από αυτά ρε ΓΜΤ. Mόνο το Notes on a Scandal και το Science of Sleep (La Science des rêves) που το είδα στα προσεχώς και δεν μου γέμισε το μάτι...

Laplace said...

The Pursuit Of Happyness....
milame APOKALYPSH..aksizei na to deis sofia..

lazinio said...

όταν τα δεις όλα αυτά δες και το Ροκυ.

dark tyler said...

To Notes on a Scandal αξίζει. Έχει την κυνική γραφή του Partick Marber (που λάτρεψα από το Closer), την Judi Dench σε ένα ρόλο που επιτέλους απαιτεί από αυτήν περισσότερα από έντονο πουδράρισμα, και την Cate Blanchett πιο εκθαμβωτικά όμορφη από ποτέ.

Και του Gondry καλό είναι, αλλά ας πούμε απλώς οτι της επιστήμη του ύπνου την εφαρμόζει και λίγο πάνω στο θεατή... ;)

Σοφία said...

@ Dark Tyler: Χμμμμ.... το Notes on a Scandal το είδα στα προσεχώς και δεν με ενθουσίασε. Ούτε το Closer μου είχε αρέσει, και μιας και ο σεναριογράφος είναι ο ίδιος σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να το δω σε DVD. Ξανά χμμμμμ....
Όσο για το άλλο με τον ύπνο, εγώ κοιμήθηκα στα προσεχώς, οπότε δεν έχω καμία ελπίδα να παραμείνω ξύπνια στην ταινία. Ούτε για DVD δεν το συζητώ!

@ Lazinio: Δεν έχω δει τα παλιά Ρόκυ και γενικώς δεν τα πάω καλά με το μποξ. Μήπως είναι καλύτερα να το αποφύγω;

@ Laplace78: Για το Pursuit of Happyness έχω ακούσει πολύ καλά λόγια, και σίγουρα είναι στα υπ' όψην.

Σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας :-)