Monday 12 February 2007

Χωρίζω?!!!

Όχι εγώ... Για το περιοδικό λέω.

Σήμερα χάζευα στο Ηλεκτρονικό Περίπτερο του in.gr και πρόσεξα ότι εκτός από εφημερίδες έχει και περιοδικά. Ήμουν έτοιμη ν' ανάψω ευχαριστήριο κεράκι, αλλά δε χρειάστηκε, αφού δεν είχε Down Town (το μόνο ελληνικό περιοδικό που διαβάζω). Είχε όμως ένα περιοδικό με τίτλο Χωρίζω. Είναι δυνατόν; Περιοδικό για χωρισμένους; Κι όμως!

Προφανώς είναι καινούρια ιδέα. Μόλις έχει κυκλοφορήσει το δεύτερο τεύχος, με θέματα όπως "παιδιά και διαζύγιο" και "πότε δικαιούστε διατροφή". Μα καλά, υπάρχουν τόσοι χωρισμένοι στην Ελλάδα που το περιοδικό αυτό βρίσκει κοινό; Κι εγώ που νόμιζα ότι αυτά περί αύξησης των διαζυγίων είναι παραμύθια...

Εδώ στα εξωτερικά πάντως μόνο περιοδικά γάμου και εγκυμοσύνης έχω δει. Βρε μήπως υπάρχει κενό στη Βρετανική αγορά που μένει ανεκμετάλλευτο; Γιατί με 150.000 διαζύγια το χρόνο, δεν μπορεί, ένα ενδιαφέρον θα υπάρχει.

Μήπως να το ψάξω; Χμμμμ...

5 comments:

Φαίδρα said...

Να σε δώ κι εκδότρια φιλενάδα, και τί στον κόΖμο!

George said...

Στο εύχομαι το σχόλιο της φαίδρας.

Σοφία said...

Χαχαχα σας ευχαριστώ!
Έχω ήδη κάνει αρχισυντάκτρια, στην εφημερίδα που εκδίδαμε στο σχολείο. Λέτε το επόμενο βήμα να είναι εκδότρια του περιοδικού Divorce?

Anonymous said...

Σας ευχαριστούμε που μας επισκέπτεστε! Το in.gr εννοώ! χι χι

Σοφία said...

Παίζει να πάρουμε ποσοστά για την διαφήμιση που σας κάνουμε;