Sunday 6 January 2008

Καλή χρονιά!


Όσα είναι τα Καλάσνικωφ στα Ζωνιανά κρυμμένα,
τόσες ευχές και πιο πολλές δεχτείτε από μένα.

Κι όσα ευρώ ευρήκανε στα Ζωνιανά εφέτος,
τόσες χαρές σας εύχομαι για το καινούριο έτος!

Επιστροφή στο Λονδίνο, και στο μπλόγκιν, μετά από 9 μέρες. Στην Ελλάδα πέρασα τέλεια. Πολλές βόλτες, πολλά ξενύχτια, πολύ φαγητό, ελάχιστα ξύδια, λίγα μελομακάρονα (αλλά την τελευταία μέρα πριν φύγω έφαγα μια καταπληκτική βάφλα με μπανάνα, τριμμένο μπισκότο και σιρόπι καραμέλα-σοκολάτα μμμμμούρλια).


Δυστυχώς καταφέραμε με τον αδερφό μου να βγάλουμε νοκ άουτ τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του, και έτσι είχα πολύ περιορισμένη πρόσβαση στο διαδίκτυο όσο ήμουν στην Ελλάδα. Έτσι έκανα αποτοξίνωση, διάβασα πολύ, είδα πολλές ταινίες και αφιέρωσα αρκετό χρόνο στον εαυτό μου για βόλτες και αισθητικές περιποιήσεις (γαλλικό μανικιούρ, πεντικιούρ, κομμωτήρια, μακιγιάζ και δεν συμμαζεύεται). Αύριο στο γραφείο δεν θα με αναγνωρίσουν χεχεχε :-)

Καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία, αγάπη, πολλές χαρές και ακόμα περισσότερες επιτυχίες!

35 comments:

DaNaH said...

Καλή Χρονιά Σοφάκι! Welcome Back! Μας έλειψες!!! Χαίρομαι που τα πέρασες όμορφα και ανανεώθηκες χεχε! :)

Γκρινιάρης said...

Καλή χρονιά Σοφία! Με υγεία, χαμόγελα και πολλές βόλτες και ταξίδια!

cinderella said...

Καλή Χρονιά κοριτσάκι!!
Ότι ποθείς να το πάθεις και η βάφλα τέλεια φιλενάδα!! Για άλλη μια φορά μου τρέχουν τα σάλια από τις φωτογραφίες των γλυκών σου!! :)))

Crazy Tourists said...

Καλη χρονιά Σοφία!!Καλή είναι και η αποτοξίνωση...Και μεις κάναμε φέτος μπόλικη!Που την έφαγες τη βάφλα;Για να πάμε και μεις...

Σοφία said...

@ Δανάη: Κι εσείς μου λείψατε! Ευτυχώς το διάλειμμα ήταν σύντομο, και επέστρεψα δριμμύτερη χεχε ;-)

@ Γκρινιάρης: Επίσης :-)

@ Cinderella: Αχ εμένα να δεις που την έφαγα κιόλας. Μιλάμε για απίστευτη γεύση!

@ Crazy Tourists: Σε ένα καφέ-μπαρ στην Πλατεία Καλογήρων (στάση μετρό: Δάφνη). Δεν συγκράτησα το όνομα. Emporio νομίζω, αλλά ίσως να κάνω και λάθος. Η απόδειξη γράφει Fun Unique ΑΕ που σίγουρα *δεν* ήταν το όνομα του μαγαζιού. Αν ξέρετε καθόλου την περιοχή, στο σημείο εκείνο ήταν παλιά το πατσατζίδικο του Ζήκου. Δεν θα δυσκολευτείτε να το βρείτε πάντως.

Η βάφλα είχε 6 ευρώ (και το Mai Tai που την συνόδευσε 7,50 ευρώ).

Mustafa Şenalp said...

very nice a blog :)

Anonymous said...

να πω και εγώ τις μαντινάδες μου ζήλεψα....(και για την βάφλα ζήλεψα αλλα για αυτό δεν μπορώ να κάνω τίποτα,lol!!!)
...
χωρίς έγνοιες χωρίς πάθος
να είναι η νέα σου χρονιά,
σαν να έχεις πάρει φούντα
μέσα απο τα ζωνιανά...
...
Μια γεμιστήρα των 9
παίξε σαν φύγει ο χρόνος,
να φύγουνε μαζι μ'αυτές...
πάθη οργή και πόνος
...
Στον ΑΗ Βασίλη ζήτησα,
χάρη μη μου χαλάσει..
όλου του κόσμου τσι χαρές,
στα πόδια μας να αδειάσει...:)

...
αν κατέβεις απο κρήτη καμοιά φορά βγάλε έκτακτο ανακοινωθέν να σε γνωρίσω σε κάτι φίλους μου...γιατί όλα τα χριστούγεννα προσπαθούσα να τους πίσω ότι το εξωτερικό είναι τουλάχιστον ίσο με την Ελλάδα(αν όχι καλυτερο)...αλλα αυτοί εκεί το χαβά τους,η Ελλαδάρα μας η καλύτερη,οι ξένοι και οι χώρες τους μακριά μου λέγανε(τρέχα βγάλε άκρη)
καλή χρονιά να έχουμε:)

Anonymous said...

πο ολόκληρο post έκανα...sorry..:)

Σπύρος said...

Καλημέρα και καλή βδομάδα :)

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ :)

φιλια πολλα :)

Klearchos said...

Καλή χρονιά και ό,τι επιθυμείς!!

Σοφία said...

@ Electronic 396: Ωραίες οι μαντινάδες σου! Αυτή με τη φούντα από τα Ζωνιανά ήταν ιδιαιτέρως εμπνευσμένη :-)

Όσο για τους φίλους σου, να τους πεις ότι παντού είναι καλά. Όλοι οι τόποι έχουν θετικά κι αρνητικά. Αν η Ελλάδα ήταν η γη της επαγγελίας, θα το είχαμε προσέξει, γιατί θα είχαν αδειάσει όλες οι άλλες χώρες γύρω μας και θα είχε γεμίσει η δικιά μας με Τούρκους, Βούλγαρους, Αλβανούς, Ιταλούς, Ισπανούς κ.λπ. ;-)

@ Lockheart & Klearchos: Ευχαριστώ, καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Η απορία της Δευτέρας: τούρκεψε ωρέ ο Πορτογάλος;

moukelis said...

Καλή σου μέρα Σοφάκι,καλή χρονιά και καλώς μας ήρθες!Μας έλειψες.Ελπίζω να πέρασες όμορφα.Καλά είναι να αποτοξινώνεσαι,ειδικά με συνοδεία βάφλας!

koulpa said...

Kαλή επανοδο και καλή επανένταξη..:):)

Σοφία said...

@ Moukelis & Koulpa: Σας ευχαριστώ και τους δύο :-) Η επανένταξη με ζορίζει λίγο, αλλά το παλεύω!

Λακων said...

Καλή χρονιά. Αλλά και εσύ πεντικιούρ;
Δεν σας αντέχω άλλο :Π

NdN said...

Καλώς ήρθες πίσω στο Λονδινάκι!

Η επανένταξη θα είναι λιγο ζόρικη, όπως δηλαδή είναι πάντα μετά από τον γυρισμό των Χριστουγέννων. Δεν μπορεί, θα έχεις μάθει τόσα χρόνια!

Καλή χρονιά και πολλές ευχές και από εμένα!

Anonymous said...

poly kalh xronia!!! ygeia panw ap ola!! :)

XriLou said...

Άντε, καλή επιστροφή και στους ημέτερους. Ευκαιρίες πάντως δε χάνεις, βλέπω! Εύγε!
Την καλησπέρα μου.

Zaphod said...

Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ...ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΥΓΕΙΑ...ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ "ΤΑΞΙΔΙΑ"...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

Anonymous said...

Καλή χρονιά Σοφία :) Παρ'ότι έχω γυρίσει από τις 31/12, σήμερα αξιώθηκα να αρχίσω να ξαναασχολούμαι ουσιαστικά με τις ιντερνετικές δραστηριότητές μου :P

Σοφία said...

@ Λάκων: Γιατί καλέ διαμαρτύρεσαι, τις δικές σου φτέρνες τρίβανε; :-p

@ NdN: Άστα να πάνε. Σήμερα πήγα στη δουλειά χωρίς πορτοφόλι και δεν είχα £ για να αγοράσω μεσημεριανό. Ελπίζω αύριο να είμαι καλύτερα...

@ Doremi: Έτσι ακριβώς!

@ Kitsosmitsos: Ό,τι μπορώ κάνω η έρμη ;-)

@ Zaphod: Επίσης!

@ Φαντασιόπληκτος: Να 'σαι καλά :-)

@ Deninho: Κάτι πήρε το μάτι μου περί Ζυρίχης. Θα περάσω σε λίγο να το διαβάσω πιο προσεκτικά. Καλή χρονιά!

Blonde said...

Καλή χρονιά και σου εύχομαι κάθε μέρα να αφιερώνεις χρόνο για τον εαυτό σου. Γυναίκες παιδί μου...

alienlover said...

καλώς ήρθες και καλή χρονιά και από δω. το ποστ για την Ουγγαρία σε περιμένει.

Anonymous said...

Η Σοφία επέστρεψε δριμύτερη, απόδειξη και η βάφλα! Η οποία, από ό,τι γράφεις, κατοικοεδρεύει κοντά μου! Αλλά η πλατεία έχει Haagen Dasz (το γράφω σωστά; τα γλυκά του τα έμαθα, την ορθογραφία του όχι!)!

- «Τούρκεψε ωρέ ο Πορτογάλος;» ...???? Μπαρδόν?

Εξύμνoς said...

Α... ωστε ξαναποσταρες...

Οσα χασισια βρηκανε στα Ζωνιανα εφετως
τοσες χαρες σου ευχομαι για το καινουριο ετος!!!!
Μπαμ Μπαμ Μπαμ!!!

Καλως ηρθες κοντα μας!

Σοφία said...

@ Lianne: Αυτό προσπαθώ, αλλά δεν το καταφέρνω πάντα. Καλή χρονιά!

@ Alienlover: Έρχομαι να διαβάσω :-)

@ Penny: Έχει Haagen Dazs η πλατεία Καλογήρων και δεν το είδα; Δεν το πιστεύω!!!

Παιδί μου, δεν είχαμε έναν Πορτογάλο φαν που έμπαινε στα μπλογκ και μας έλεγε πόσο του άρεσαν τα γραφόμενά μας; Ε, τώρα έχουμε κι έναν Τούρκο (δες 6ο σχόλιο από την αρχή και θα καταλάβεις).

@ Eximnos: Καλώς σας βρήκα :-)

Anonymous said...

Έχει η Νέα Σμύρνη! Στας πλατείας! Μισή ώρα με τα πόδια!

Σοφία said...

Άντε ρε! Τέτοια εξέλιξη η Νέα Σμύρνη; Προσκυνώ!!!

Δ. Τζ. said...

Καλησπέρα Σοφία και Καλή Χρονιά! Ό, τι επιθυμείς εύχομαι να γίνει πραγματικότητα το 2008!

Απ' ότι βλέπω ωραία πέρασες στα πάτρια εδάφη! Σε τελική ανάλυση τι είναι οι γιορτές; Μια ευκαιρία για αποτοξίνωση, για να κάνουμε όσα δε μπορούμε τον υπόλοιπο καιρό...

ego! o aetos ton deksamenon said...

ε αισχος τι ειναι αυτα.
φωτογραφιες απο φαγωσιμα εχει δικαιωμα να μπλογκαρει μονο η φιλη μου η σαυριτσα. (εχουμε κατωχηρωμενη πατεντα και θας σας σειρουμε στο διεθνες δικαστηριο).
μικροαπατεωνες δεν θας περασει.
ο νομος και η ταξη θα θρηαμβεσουν.

ειπε ο αετος και πατησε το κουμπι που ξεφυτρωνει εναν φαρο απο το καπελο του (φωτο δεν εχω γιατι το εχει πατενταρει ο αστυνομος Σαινης και θα μας κανει μυνηση)
και πεταξε (για πιο πολλες αετοπτησης στο μπλογκ 365 μερες φαγητο)

Σοφία said...

@ Δ. Τζ: Δόξα τω Θεώ, οι φετεινές γιορτές ήταν από τις καλύτερες των τελευταίων χρόνων. Δεν έχω παράπονο :-)

@ Εgo: Χαίρομαι να βλέπω νομοταγείς πολίτες. Eύγε νέε μου!

- said...

Καλή χρονιά! Σου εύχομαι ότι επιθυμείς, να το'χεις!

Σοφία said...

Επίσης, Στέφανε!

civil said...

hi! καταχρώμαι της φιλοξενίας σου, για να κάνω μια πολύ πεζή ερώτηση: στις 9/2 θα ειμαι Λονδινο και θέλω να δω ποδόσφαιρο. Στις ιστοσελίδες των ομάδων όμως (Arsenal, Chelsea, West Ham) τα παιχνίδια αυτά είναι sold out. Σε κάποιες άλλες ιστοσελίδες βρίσκω εισιτήρια με 200€ (από τα 60 που ήταν η αρχική τους τιμή). Ξέρεις κάποιον άλλο τρόπο να βρω φτηνό εισητήριο; (πχ να πάω στα εκδοτήρια την ώρα του αγώνα;)
thanks εκ των προτέρων!
hgnostop@gmail.com