Sunday 27 January 2008

Χριστουγεννιάτικη Αθήνα ...by night


Συνεχίζουμε την περιήγηση στη φωτισμένη πια χριστουγεννιάτικη Αθήνα. Και όταν λέμε φωτισμένη, εννοούμε πατώκορφα. Η πλατεία Συντάγματος δίνει νέο νόημα στην έννοια φωτοχυσία!

Ειλικρικά, αν δεν ήταν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και η μουσική που έπαιζε στη διαπασών από τα μεγάφωνα, θα μπορούσες να είσαι σε ένα οποιοδήποτε μεγάλο πανηγύρι. Και ποπ κορν είχαμε, και μαλλί της γριάς, κάστανα, κουλούρια, γλυφιτζούρια και πολλά πολλά μπαλόνια (τα οποία πωλούνταν από 5 έως 8 ευρώ έκαστο)!! Μέχρι και το δέντρο φωτιζόταν πανηγυρικά: μόλις νύχτωνε άλλαζε συνέχεια χρώματα (αν ήταν στο ρυθμό της μουσικής δεν ξέρω να σας πω, γιατί δεν πρόσεξα).


Μέσα σε όλο αυτό το πανηγύρι ξεχώριζε ο λιτός αλλά εντυπωσιακός στολισμός του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία.


Πάνω από την Ερμού αιωρούνταν αστέρια με ουρές, ενώ κυκλοφορούσαν Ινδιάνοι μουσικοί και οι γνωστοί πλέον καλλιτέχνες του δρόμου.


Η οδός Βασ. Σοφίας, όπως και η Πανεπιστημίου, ήταν στολισμένες με σειρές από φωτεινά αστεράκια - πάρα πολύ όμορφα! Επίσης τα δέντρα στην Βασ. Σοφίας (διακρίνονται στην φωτογραφία) ήταν τα μόνα που είχαν φωτάκια επιμελώς τυλιγμένα γύρω από τα κλαδιά τους και όχι ριγμένα πάνω τους σε στυλ κουβέρτας.


Η Σταδίου είχε άλλο είδος στολισμού - αστέρια πάλι, αλλά διαφορετικά.


Δύο πολύ όμορφες γωνιές - ίσως οι πιο όμορφες του κέντρου της Αθήνας.


Και τέλος, στην επόμενη φωτογραφία, βλέπετε στο βάθος δεξιά τον στολισμένο Λυκαβηττό - και στο κέντρο πόσο επιδεικτικά οι Αθηναίοι ταξιτζήδες αγνοούν τα φανάρια!


Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναγιορτάσουμε!

17 comments:

DaNaH said...

Beautiful!!!! :)

Γκρινιάρης said...

Πολύ όμορφα!

Με αυτό και το προηγούμενο post πήρα μια γερή δόση από αυτά που έχασα φέτος τα Χριστούγεννα!

Thanks!

snikolas said...

Εεεεεε….. μμμμμ….. ναι… αν συνεχίσεις τα posts με τα Χριστούγεννα θα πάω να ζητήσω άδεια από την δουλειά μου! :)

Σοφία said...

@ Δανάη: Στην Θεσσαλονίκη πώς ήταν; Παρόμοια; Φωτοχυσίες κι εκεί;

@ Γκρινιάρης: Ε μα κι εσύ τόσες μέρες στην Αθήνα, επιτρέπεται να μην κατέβεις μια βόλτα από το κέντρο;

@ Snikolas: Χαχαχα πλάκα-πλάκα έχουν μείνει μερικές ακόμα, οπότε κάνει λίγη υπομονή ;-)

Δ. Τζ. said...

Που τα θυμήθηκες, καλέ τα Χριστούγεννα; Μας κάνεις και μελαγχολούμε και δυστυχώς η επόμενη αργία... αργεί.

Για να σοβαρευτούμε, υπήρχαν κι εφέτος όντως πολύ όμορφες γωνίες στην πόλη. Και το Attica νομίζω ότι προσθέτει κάτι που έλλειπε από την πόλη (και από πλευράς στολισμού).

Και του Χρόνου λοιπόν...

Σοφία said...

@ Δ. Τζ: Όντως υπήρχαν όμορφες γωνιές. Και τώρα που είπες τη μαγική λέξη (Attica) μου θύμισες ότι έχω φωτογραφίες για ένα ποστ ακόμα. Χεχε :-)

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ said...

Και τι κατάλαβες τώρα που μας αποτέλειωσες;

Σοφία said...

Ω μα δεν τελείωσα! Έχει και συνέχεια το αφιέρωμα, αν και όχι τόσο εντυπωσιακή ;-)

Εξύμνoς said...

Η φωτογραφια με το λευκο δεντρο και τα φαναρια ειναι παρα πολυ καλη!! Την κρατησα στον σκληρο μου!

Σοφία said...

Κι εμένα μ' αρέσει πολύ αυτή η φωτογραφία :-)

KitsosMitsos said...

Όπως το είπες, να είμαστε καλά να τα ξαναζήσουμε!
Την καλησπέρα μου αν και όχι τόσο γιορτινή πλέον!

Σοφία said...

Καλησπέρα κι από μένα :-)

Anonymous said...

Να 'μαι και εγώ! Πρώτον: Αλλαζε χρώματα το δέντρο???? Καλέ ούτε που το πήρα χαμπάρι! Δεύτερον: Αν κρίνω από τον αριθμό των σχολίων (που αδικούν το post) οι Αθηναίοι μάλλον ζήλεψαν που αυτή τη φορά έγραψες για την πόλη μας! Χε Χε! Ή απλώς είμαι φαρμακόγλωσσα!

Σοφία said...

Βεβαίως και άλλαζε χρώματα το δέντρο! Μα καλά, όλα εγώ θα σας τα δείχνω; Τσκ τσκ τσκ

Ίσως το ποστ δεν ενέπνευσε για σχόλια γιατί για τα δικά μας είμαστε συνηθισμένοι να γκρινιάζουμε. Ίσως δεν μας έρχεται εύκολα να παινέψουμε το σπίτι μας ;-)

Crazy Tourists said...

Φέτος δεν κατέβηκα καθόλου στο κέντρο κατά τη διάρκεια των γιορτών οπότε μου δωσες και μένα μια γεύση από όσα έχασα...Η φωτογραφία με το δέντρο και τα φανάρια απίστευτη!
Την καλημέρα μου!
CrazyTourist1

Anonymous said...

N' αγιάσει το στόμα σου, Σοφία μου!!!

Σοφία said...

@ CrazyTourist1: Το δέντρο αυτό ήταν πραγματικά πολύ εντυπωσιακό. Εντελώς άλλη αίσθηση.

@ Penny: Μην μου πεις... πάλι συμφωνούμε;