Saturday 26 January 2008

Ροζ βράδια

Σήμερα το απόγευμα κατέβηκα για ψώνια στο κέντρο (πρώτη φορά μετά τα Χριστούγεννα ο-ε-ο). Πριν φύγω σκέφτηκα να πάρω μαζί φωτογραφική μηχανή αλλά αποφάσισα όχι, γιατί εντάξει, τι φοβερό και τρομερό θα έβρισκα να φωτογραφίσω μες τα μαγαζιά, έχω γεμίσει τον σκληρό φωτογραφίες και κανονικά πρέπει να σβήνω όχι να προσθέτω, με τις τσάντες στα χέρια δεν είναι να κουβαλάς μηχανή κ.λπ. κ.λπ. Όπως καταλαβαίνετε, με τέτοια ατράνταχτα επιχειρήματα, δεν μπορούσα παρά να αφήσω τη μηχανή στο σπίτι.

Πραγματικά, όπως το περίμενα, δεν βρήκα κάτι συναρπαστικό να φωτογραφίσω. Έκανα τα ψώνια μου, πήγα και κομμωτήριο, και στις 5 παρά τέταρτο μπήκα στο τρένο για να επιστρέψω σπίτι. Για να περάσει η ώρα διάβαζα ένα περιοδικό και σήκωσα κεφάλι μόνο όταν έφτασε η ώρα να κατέβω. Το θέαμα που αντίκρισα έξω από το παράθυρο του τρένου δεν μπορώ να σας το περιγράψω. Εκείνη την ώρα έδυε ο ήλιος και ο ουρανός ήταν φούξια!! Είχαμε μείνει όλοι να κοιτάζουμε με ανοιχτό το στόμα, ενώ όσοι κατέβηκαν μαζί μου στο σταθμό έβγαλαν κινητά και φωτογράφιζαν σαν τρελοί.

Πήγα σπίτι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάρω τη μηχανή και να βγω στο μπαλκόνι. Δυστυχώς το καλύτερο το κρύβουν τα γειτονικά σπίτια, αλλά και πάλι το ροζ είναι αρκετά έντονο. Αν είχα τραβήξει την φωτογραφία από τον σταθμό του τρένου 5-10 λεπτά νωρίτερα, θα βλέπατε κάτι τέτοιο.


Πάει και τελείωσε. Πρέπει να έχω πάντα μια μηχανή μαζί μου. Αν όχι τη μεγάλη, έστω μια μικρή, για ώρα ανάγκης. Ή να πάρω επιτέλους ένα κινητό (με μηχανή) της προκοπής.

34 comments:

Γκρινιάρης said...

Απίστευτο θέαμα Σοφία! Εκείνη τη στιγμή γυρνούσα από βόλτα στο Richmond και ήμουν στον tube αλλά ευτυχώς υπεργείως! Θα έβγαζα φωτογραφίες αλλά μέσα απ' το μετρό δε γινόταν. Είχα μείνει! Εκεί που ήμουν εγώ περισσότερο βαθύ κόκκινος ήταν παρά φούξια!!!

Σοφία said...

Όχι ρε γμτ! Και είχα μια ελπίδα ότι θα είχες βγάλει εσύ φωτογραφίες :-(

Σε μας ήταν έντονο ροζ - φωτεινό φούξια, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το περιγράψω. Απίστευτο χρώμα!

Aggelos Spyrou said...

Τελικά, η φύση είναι ο καλύτερος καλλιτέχνης.

Απλά δεν αγοράζεται. Μόνο καταστρέφεται.

Καλησπέρα από Ελλάδα! :)

Γκρινιάρης said...

Το σκέφτηκα να σηκωθώ να βγάλω, αλλά θα ήταν χάλια μέσα από το τζάμι οπότε τσάμπα κόπος. Μη σου πω οτι σκέφτηκα οτι θα βγάλεις εσύ! Χαχα! Κοίτα, όταν τυχαίνει κάτι τέτοιο απλά το κοιτάς με το στόμα ανοιχτό. Που να βγάζεις φωτογραφίες...

Πάντως έβγαλα αρκετές από Richmond! Δεν είχα ξαναπάει!

Σοφία said...

@ Aggelos Spyrou: Ακριβώς όπως τα λες :-)

@ Γκρινιάρης: Είναι πολύ ωραίο το Richmond. Έχω χρόνια να πάω, από εποχές Π.Ψ. για να καταλάβεις. Ανυπομονώ να δω φωτογραφίες και να διαβάσω τις εντυπώσεις σου!

Anonymous said...

Πανέμορφο θέαμα Σοφία. Κάποτε είχα πάει στο Καναδά και ετσι ήταν. Τί μου θυμίζεις.

Γκρινιάρης said...

Ήταν πολύ όμορφο, και μας έκανε και καλή μέρα, αν και εκεί ψιλά στο πάρκο φυσούσε αρκετά. Θα ξαναπάω σε μερικούς μήνες, όταν το πάρκο είναι πράσινο και οι κήποι έχουν ανθίσει. Σίγουρα! Θα γράψω αναλυτικά μάλλον αύριο. Τώρα πρέπει να ξεδιαλέξω τις άπειρες φωτογραφίες...

Anonymous said...

Τέλειο Θέαμα για Σάββατο απόγευμα. Με κάνεις να νοσταγίσω το Λονδίνο.

Σοφία said...

@ Αρρωστούλα: Ευχαριστώ και περαστικά!

@ Γκρινιάρης: Δεν το συζητώ, από την άνοιξη και μετά θα είναι τέλεια!! Καλό ξεδιάλεγμα :-)

@ 80's child: Χεχεχε ό,τι μπορώ κάνω. Καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες!

DaNaH said...

Όταν παίρνει τέτοια χρώματα ο ουρανός είναι ένα όνειρο, ένα ποίημα!!!

Για ακόμα μια φορά υπέροχες οι φωτογραφίες!!! Ναι, είναι καλό να έχεις πάντα μια μικρούλα μηχανή μέσα στην τσάντα σου, ποτέ δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις!

Η φωτογραφία που έχεις βάλει σε link δεν μου ανοίγει, γιατί;

Σ'ευχαριστώ που έβγαλες το pop-up!! :)

electronic396 said...

ψςςς...αυτό είναι χρώμα:).πάντως για κινητό με φωτογραφική θα απογοητευτείς με την ποιότητα σοφάκι ακόμα και με τα 5mpixel που διαφημίζουν.προσωπικά είχα πάρει μια ultra compact casio πριν 2 χρόνια και την έχω συνέχεια μαζί μου,σε παραλία,σε βόλτα,σε σχολή γλιστράει στην τσέπη του πατελονιού και ο δαιμόνιος paparaci πάντα παραμονεύει..lol..:)όπως είχε πει και ένας σοφός...η καλύτερη φωτογραφική είναι αυτή που έχεις πάντα μαζί σου,γιατί θα βγάλεις photos που αλλιώς δεν θα είχες βγάλει,σκέψου το..αξίζει:)

Σοφία said...

@ Δανάη: Ευχαριστώ! O υπερσύνδεσμος δεν ξέρω γιατί δεν ανοίγει. Εμένα λειτουργεί μια χαρά. Για δοκίμασε να αντιγράψεις το λινκ: http://www.cosmicharmony.com/LightWorkers/
Mnq3/PinkSky.jpg (όλο μαζί)

Το pop-up window τελικά δεν μπόρεσα να το συνηθίσω ούτε εγώ ;-)

@ Electronic396: Πολύ σωστή η ρήση του σοφού. Αυτό πρέπει να κάνω. Σκεφτόμουν κανένα κινητό της Sony που έχω ακούσει ότι οι μηχανές τους είναι καλές, αλλά λες όχι, ε;

Γκρινιάρης said...

Εμένα πάλι η μοναδική μου φωτογραφική είναι μικρή οπότε έτσι κι αλλιώς την παίρνω πάντα μαζί μου στην τσέπη του μπουφάν μου!

dapnipako said...

krima... an den eixe ka8isterisi to aeroplano 8a eixa dei k egw auton ton ourano! alla itan windy xtes to londino k ka8isterisame na figume apo ellada 1wra... tespa, min stenaxwriesai pou dn travi3es fwtos... sometimes its better just to see and sense the natural beauty! ;-) kalitera na pareis fwtografiki mixani, para kinito... ontws tis sony exun kali camera, alla den einai toso kala...

itelli said...

Κινητό.

Anonymous said...

popo..teleios ouranos...anupomonw na ton dw apo konta..
oso gia to kinhto..ksexna to..na exeis mhxanh mazi sou gia na apothanatizei tetoies eikones..me to kinhto apokleietai na ginei..kalhmera(edw exei ena trelo hlio!)

electronic396 said...

τουλαχίστον για τα ericsson που είμαι φανατικός οπαδός τους και τα έχω πιάσει στα χέρια μου,για να μπορείς να πείς ότι η φωτογραφία τους μπορεί να συγκριθεί με την ποιότητα μιας ψηφιακής..πρέπει να έχει τραβηχτεί μέρα μεσημέρι με πολύ ήλιο,και γενικά να πετύχεις ιδανικές συνθήκες.για διαφορετικές καταστάσεις απλά είναι απαράδεκτα.υπερβολικός θόρυβος στις φωτογραφίες και για να βγάλεις κάποιον με το φλάς τους το βραδάκι πρέπει να πας απο πολύ κόντά.πάντως γούστα:)σε άλλον μπορεί να αρέσουν οι photos των κινητών αλλά επειδή έχεις συνιθίσει στην ποιότητα της "μέγαλης" πιθανότητα να απογοητευτείς και απο μια μικρή ultra compact πόσο μάλλον απο ένα κινητό.η καλύτερη λύση πιστεύω είναι να βρείς ενα φίλο σου να σου δείξει 2-3 photos στο pc απο το κινητό του για να δείς αν σου αρέσουν και μετά αποφασίζεις:)

p.s=δεν έχουν και zoom, και είναι και το θέμα κόστους δηλαδή ένα κινητό με 5mpixel κάνει απο 300-500 λίρες ενω μια καλή μικρή ψηφιακή 150-200:)

Μαργαρίτα said...

Πολύ όμορφο Σοφία
σ' ευχαριστούμε!!!
Είδες τι παθαίνεις
καμιά φορά!!
Ούτε που πάει ο νούς σου!!
ζεστό φιλί *

Από Μηχανής Θεός said...

Χμμ, είτε pink nights είτε red nights... Η τροφή στο μυαλό και στο μάτι παραμένει σε όμορφα και ανοικτόκαρδα επίπεδα!

Καλημέρες!

katerina said...

Μεγαλεία!!!

cinderella said...

Αχ υπέροχες οι εικόνες!! Τέλειο το ροζ ηλιοβασίλεμα!! :)))
Ένα παρόμοιο είχα τραβήξει στη Μυτιλήνη πριν λίγα χρόνια!
Ευχαριστούμε Σοφάκι! Χτες μου έτυχε κάτι παρόμοιο. Έφυγα αό το σπίτι, ήμουν σίγουρη οτι δεν θα χρειαζόμουν φωτογραφική και μετά είδα κάτι και ήθελα να το τραβήξω αλλά την είχα πατήσει! :(:(
Φιλιά Πολλά!!

Anonymous said...

θα έβλεπα μια σελίδα που θα έγραφε: "Problem loading page"...

hmmm... strange

Natassa said...

φανταστικά χρώματα! και γω όταν χάνω κάτι πάντα στην ίδια σκέψη καταλήγω, κινητό με καλή φωτ. μηχανή... καλό βράδυ :)

Σοφία said...

@ Γκρινιάρης: Εμένα και οι δύο είναι μεγαλούτσικες. Χωράνε στην τσάντα μου (στην ανάγκη και σε μεγάλη τσέπη) αλλά δεν είναι τόσο μικρές που να μπορώ να τις έχω μαζί συνέχεια.

@ Dapnipako: Από το αεροπλάνο θα πρέπει να φαινόταν τέλειος ο ουρανός. Κρίμα που δεν τον προλάβατε. Σε μηχανή προσανατολίζομαι κι εγώ.

@ Iteli: Ποιο όμως; Έχεις κάποιο καλό να προτείνεις;

@ Blue: Κι εδώ ήλιο έχουμε :-) Όσο για τον ροζ ουρανό, είναι πολύ σπάνιος. Υπολογίζω να τον βλέπουμε 2-3 φορές το χρόνο, συνήθως χειμώνα.

@ Electronic396: Τολμώ να πω ότι με έπεισες υπέρ της μηχανής. Καταρχήν δεν είχα σκεφτεί την ανυπαρξία zoom και κατά δεύτερο λόγο δεν θέλω να δώσω τόσα λεφτά για ένα κινητό (που να μην βγάζει και καλές φωτογραφίες)!!

@ Μαργαρίτα: Όντως, είναι κάποια πράγματα που εμφανίζονται εκεί που δεν τα περιμένεις. Ίσως αυτό είναι που τα κάνει τόσο ξεχωριστά :-)

Σοφία said...

@ Από μηχανής: Να 'σαι καλά :-) Μια καλησπέρα κι από μένα!

@ River: Ακριβώς έτσι :-)

@ Cinderella: Είδες, είναι κάποια πράγματα που σε προκαλούν να τα αποτυπώσεις *εκείνη τη στιγμή* αλλά χρειάζεται να έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό!

@ Ε? Ποιος? Θες να πεις ότι ούτε εσένα ανοίγει ο υπερσύνδεσμος; Δεν ξέρω γιατί :-(

@ Natassa: Για δες το σκεπτικό του Electronic396 - μάλλον μια μικρή μηχανή είναι προτιμότερη. Όπως και να 'ναι, κάτι πρέπει να έχουμε μαζί μας για τέτοιες περιπτώσεις.

KitsosMitsos said...

Τα χρώματα της φύσης. Πόσο όμορφα ξεχωρίζουν μέσα στο γκρι της πόλης.
Όμορφα, απλώς όμορφα!

itelli said...

Το Viewty λένε ότι δεν είναι για πάνω από ένα χρόνο, καθώς επίσης, αν έχεις κόμπλεξ με τις δαχτυλιές, είσαι δύσκολα.

Απο SonyE δες το Κ850i που όχι μόνο έχει 5mp αλλά είναι κ Cybershot.

Samsung G800 k Nokia N82 (με 8GB) επίσης. Κ φυσικά πάντα υπάρχει το iPhone...

itelli said...

Αλλά αφού ήδη πείστηκες για μηχανή, μάλλον άργησα...

Σοφία said...

@ Kitsosmitsos: Δεν είναι τέλεια; Περίμενα και σήμερα με τη μηχανή στο χέρι, αλλά τα χρώματα ήταν τα κλασικά παστέλ ενός συνηθισμένου ηλιοβασιλέματος. Όμορφα, αλλά όχι τόσο εντυπωσιακά.

Σοφία said...

@ Itelli: Χεχε μέχρι τη στιγμή που θα πληρώσεις για κάτι, υπάρχει πάντα η πιθανότητα να αλλάξεις γνώμη ;-)

Αρχικά όταν σκεφτόμουν για κινητό με φωτογραφική μηχανή είχα στο μυαλό μου το Κ850i, που είναι πραγματικά πολύ καλό (το έχουν ο αδερφός μου κι ένας φίλος μου). Το Viewty φαίνεται πιο σούπερ (γενικώς προτιμώ τα touch screen) αλλά τι εννοείς όταν λες ότι δεν είναι για πάνω από 1 χρόνο; Τα φοβάμαι τα LG γιατί δεν έχω ακούσει καλά λόγια. Τουλάχιστον με τα Sony Ericsson ξέρεις τι παίρνεις.

Το κόστος δεν το σχολιάζω καν - με τα λεφτά που έχει το Viewty κάνω δυο ταξίδια!!

Anonymous said...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες Σοφία :) Είναι πολύ ωραίος ο ουρανός όταν παίρνει τέτοιες αποχρώσεις. Πιθανώς, να μας αρέσει περισσότερο, γτ είναι σπάνιο, ποιος ξέρει :)

Αφού έχεις φωτογραφικές μηχανές (μία εξ αυτών, απ'όσο θυμάμαι είναι Canon Powershot), δεν αξίζει να δώσεις λεφτά για κινητό με κάμερα (τουλάχιστον όχι για την φωτογραφική μηχανή)

Απλά, πάντα μαζί σου την μηχανή. Εγώ κουβαλάω μαζί την μικρή canon, ενώ καμιά φορά, αν με έχουν προλάβει οι άλλοι, παίρνω την dSLR μαζί μου (την αποφεύγω γτ θέλει τη δική της τσάντα). Αλλά χωρίς μηχανή ποτέ ;)

Συγγνώμη για τη μακροσκελή απάντηση

Σοφία said...

Είναι δύσκολο να έχω πάντα μαζί την Canon γιατί είναι μεγαλούτσικη. Για SLR δεν το συζητώ. Ο βασικός λόγος που δεν ήθελα ποτέ SLR είναι το κουβάλημα.

Ούτε η Sony που έχω είναι πολύ βολική (παλιό μοντέλο) γι' αυτό ψάχνω μια μικρή που θα μένει συνέχεια μέσα στην τσάντα.

Anonymous said...

Κι εγώ ψάχνω για μικρή :P

Γενικότερα, μ'αρέσουν πολύ οι μηχανές της Canon, οπότε για μικρή θα πρότεινα κάποια από τη σειρά Ixus (70?). Επίσης και οι Casio Exilim είναι αρκετά καλές. Σημαντικό είναι να μην έχει πάρα πολλά mp. Εδώ δεν ισχύει ο γενικότερος κανόνας στα ηλεκτρονικά, "όσο περισσότερα, τόσο καλύτερα", αλλά το αρχαιοελληνικό ρητό "ουκ εν τω πολλώ το ευ" :P. Στα 6-7mp είσαι καλά

Σοφία said...

Εγώ είμαι μεγάλη, δεν σου κάνω :-p

Για τα mega pixels το ξέρω, άλλωστε και η Canon που έχω έχει μόνο 6.0 mp. Το σκέφτομαι και για Canon, αλλά είναι ακριβές, οπότε μάλλον θα καταλήξω σε Casio ή Sony, που τις ξέρω και τις αγαπώ.