Tuesday 22 January 2008

Γύρω από το Regent's Park


Σήμερα το απόγευμα πήγα σε ένα σεμινάριο που γινόταν κοντά στο Regent's Park, ένα μεγάλο πάρκο στο βόρειο Λονδίνο. Έφτασα λίγο νωρίτερα απ' ό,τι υπολόγιζα, και έτσι βρήκα ευκαιρία να κάνω μια βόλτα στα πέριξ και να τραβήξω μερικές φωτογραφίες.


Τα δέντρα όπως βλέπετε έχουν χάσει παντελώς το φύλλωμά τους, αλλά το γρασιδάκι είναι πρασινωπό-πρασινωπό, καθότι το ποτίζει τακτικά ο καλός Θεούλης. Ευτυχώς σήμερα όχι μόνο δεν έβρεξε, αλλά είχε και μια υπέροχη λιακάδα που διήρκεσε όλη μέρα. Τις φωτογραφίες τις τράβηξα περίπου 2 ώρες πριν τη δύση του ήλιου.


Αυτά είναι terraced houses, ένα είδος οικιστικής αρχιτεκτονικής που τα σπίτια είναι χτισμένα κολλητά το ένα με το άλλο, σχηματίζοντας ενιαίο κτήριο. Όσοι διαβάζετε το ιστολόγιο του Γκρινιάρη, θα θυμόσαστε ίσως ότι τα μνημόνευε στην ανάρτηση που έκανε πρόσφατα για το Notting Hill.


Ο Πύργος της ΒΤ, κάτι ανάλογο με τον Πύργο του ΟΤΕ στην Θεσσαλονίκη, αλλά στο μεγαλύτερό του, όπως φαινόταν πίσω από τα δέντρα. Κάτι καλλιτεχνικό πήγα να κάνω εδώ, αλλά δεν μου βγήκε. Τέσπα.


Ξαναπροσπάθησα με κάτι γερανούς. Μου άρεσε πολύ η αντίθεση του κόκκινου πάνω στο μπλε του ουρανού. To αποτέλεσμα δεν με ξετρέλανε, αλλά το δημοσιεύω γιατί ποιός ξέρει πότε θα ξαναβρώ κόκκινους γερανούς και μπλε ουρανό; Έτσι που μας πάει με τις βροχές φέτος, μπορεί να αργήσω πολύ.

17 comments:

moukelis said...

Ωραίο το Regent's Park Σοφάκι.Μου άρεσε πολύ η φωτογραφία με τα terraced σπίτια,το φως έπεφτε πολύ όμορφα.Καληνύχτες!

snikolas said...

Για την τελευταία έπρεπε μάλλον να έχεις μεγαλύτερο φακό. [εννοώ με μεγαλύτερο zoom]

Σοφία said...

@ Moukelis: Ναι, ήταν καταπληκτικό το φως εκείνη την ώρα!

@ Snikolas: Βασικά χρειαζόμουν καλύτερη μηχανή, αλλά είχα μαζί μου μόνο την παλιά μου Sony. Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα με 4.0 μεγαπίξελ και φακό 3x optical (και πολλή βιασύνη γιατί είχα αργήσει στο σεμινάριο ;-)

Γκρινιάρης said...

Καλησπέρα Σοφάκι! (Έβαλες να ανοίγεο τα comments σε ξεχωριστό παράθυρο ή τώρα απλά το παρατήρησα; Δε μου αρέσειιιι!!! Κάτι παθαίνει το firefox και βλέπω μόνο μισό παράθυρο χωρίς να μπορώ να το μεγιστοποιήσω!)

Το Regent Park είναι από τα πιο ωραία και "γεμάτα" (σε σχέση με το Hyde Park πχ) πάρκα του Λονδίνου! Από τα αγαπημένα μου!
Ωραίες οι φωτογραφίες σου! Και thanks που με κάλυψες οπτικά για τα terraces, έψαχνα κι εγώ να βρω αλλά δε με ικανοποίησε κάποια απ' αυτές που έχω.

Είσαι πολύ τυχερή που μια τέτοια μέρα είχες την ευκαιρία να βγεις έξω! Εγώ ήμουν κλεισμένος όλη τη μέρα μέσα κι έβλεπα απ' το παράθυρο τον ουρανό και τον ήλιο και έβραζα στο ζουμί μου!!! Μακάρι να είναι έτσι και το Σαββατοκύριακο! Cross your fingers!!!

ΥΓ. Η ιδέα μου είναι ή έχει αρχίσει να γίνεται αισθητό οτι μεγαλώνει η μέρα; Σήμερα είχε αρκετά περισσότερο φως το πρωί! Αν και μάλλον φταίει οτι πριν είχαμε πήξει στο σύννεφο!

DaNaH said...

Πες τα Γκρινιάρη! Ούτε και εμένα μου αρέσει το pop-up window, το είπα και στο προηγούμενο σχόλιό μου! ;)

Αν θέλει κάποιος να βλέπει και το κείμενο μπορεί πάντα να το ανοίγει σε νέο tab.

Σοφία, όσον αφορά το ποστ, υπέροχες οι φωτογραφίες! Αυτές οι μη προγραμματισμένες βόλτες είναι και οι πιο ωραίες - ειδικά αν έχει καλό καιρό - γιατί σου φτιάχνουν την διάθεση.

Καλημέρα!

Σοφία said...

@ Γκρινιάρης: Ναι, η αλήθεια είναι ότι το χάρηκα που συνέπεσε καλοκαιρία και έξοδος. Συνήθως συμβαίνει ή το ένα ή το άλλο.

Οι μέρες σίγουρα μεγαλώνουν λίγο-λίγο, αλλά όχι αισθητά. Νομίζω ότι μας έκανε αίσθηση χθες γιατί δεν είχε σύννεφα - αυτή η μαυρίλα των τελευταίων ημερών/εβδομάδων ήταν τελείως ψυχοπλακωτική.

@ Δανάη: Ευχαριστώ Δανάη! Έτσι ακριβώς είναι :-)

Όσο για το παράθυρο των σχολίων, είπα να το δοκιμάσω να δω αν βολεύει, αλλά μέχρι στιγμής μόνο παράπονα έχω ακούσει - από εσάς τους δύο :-p

Ούτε κι εμένα με ξετρελαίνει για να πω την αλήθεια, αλλά ίσως είναι απλά συνήθεια. Λέω να το κρατήσω μέχρι το σ/κ και μετά θα αποφασίσω. Στο μεταξύ, αν θέλετε να βλέπετε τα σχόλια σε μεγάλο παράθυρο, μπορείτε να κάνετε απλά δεξί κλικ στον υπερσύνδεσμο, είτε χρησιμοποιείτε IE είτε Firefox.

maria λεμονατη! said...

τωρα εγω παιρνω πολυ θαρρος αν κανω παραγγελια; καλα, εγω τη ριχνω και συ αποφασιζεις γιατι μου θυμισες το αγαπημενο μου σημειο σε παρκο στο λονδινο και δεν μπορω να κρατηθω...ειναι στο hyde park το σημειο ακριβως στο lancaster gate εκει με τη λιμνη...αχ!

cinderella said...

Σοφάκι θα καταντήσω γραφική αλλά δεν μπορώ να μην σου πω οτι για άλλη μια μέρα με ταξίδεψες νοερά και μου έφτιαξες τη μέρα με τις φωτογραφίες σου!! Υπέροχο το πάρκο και η τελευταία φωτογραφία δεν έχεις δίκιο, μια χαρά καλλιτεχνική βγήκε (πως φαίνεται ο Μηχανικός χαχαχα)!!
Καλημέρες!!

roadartist said...

..και πολύ καλά έκανες.. μας ταξίδεψες..Μου αρέσει πολύ να χαζεύω φωτογραφίες! :)

Anonymous said...

Και μόνο το μπλε ουρανό να έβγαζες, θα άξιζε. Ποιος ξέρει πότε θα τον ξαναδείς, εκεί που πήγες και ξενιτεύτηκες :P (πλάκα πλάκα, στη Ζυρίχη, στις 12 μέρες που έκατσα, ζήτημα είναι αν είδα μερικές ώρες γαλανό ουρανό :S)

Σοφία said...

@ Maria Λεμονάτη: Mήπως κάποια από αυτές σε καλύπτει;

@ Cinderella: Δηλαδή αν ξαναβρώ στο δρόμο μου γερανούς, να μην διστάσω να τους απαθανατίσω!

@ Roadartist: Να 'σαι καλά :-)

@ Deninho: Η αλήθεια είναι ότι εδώ στις βόρειες χώρες σπάνια βλέπουμε πραγματικά γαλάζιο ουρανό. Από σύννεφο όμως... σκίζουμε!

Anonymous said...

Εμένα πάλι μου αρέσει αυτό το «παραθυράκι» (2-1 χάνω όμως!)

Η απορία μου δε, είναι πώς παρατήρησες τους κόκκινους γερανούς ενώ περπατούσες? Εγώ συνήθως τρέχω... Όχι γερανούς δεν βλέπω...

Και εδώ έχει αρχίσει να ανοίγει η ημέρα, αλλά είχαμε και αλκυονίδες την προηγούμενη εβδομάδα. Από σήμερα όμως βρέχει...

Σοφία said...

Να σου πω... είχε τόσο ωραία μέρα που κοιτούσα όλο χαρά δεξιά-αριστερά-πάνω-κάτω, κι ας είχα καθυστερήσει :-)

Κι εδώ βρέχει σήμερα. Και χθες, και προχθές, και αύριο...

kat. said...

τέλεια η δεύτερη φωτογραφία..
ζηλεύω..

Σοφία said...

Είναι ωραία η πρασινάδα... μόνο που έχει αντίτιμο την επίμονη βροχόπτωση :-(

maria λεμονατη! said...

ευχαριστω σοφια!
δεν ειναι αυτο που ειχα στο μυαλο μου αλλα το ξερω οτι ζηταω δυσκολα
τρεχα γυρευε
εχω κατι ασπρομαυρες πολυ ομορφες τραβηγμενες στο σημειο που λεω αλλα εχουν και φατσες μεσα θα τις κοιταξω και αν ειναι καμμια δημοσιευσημη θα τη σκαναρω και θα σου κανω σημα να ερθεις να δεις!

Σοφία said...

Δεν πολυπάω στο Hyde Park, οπότε δεν το καλοξέρω. Αν έχεις κάποια φωτογραφία που δείχνει το συγκεκριμένο σημείο, δημοσίευσέ τη και την επόμενη φορά που θα με βγάλει προς τα εκεί ο δρόμος, θα φροντίσω για τα περαιτέρω ;-)

Ή ίσως να μπορεί να βοηθήσει ο Γκρινιάρης, που νομίζω ότι περνάει πιο συχνά από τα πάρκα ως ποδηλάτης που είναι.