Friday 16 November 2007

Παγωνιά!



Χθες και σήμερα ξυπνήσαμε με πολύ ασπρίλα. Όχι από χιόνι, όπως μας δείχνει η Alienlover αλλά από την παγωνιά.

Πρέπει σίγουρα να βγάλω χειμωνιάτικα. Δεν πάει άλλο...

Υ.Γ. Τρέχω πάρα πολύ αυτή την εποχή γι' αυτό έχω χαθεί λίγο από τα ιστολόγιά σας και γενικώς. Χθες το βράδυ γύρισα στο σπίτι τελείως λιώμα από την κούραση και έπεσα κατευθείαν για ύπνο. Δεν άντεχα ούτε στα σχόλια να απαντήσω. Το σ/κ θα λείπω (εντός Αγγλίας, για να δω φίλους), ραντεβού λοιπόν την Κυριακή το βράδυ. Καλό σαββατοκύριακο να έχετε!

29 comments:

ggk said...

Πω πωωωωω, γρηηηηγορα τα χειμωνιάτικα μην αρρωστήσεις!

Καλή σου ημέρα και κουράγιο :)

Adonios GK said...

Με τα κοντομάνικα ήσουν ακόμα;
Αϊντε καλό σαββατοκύριακο! :)
Καλημέρα.

Γκρινιάρης said...

Αυτές τις μέρες κάνει αρκετό κρύο πράγματι! Ωραία είναι όμως! Χειμωνιάτικα!

Καλά, ακόμα να κατεβάσεις χειμωνιάτικα; Και με τι κυκλοφορείς; Εγώ έχω κατεβάσει τα πουλόβερ εδώ και μια εβδομάδα. Ψάχνω να βρω που είναι και τα γάντια και τα κασκόλ, γιατί ήρθε η ώρα τους νομίζω! Να πω καλό χειμώνα; :)

Καλημέρα!

moukelis said...

Καλημέρα Σοφάκι!Να κατεβάσεις πολλά χουχουλιαστά πουλόβερ για να μη μας κρυώσεις το Σαββατοκύριακο.Καλές εκδρομές και καλή ξεκούραση!

DaNaH said...

Έλα βρε Σοφάκι, και έλεγα που χάθηκες τις τελευταίες μέρες! Σου εύχομαι να περάσεις καλά στους φίλους σου το Σάββατο, να γεμίσεις τις μπαταρίες σου και να ξεκουραστείς!

Η δεύτερη φωτογραφία με τον πάγο στο αυτοκίνητο μου θυμίζει απόλυτα την εποχή που έμενα στο πατρικό μου που η περιοχή έχει πολύ υγρασία και όταν ήθελες να φύγεις 7 το πρωί, έπρεπε να κατεβείς τουλάχιστον 10 λεπτά νωρίτερα με μπουκάλια νερού και να ρίχνεις στο παρμπρίζ και να τον ξύνεις τον πάγο για να φύγει! Αν το αυτοκίνητο της φωτογραφίας είναι δικό σου μια καλή λύση είναι να βάλεις ένα εξωτερικό κάλυμα τζαμιού από αυτά που μαγκώνουν στις μπροστινές πόρτες και έτσι δεν θα έχεις πρόβλημα!

Οπωσδήποτε να κατεβάσεις τα χειμωνιάτικα! Εγώ εδώ και ένα μήνα τα έχω κατεβάσει!

Την καλημέρα μου!

Laplace said...

ΚΑΛΟ ΣΚ!τουλαχιστον πληρώνεσαι αδρά για τόση κουραση κ τόσο χρόνο που τους αφιερώνεις?

Jimbo said...

Πωπω ζηλεύωωω! Θέλω και γω τέτοιο καιρό! Να ζήσουμε λίγο χειμώνα ρε παιδί μου. Χθες πήγα Αθήνα και ήμουν με κοντομάνικο. Και για να μη νομίζεις ότι είμαι κανας σαλεμένος, δεν ήμουν ο μόνος!

Maria Mikro Analogo said...

Σοφάκι, δεν είσαι η μόνη που τρέχεις, οπότε μην αγχώνεσαι! Καλά να περάσεις το σ/κ :-) Καλημέρες!

philos said...

Βρε άφησε τα ποστ και κατεβασε κανα πουλοβερακι μην πλευριτωθείς!
;D
Παντως το σκετο κρυο ποτε δεν το ζήλεψα.Αν είχε λίγο χιονακι!
Άκου και τον Ρώσο!
;DD

Nobody said...

Στην Κύπρο δεν έχει ρίξει ακόμα σταγόνα βροχής. Σήμερα έχουμε 23. Να δούμε πότε θα δούμε άσπρη μέρα. Μου λείπει ο χειμώνας.

Πάλι φεύγεις κόρη? Καλά να περάσεις και να μη μας ξεχάσεις.

Πίκος Απίκος said...

Ξεκουράσου όσο μπορείς, να περνάς καλά και τα ιστολόγια δεν πάνε πουθενά:)

Kαλό Σαββατοκύριακο!

kat. said...

και εσύ!
κρύο ε;
τι καλά..

Anonymous said...

Σοφια κομάντο!!!

itelli said...

Αφίχθη το νεο αφεντικό;

Anonymous said...

εντάξει λοιπόν, καλό γουίκ εντ!

Anonymous said...

χα χα...εδω αρχιζει υποτιθεται το καλοκαιρι και εβρεχε 4 μερες συνεχεια και κρυο πολυ...οι δικοι μου ειπαν οτι παντα βρεχει το καλοκαιρι εδω αλλα δεν κανει κρυο...στο τελος θα καταντησω πιγκουινος....χικ χικ αρχιζω το τσαι με κονιακ...besitos

desa said...

Καλά και εδώ μη νομίζεις, ερχεται απειλητικά ο χειμώνας. Το The Pelican Brief το διάβασες στα αγγλικά? Γιατί στα ελληνικά δεν υπάρχει και δεν έχω όρεξη τώρα να το διαβάζω στα αγγλικά.

Εξύμνoς said...

Καλε!! Τα καλοκαιρινα φορουσες μεχρι τωρα!? Τα λεμε!

Ασκαρδαμυκτί said...

Δεν σε χωράει το Ενωμένο Βασίλειο γλύκα μου;

KitsosMitsos said...

Αυτό με τα χειμωνιάτικα και γω το λέω συνέχεια. Προς το παρόν, βγαίνει με ντεμί-σεζόν.

Anonymous said...

Εγώ πάντως, ακόμα κοιμάμαι με ανοιχτό το παράθυρο.. Και κυκλοφορώ με κοντομάνικα, γτ οι άλλοι ανάβουν το καλοριφέρ... Μάλλον για αυτό το λόγο με έχουν αποκλεισμένο από το υπόλοιπο σπίτι :P

ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ said...

Μακάρι να περάσεις τέλεια & να μην κρυώσεις. Αυτή η εποχή είναι πιό ύπουλη από τον "βαρβάτο" Χειμώνα, γι΄αυτό πρόσεχε τον εαυτό σου καλή μου! Εξάλλου, αν δεν το κάνεις εσύ τότε ποιός θα το κάνει;
Φιλάκια!

Laplace said...

αντε γυρνα,μας λείπεις :)

Σοφία said...

Καλησπέρα! Γύρισα :-)))))

@ GGK: Συνήθως αρρωσταίνω τον Μάιο. Tώρα δεν φοβάμαι τίποτα ;-)

@ Adonios: Με κοντομάνικα και ζακέτες ήμουν μέχρι τώρα. Αλλά σήμερα έβγαλα μακρυμάνικα και μπουφάν, γιατί κρύωσε πολύ ο καιρός.

@ Γκρινιάρης: Τα περισσότερα πουλόβερ τα έχω στην Ελλάδα γιατί εδώ δεν με βολεύουν. Αν βάλω πουλόβερ στο τραίνο ή στο μετρό, θα σκάσω!

@ Moukelis: Τα χουχουλιαστά είναι ΟΛΑ στην Ελλάδα.

@ Δανάη: Ξεκουράστηκα και με το παραπάνω. Eννιάμιση ώρες ύπνο κάθε βράδυ και όλη μέρα μόνο βόλτες και τηλεόραση.

Το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου. Ευτυχώς δεν έχω αυτοκίνητο, οπότε μπορεί να κάνει όσο πάγο θέλει :-)

@ Laplace78: Φυσικά και δεν πληρώνομαι "αδρά". Αλλά πληρώνομαι αρκετά καλά. Δεν έχω παράπονο.

@ Dimitris: Κι εγώ όταν έμενα Αθήνα θυμάμαι πολλές φορές ότι ήμουν με κοντομάνικο στην επέτειο του Πολυτεχνείου. Εδώ πού τέτοια τύχη!

@ Μαρία: Είσαι να κάνουμε κλαμπ; Το κλαμπ αυτών που τρέχουν; Χεχε.

@ Philos: Mπαααα για χιόνι δεν το βλέπω με τίποτα.

@ Nobody: Εμείς 23 βαθμούς μετά βίας είδαμε το καλοκαίρι... τώρα πια είμαστε σε μονοψήφια νούμερα.

@ Πίκος Απίκος: Να 'σαι καλά!

@ Kat: Πολύ κρύο όμως :-)

@ Cursed: Για επανέλαβέ το αυτό σε απλά ελληνικά πλίιζ, γιατί δεν το έπιασα.

Crazy Tourists said...

Όλοι τελικά αυτή την περίοδο τρέχουμε!Ελπίζω με πέρασες όμορφα το ΣΚ!Καλή βδομάδα!
CrazyTourist1

Σοφία said...

@ Itelli: Όχι ακόμα. Αρχές Ιανουαρίου λένε.

@ Ηλιογράφος: Ευχαριστώ :-)

@ Damian: Αν το καλοκαίρι σας είναι σαν το δικό μας, μια λύση υπάρχει μόνο. Πάρε σωσίβιο!

@ Desa: Νομίζω ότι το είχα διαβάσει στα ελληνικά από τις Εκδόσεις BELL, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος γιατί έχουν περάσει πολλά χρόνια.

@ Eximnos: Εντάξει, όχι καλοκαιρινά ακριβώς. Μάλλον φθινοπωρινά (ντεμί σεζόν που λέει και ο Kitsosmitsos).

@ Άσκαρ: Εντός είπα, όχι εκτός :-p

@ Kitsosmitsos: Κι εγώ έτσι έλεγα, αλλά την περασμένη εβδομάδα έσφιξαν τα κρύα, και αναθεώρησα τη θέση μου ;-)

@ Deninho: Στην Ελλάδα κι εγώ το ίδιο θα έκανα!

@ Ηλιαχτίδα: Nα 'σαι καλά, κοριτσάκι :-)

@ Laplace78: Γύρισα, γύρισα!

@ CrazyTourist1: Αυτό διαπιστώνω κι εγώ, ότι δεν είμαι η μόνη που τρέχω. Λες να φταίει ο ανάδρομος Ερμής;

Maria Mikro Analogo said...

Μέσα! Βρες όνομα για το κλαμπ και αναλαμβάνω τις αφίσες :-Ρ

Anonymous said...

Βέγγος Club!!!

Γίνομαι και εγώ μέλος! Με σύνθημα το «δεν προλαβαίιιιινωωωω»!!!

Σας το έχω ξαναγράψει, κάτι έχουν πάθει τα φεγγάρια...

Όσο για το κρύο της Αθήνας, νομίζω ότι είναι χειρότερο από αυτό του Λονδίνου. Εννοώ το αισθάνεσαι περισσότερο ακόμα και εάν το θερμόμετρο δείχνει περισσότερους βαθμούς. Εγώ ήδη φορώ πουλοβεράκια. Αλλά σχολάω μετά τα μεσάνυχτα, οπότε έχω ανάποδο... θερμοστάτη!

Σοφία said...

Μα το Λονδίνο δεν έχει κρύο. Γενικά έχει πολύ ήπιο κλίμα. Απλά δεν έχει ούτε ζέστη ;-)