Tuesday 27 November 2007

Χριστουγεννιάτικα ψώνια

Το Σάββατο το απόγευμα βγήκα να πάρω δωράκια για τα βαφτιστήρια μου. Αρχικά έλεγα να πάω στο κέντρο, να δω κι εγώ επιτέλους τα φώτα στην Oxford Street, αλλά ο καιρός ήταν ψιλοχάλια και προτίμησα να μείνω στα κοντινά. Έτσι ξαναπήγα στο εμπορικό κέντρο απ' όπου σας έχω βάλει φωτογραφίες σε προηγούμενο ποστ, και με την ευκαιρία τράβηξα μερικές ακόμα.

Μιας που πλέον μετράμε ανάποδα για τα Χριστούγεννα, η ατμόσφαιρα ήταν πολύ πιο γιορτινή. Μάλιστα είδα και την πρώτη χορωδία της χρονιάς. Την περίοδο πριν τα Χριστούγεννα είναι πολύ συνηθισμένο να μαζεύονται ομάδες ανθρώπων και να τραγουδάνε χριστουγεννιάτικους ύμνους και κάλαντα με σκοπό να μαζέψουν χρήματα για κάποιον φιλανθρωπικό σκοπό. Συνήθως στήνονται σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, εμπορικά κέντρα και σημεία που έχει πολύ κόσμο. Την ώρα που τραγουδάνε, ένα-δύο άτομα περιφέρονται ανάμεσα στον κόσμο με ένα πλαστικό κουβαδάκι και μαζεύουν χρήματα. Αν έχεις όρεξη και κέφι (και καλή φωνή) μπορείς να τραγουδήσεις κι εσύ μαζί τους. Είναι ωραία φάση, ειδικά όταν πετυχαίνεις καλλίφωνα γκρουπ ή τουλάχιστον γκρουπ που έχουν κάνει 2-3 πρόβες! Οι συγκεκριμένοι ήταν αρκετά καλοί, αλλά δεν τους έβγαλα φωτογραφία γιατί η προσοχή μου αποσπάστηκε από δύο υπερμεγέθεις αγγέλους που κατευθύνονταν τσουλώντας προς το μέρος μου. Όχι, δεν τα έχω χάσει. Δείτε κι εσείς, για του λόγου το αληθές.


Πρόκειται για μια ομάδα θεάτρου δρόμου (street theatre) που λέγονται Larkin'About και πραγματικά έχουν πολλή πλάκα.

Μέσα στο εμπορικό κέντρο είδα στολισμένες βιτρίνες και τις κλασικές προσφορές της εποχής (στα 3 το 1 δώρο)...


...ξυλοπόδαρους να κάνουν τα ψώνια τους...


...πάγκους που στήνονται ειδικά μόνο για αυτή την περίοδο και πουλάνε παντώς είδους ημερολόγια (βρήκα και ποιο θα πάρω χι χι)...


...πολλέεεεεες χριστουγεννιάτικες κάρτες...


...στολισμένο δέντρο στην είσοδο του σούπερ μάρκετ...


...και τέλος, το χιονισμένο χωριό του Αη-Βασίλη (Santa's Grotto) για τους μικρούς μας φίλους και τους πολύπαθους γονείς τους.


Ελπίζω να μην έχετε παράπονο. Σας έβαλα λίγο παραπάνω στο κλίμα της εποχής. Πού να μπει και Δεκέμβρης ;-)

20 comments:

Anonymous said...

καλως το κοριτσι που μας ταξιδευει συνεχεια...παλι ωραιες οι φωτο αλλα και εσυ βλεπω περνας καλα...αντε και γιορτες πιστευω να περασουμε ολοι καλα...besitos..

Σοφία said...

Μακάρι! Άλλωστε οι γιορτές είναι για να περνάμε καλά :-)

DaNaH said...

Πολύ ωραίες ο φωτογραφίες, όπως πάντα! Υποθέτω το battlestar galactica ημερολόγιο θα πάρεις;;; ;-)

Σοφία said...

Χεχεχε πώς το κατάλαβες;

Anonymous said...

xoxoxoxo... merry x-mas!!! Αυτό μου έρχεται στο μυαλό με τις φώτο σου... Και γω θέλω στα 2 το 3ο δώρο!!! ΧΟ-ΚΛΑΨ!!!

electronic396 said...

......ποοοοοοοο.....
...... galactika..
...... star wars....
........stargate......
....STAR TREEEEKKK.....
....και τώρα κολάει το song...
και με πίαανννουν τα κλάμματα(που δεν είμαι εκεί με υπνόσακο απο τις 5 το πρωί να τα πάρω όλλα.......
και στην wc.....ημερολόγιο θα έβαζα....

p.s=aaahhhh...siiiiimpsssssonsssss(τώρα το δα)...το μάτι πήγε κατευθείαν στα SCI-FI..lol;)
γκρρρ χανιά.....δεν έχουν τίποτα....:/

Roadartist said...

Τα Χριστούγεννα στο Λονδίνο πρέπει να είναι πραγματικά πολύ όμορφα, να περάσεις καλά! :)

Δ. Τζ. said...

Φανταστικές οι φωτογραφίες! Καλά λέει ο argentina:_hellas, πρέπει να τα περνάς καλά. Κι όπως το 'πες, που να μπει και Δεκέμβριος!

Πάντως, όσο το σκέφτομαι τόσο πιο πολύ επιβεβαιώνω μέσα μου ότι τα χριστούγεννα είναι μακράν η πιο ωραία, η πιο γλυκιά, η πιο διασκεδάστικη εποχή του χρόνου. Αλλάζει εντελώς η ψυχολογία σου! Άμα είσαι και στο Λονδίνο...

itelli said...

Είναι λίγο περίεργο να βλέπω αυτές τις φωτογραφίες με ελληνικό κείμενο. Κάτι δεν κάθεται καλά :)

Laplace said...

πωπω φώτο!!!!μας εχεις βαλει ΜΕΣΑ στα χριστουγεννα τώρα

Σοφία said...

@ Laxanaki: Αν περιμένεις μέχρι τις 27 Δεκεμβρίου που αρχίζουν οι εκπτώσεις, μπορείς να πάρεις στο 1 τα 2 δώρο ;-)

@ Electronic396: Κι εγώ πρώτη φορά βλέπω τόσα πολλά sci-fi ημερολόγια για να είμαι ειλικρινής. Πάντως μπορείς να τα παραγγείλεις και κατευθείαν από το Amazon, οπότε μην το σκέφτεσαι - όλοι σε μια χώρα ζούμε ουσιαστικά ;-)

@ Roadartist & Δ. Τζ.: Η αλήθεια είναι πως τα Χριστούγεννα στην Αγγλία είναι από τις ωραιότερες εποχές του χρόνου. Και στο Λονδίνο ακόμα περισσότερο.

@ Itelli: Λες να το μεταφράσω;

@ Laplace78: Όχι που θα μου την γλιτώνατε χεχεχε

Γκρινιάρης said...

Τελικά ήθελες δεν ήθελες, μπήκες στο κλίμα ε; Δεν άντεξες! :)

ΥΓ. Στο rss καταλάθος διάβασα "Χριστουγεννιάτικα ψωμιά" και λέω τι έγραψε πάλι η τρελή! :)

Σοφία said...

Χαχαχα ξέρεις τι λένε για τις πεινασμένες αλεπούδες, ε;

alienlover said...

κι εγώ βρήκα ποιο ημερολόγιο θα έπαιρνα! αυτό με τον Johnny φυσικά!!

Σοφία said...

Πω πω πέραση ο Johnny!!

Anonymous said...

Διάβασα - όπως κάθε Παρασκευή τελευταία - όλα τα post της εβδομάδας μονοκοπανιά και μου έφτιαξε η διάθεση! Κάτι η ίωση, κάτι τα προβληματάκια του τελευταίου μήνα και δεν ήμουν και στα πιο ανεβασμένα μου! Να είσαι καλά, βρε Σοφία! Μου έπεσαν τα σάλια με τα κουκουράκια!

Μ said...

Το πάνω-πάνω δεξιά με το Galactica!Αυτό φυσικά θα πάρεις... ;)

Σοφία said...

@ Penny: Να στείλω μερικά με το ταχυδρομείο;

@ Μαρία: Χεχε το βρήκες!

Anonymous said...

Κου*κ*ουράκια; (έτσι το έγραψα παραπάνω!). Ναι, ναι!

Λοιπόν θα προσπαθήσω να τα φτιάξω και θα τα τρατάρω στους δικούς μου λέγοντας: «Είναι τα κουλουράκια της Σοφίας!».

Φτιάχνουμε ανασκόπηση, Σοφία μου, αυτές τις ημέρες και δεν προλαβαίνω να σε επισκέπτομαι τακτικά...

Σοφία said...

Χαχαχαχα ναι, έτσι να τους πεις (κι αν βγουν χάλια, ρίξτα πάνω μου)!

Μην ανησυχείς κοριτσάκι, δεν βάζουμε απουσίες. Όποτε μπορείς να έρχεσαι και να μου γράφεις κανένα ωραίο σχόλιο :-)

Tα κουκουράκια δεν τα είχα προσέξει, εγώ κουλουράκια είχα διαβάσει...