Thursday 8 November 2007

Τα χρώματα του φθινόπωρου

52 comments:

George said...

Η αγγλική ύπαιθρος και τα αγγλικά πάρκα. Ωραία χρώματα...

Μ said...

Τρελαίνομαι για τα φθινοπωρινά χρώματα, όπως επίσης και για τις μυρωδιές του φθινοπώρου...
Δεν συμφωνείς ότι τίποτα δεν συγκρίνεται με την μυρωδιά της φθινοπωρινή βροχής;
Καλό βράδυ!

Σοφία said...

@ George: Δεν είναι καταπληκτικά; Αυτή η εποχή έχει πολύ όμορφα χρώματα, μάλλον για να μας αποζημειώσει για τη μονοχρωμία του χειμώνα.

@ Μαρία: Για να είμαι ειλικρινής, τη βροχή ποτέ δεν τη συμπαθούσα. Γι' αυτό μου αρέσει το φθινόπωρο στην Αγγλία, γιατί βρέχει σπάνια. Σήμερα έβρεξε λίγο μετά από 3 βδομάδες ξηρασίας και πολύ μου κακοφάνηκε.

Μάλλον στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν αφρικάνα - δεν εξηγείται αλλιώς!!

moukelis said...

Τι ωραίες φωτογραφίες Σοφάκι...Την Κυριακή μας είπε ο δάσκαλος φωτογραφίας ότι θα μας πάει για την πρώτη μας φωτογραφιση στο πάρκο,ελπίζω να βγουν και οι δικές μου τόσο καλές...

Σοφία said...

Σίγουρα θα βγουν καλές! Να τις ποστάρεις, έτσι;

underworld said...

Παρόλο που δεν είμαι fan του Φθινοπώρου , ο συνδυασμός των φωτογραφιών είναι καταπληκτικός.

Σοφία said...

@ Moukelis & Underworld: Σας ευχαριστώ πολύ!

Natassa said...

πανέμορφες!!! υπέροχα χρώματα ! μπράβο Σοφάκι :)

Σοφία said...

Νατάσσαααααααα, πού χάθηκες καλέ; Σου ετοιμάζω ποστ για τα Χριστούγεννα (χιχι).

DaNaH said...

Υπέροχες φωτογραφίες! Τι ζωντανά χρώματα!!! Πραγματικά θαυμάσιες εικόνες! Μου ήρθε μπροστά μου ο ήχος από το θρόισμα των φύλλων στα δέντρα καθώς και ο ήχος όταν πατάς τα ξεραμένα φύλλα.

Δεν σταματάς να μας εντυπωσιάζεις Σοφία, έτσι! :)

Σοφία said...

Σ' ευχαριστώ Δανάη! Προσπάθησα να φωτογραφίσω φύλλα την ώρα που πέφτουν από τα δέντρα, αλλά δεν τα κατάφερα. Άλλη φορά θα τραβήξω βιντεάκι ;-)

DaNaH said...

Αλήθεια, ποιο πάρκο είναι αυτό; :)

Σοφία said...

Εξαρτάται ποια φωτογραφία κοιτάζεις ;-)

Με τη σειρά που τις έχω αναρτήσει (όχι όπως είναι αριθμημένες), οι φωτογραφίες 1, 9-12 και 15 είναι από το Greenwich Park (Λονδίνο).

Οι φωτογραφίες 2, 4, 7 και 13 είναι από τον κήπο μας (επίσης Λονδίνο).

Και οι φωτογραφίες 3, 5, 6, 8 και 14 είναι από το Ladugårdsgärde (Στοκχόλμη).

Lina said...

πολύ όμορφα χρώματα =)

Maria Mikro Analogo said...

Πω πω, τι βλέπουν τα ματάκια μου πρωινιάτικα... Μπράβο βρε Σοφία. Υπέροχες φωτογραφίες :-) Καλημέρες!

Σοφία said...

Λίνα, Μαρία, χαίρομαι που σας αρέσουν :-)

Nobody said...

Όταν πήγαινα για μάθημα στο παν/μιο τέτοια εποχή, μου άρεσε να περπατάω πάνω στα ξερά πεσμένα φύλλα και να τα κλοτσάω προς τα πάνω.
Τα τέλεια χρώματα.
Φανταστικές φωτογραφίες.
Είσαι τέλεια

Adonios GK said...

Τα χρώματα εκπληκτικά.
Μας έβαλες να περπατήσουμε κι εμείς πάνω στα φύλλα αυτά!
Αν και έλειπαν οι ήχοι από το περπάτημα, το θρόϊσμα ήταν εκκωφαντικά ωραίο.
Καλή σου μέρα Σοφία

Jimbo said...

Υπέροχες!!!

Σοφία said...

@ Nobody: Με κάνεις και κοκκινίζω!!

Κι εμένα μ' αρέσει να πατάω πάνω σε ξερά φύλλα. Είναι η μεγαλύτερη απόλαυση του φθινόπωρου :-)

@ Adonios: Είπαμε, την επόμενη φορά θα τραβήξω βίντεο ;-)

@ Dimitris: Ευχαριστώ!!

Καλημέρα και Παρασκευήηηηηηη σήμερα (να μην ξεχνιόμαστε) χεχε

Γκρινιάρης said...

Πολύ όμορφα!!!!!! :)

Σοφία said...

Γκρινιάρη, εσένα δεν πρέπει να σου κάνουν εντύπωση. Άλλωστε τα βλέπεις καθημερινά!

Zealot Ape said...

ΣΕ ΜΙΣΩ!!!
...
...
...
οκ καλά...
...σε ζηλεύω.

seaina said...

Πανέμορφη εποχή το φθινόπωρο. Και το αποτύπωσες υπέροχα!
Καλημέρα γλυκιά μου!

moukelis said...

@Σοφία:Κατά το Δεκέμβριο που θα είναι έτοιμες θα τις ποστάρω να τις δεις.Θα είναι αναλογική,ασπρόμαυρη φωτογράφιση και θα τις εμφανίσουμε μόνοι μας στο σκοτεινό θάλαμο,γι'αυτό θα αργήσουν λιγάκι...
Ω ναι,σήμερα Παρασκευή,τι καλα...!

Zorba the Greek said...

Δε μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι γιά το φθινόπωρο. Τουναντίον μάλιστα, εμένα μ'αρέσει η άνοιξη. Αλλά οι φωτογραφίες είναι πράγματι πολύ ωραίες. Όταν βρείς ευκαιρία βγάλε καμιά φώτο στο φθινοπωρινό Χάϊντ Παρκ. Ξέρεις, απ' την πλευρά του Μπέϊσγουότερ...

snikolas said...

Η Αγγλική εξοχή είναι έξοχη!

Crazy Tourists said...

Γι'αυτό μ'αρέσει το φθινόπωρο...
Μαρία συμφωνώ απόλυτα..."τίποτα δεν συγκρίνεται με την μυρωδιά της φθινοπωρινή βροχής.." και στο βάθος να υπάρχει και η μυρωδιά μιας φωτιάς που σιγοκαίει και ζεσταίνει την ατμόσφαιρα!
CrazyTourist1

Λακων said...

Όμορφες φωτογραφίες και χρώματα.
Για να είμαι ειλικρινής όμως αυτό το τοπίο δεν θα το άντεχα για πολύ καιρό αφού μου φαίνεται κάπως μουντό και νοσταλγικό.

Natassa said...

Σοφάκι μου διαβάζω όλα σου τα ποστ αλλά είμαι πολύ πιεσμένη τον τελευταίο καιρό, να ξέρεις ότι σε διαβάζω συνέχεια... θέλω φώτος από χριστουγεννιάτικους στολισμούς, βιτρίνες χάπενινγκς... στείλε μου λίγη ατμόσφαιρα :)
φιλιά και καλό σ/κ !
υ.γ. αλήθεια θα πας σε κανένα χρ. παζάρι εκτός?

Anonymous said...

Πολύ όμορφο αυτό το κοκκινωπό χρώμα στα φύλλα σε ορισμένες από τις φωτογραφίες.
Αλήθεια από ποιά περιοχή του Νησιού είναι;

itelli said...

Μπγιου-τι-φουλ, τέλος.

Anonymous said...

nice
:))))

και με σκίουρους

άι λόβ τους σκίουρους

Dream_Rider said...

Όμορφα τα χρώματα του φθινοπώρου.. αν και λίγο μελαγχολικά..

pittermilk said...

μια καλησπέρα κ απο μένα!
πολύ ωραίο το blogaki σου

desa said...

Και έλεγα, μην μπεις πάλι σ' αυτό το μπλογκ. Πάλι για ταξίδια θα λέει, θα σε τσιγκλάει, θα σε βασανίζει. Μπήκα. Κορυφαίες εικόνες. Τα άλλα μάλλον θα τα είπαν τα άλλα παιδιά.

Chameleon_Dark said...

Νομιζω ότι τα είπαμε ήδη τα σχετικά με τα φθινοπωρινά χρώματα οι δυό μας... :P [και το πόσο λείπουν αυτά και τα ...παρελκόμενα του φθινωπόρου...]

Υπέροχες φωτογραφείες-όπως πάντα :)

Laplace said...

για αυτες τις φώτο ζώ..
μου εφτιαξες μια απο τις χειρότερες μέρες μου..

Σοφία said...

@ Zealot~Ape: Ούτε το μισώ ούτε το ζηλεύω με ενθουσιάζει. Να τα βρούμε κάπου στη μέση;

@ Seaina: Ευχαριστώ κοριτσάκι. Καλησπέρα και σε σένα!

@ Moukelis: Ωραία φάση. Θα ήθελα κι εγώ να κάνω μαθήματα φωτογραφίας κάποια στιγμή.

@ Zorba The Greek: Στο Hyde Park δεν με φέρνει συχνά ο δρόμος. Τελευταία φορά πήγα τον Ιούλιο, και το σχετικό ποστ είναι εδώ.

@ Snikolas: Well said :-)

@ CrazyTourist1: Ετοιμάζω κι άλλα ποστ που θα σου αρέσουν ;-)

@ Λάκων: Μην ανησυχείς και δεν κρατάει πολύ. Σε λίγο έρχεται χειμώνας (μαύρη μαυρίλα πλάκωσε, μαύρη σαν καλιακούδα).

@ Natassa: Ετοιμάζω σιγά-σιγά ποστ για τα Χριστούγεννα. Όσο για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές, δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Πάντως ελπίζω να τα καταφέρω να πάω.

Σοφία said...

@ Maroulakos: Δες πιο πάνω την απάντηση που έδωσα στη Δανάη σχετικά με τις φωτογραφίες.

@ Itelli: Θενκ-γιου!

@ Ammos sta malia mou: Σύντομα έρχονται και σκίουροι ;-)
Kαλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες.

@ Dream_Rider: Μελαγχολώ (και συγχίζομαι) όταν κάνει τέτοιον καιρό το καλοκαίρι. Το φθινόπωρο, αντιθέτως, δεν με χαλάει καθόλου.

@ Pittermilk: Ευχαριστώ και καλώς ήρθες!

@ Desa: Αύριο θα γράψω για φαγητά, οπότε μπες ελεύθερα ;-)

@ Chameleon_Dark: Ευχαριστώ!

@ Laplace78: Μου έκανες το πιο όμορφο κοπλιμέντο. Ελπίζω η μέρα σου να συνέχισε καλά.

Σοφία said...

@ Zorba The Greek: Πολύ ωραίες φθινοπωρινές φωτογραφίες από το Hyde Park θα βρεις στο ιστολόγιο του Γκρινιάρη.

Anonymous said...

Είμαι το σχόλιο Νο 42!!! Ουάου!

1ον: Τα αγαπημένα χρώματά μου, ως γνωστόν, και χωρίς τη χέστρα!

2ον: Τι έχουν πάθει τα φεγγάρια και οι περισσότεροι είμαστε τόσο πιεσμένοι (χρονικά κυρίως);

3ον: Σωστή η τακτική σου. Σκέφτεται ένα post και το ετοιμάζεις σιγά σιγά. Μάλλον αυτό πρέπει να κάνω και εγώ για να μην πνίγομαι, με αποτέλεσμα να μην ανεβάζω τίποτα... (ντροπή μου)

4ον: Πως τα πάτε με την κακοκαιρία;;;

5ον: Hyde park από πλευράς Basewater διαθέτω... Χμμμ... να το ποστάρω;;;

6ον: Καλό σαββατοκύριακο σε όλους (που μάλλον δεν δουλεύετε, ε;)

Σοφία said...

43 and counting ;-)

Δεν ξέρω αν φταίνε τα φεγγάρια, πάντως σίγουρα κάτι φταίει.

Τα ποστ τα "ετοιμάζω" στο μυαλό μου. Δεν έχω φτάσει σε τέτοιο σημείο οργάνωσης που να τα γράφω λίγα-λίγα.

Κακοκαιρία δεν έχουμε, τουλάχιστον εδώ στο Λονδίνο. Σήμερα είχε όλη μέρα μια καταπληκτική χειμωνιάτικη λιακάδα, και αν εξαιρέσεις μια βροχούλα χθες το βράδυ, διανύουμε περίοδο ξηρασίας (γιούπιιιιιιιι)!

Βεβαίως και να ποστάρεις ό,τι καλό έχεις. Θέλει κι ερώτημα;

Καλό σ/κ κι από μένα, που μπορεί να πάω στο γραφείο, μπορεί και όχι :-/

Anonymous said...

χρωμα,ηρεμια,παθος,περισυλλογη,αρωμα,χαλαροτητα,ζωη...ωραιες φωτο κοιτα τη επαθα μολις τις ειδα..

Anonymous said...

έχω την εντύπωση ότι το φθινόπωρο στην Αγγλία πρέπει να είναι εποχή από άλλον πλανήτη........

Σοφία said...

@ Damian: Να σου κάνω αέρα; Χιχι

@ Ηλιογράφος: Είναι πολύ όμορφο γιατί υπάρχουν τεράστιες καταπράσινες πεδιάδες, και πάρα πολλά πορτοκαλο-κίτρινα φυλλοβόλα δέντρα. Το ίδιο είναι σε όλη τη βόρεια Ευρώπη και την Αμερική.

Σίγουρα αυτό το φθινόπωρο είναι πολύ διαφορετικό, και πολύ πιο εντυπωσιακό από το φθινόπωρο στις μεσογειακές χώρες. Μετά βέβαια τα φύλλα πέφτουν και για μήνες ολόκληρους το μόνο που βλέπεις είναι ξερά κλαριά...

KitsosMitsos said...

Ενδιαφέρουσα παρεμβολή στα προηγούμενα posts. Για να θυμόμαστε λιγάκι πώς είναι το φθινόπωρο και η εξοχή: δύο έννοιες που έχουν σχεδόν καταργηθεί.

Σοφία said...

Εντάξει, στην Ελλάδα δεν είχαμε ούτε θα έχουμε ποτέ τέτοιο φθινόπωρο, αφού τα περισσότερα δέντρα μας δεν είναι φυλλοβόλα. Μην τα ρίχνουμε όλα στις κλιματικές αλλαγές ;-)

Anonymous said...

Καταπληκτικός, πανέμορφος τόπος, Σοφία!
Τέλειες όλες:)

Σοφία said...

Ευχαριστώ Μαρία μου! Είναι πολύ όμορφα γενικά, και ειδικά αυτή την εποχή με τα φθινοπωρινά χρώματα ακόμα πιο όμορφα.

Anonymous said...

Να μας δείχνεις τον τόπο,Σοφία!
Είναι πραγματικά πανέμορφος!!
Δείξε μας σύννεφα και αντάρες.. μη μας λυπάσαι:)
Να σαι καλά:)

Σοφία said...

Όταν θα ξεκινήσουν οι αντάρες, υπόσχομαι να σας τις δείξω!