Wednesday 21 November 2007

Είναι ακόμα Νοέμβριος, αλλά...

Κατόπιν παρακλήσεων και πιέσεων (και για να μην γκρινιάζει ο Γκρινιάρης), δημοσιεύω Χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες από το Λονδίνο. Τις τράβηξα στις αρχές του μήνα, γιατί ως γνωστόν εδώ αρχίζουμε νωρίς: τα πρώτα χριστουγεννιάτικα βγαίνουν στα μαγαζιά τον Σεπτέμβριο, οι βιτρίνες στολίζονται γύρω στα τέλη Οκτωβρίου, τα χριστουγεννιάτικα φώτα στους δρόμους του Λονδίνου ανάβουν στις αρχές Νοεμβρίου και από τις αρχές Δεκεμβρίου στολίζονται τα σπίτια.

Οι φωτογραφίες είναι από την περιοχή που μένω, και δεν έχουν την γκλαμουριά του κεντρικού Λονδίνου. Αν θέλετε να δείτε τι κατάσταση επικρατεί στο κέντρο, σας παραπέμπω στην σχετική ανάρτηση του Γκρινιάρη.

Το εμπορικό κέντρο στολισμένο για τις γιορτές.


Το μαγαζί NEXT, από τις πιο γνωστές αλυσίδες με είδη ρουχισμού, έπιπλα και δώρα.


Χριστουγεννιάτικες κάρτες και συσκευασίες δώρων στο σούπερ μάρκετ. Στη Βρετανία έχουν μεγάλη τρέλα με τις κάρτες. Διάβασα κάπου ότι κάθε οικογένεια στέλνει κατά μέσο όρο 60 (ναι, εξήντα!) κάρτες τα Χριστούγεννα. Είπατε τίποτα;


Σοκολατάκια, το κατεξοχήν χριστουγεννιάτικο δώρο.


Και φυσικά Terry's Chocolate Oranges, σοκολάτες σε σχήμα πορτοκαλιού που κόβεται σε φέτες όταν το ανοίγεις. Είναι το πρώτο πράγμα που μου ζητάνε να τους φέρω στην Ελλάδα.


Και φυσικά δεν ξεχνάμε τις σοκολάτες Toblerone (μμμμμμμ)!


Όσοι χριστουγεννομανείς είσαστε στο Λονδίνο, ή θα έρθετε κάποια στιγμή, μπορείτε να αγοράσετε χριστουγεννιάτικα στολίδια 365 μέρες το χρόνο στο περίφημο Christmas Shop που βρίσκεται κοντά στον σταθμό του London Bridge.

33 comments:

Γκρινιάρης said...

Έεετσι, έεετσι... Μπορεί να είναι Νοέμβριος, αλλά τα Χριστούγεννα έχουν ήδη αρχίσει!

Τα Terry's Chocolate Oranges δεν τα ήξερα! Εγώ ακόμα After Eight τους πάω, αν και μπορείς να τα βρεις και στην Ελλάδα. Θα τα δοκιμάσω πολύ σύντομα!

Σοφία said...

Τιιιιιιιιιι; Μα καλά, τι κάνεις ένα χρόνο στην Αγγλία; Τσκ τσκ τσκ!

Να πας να πάρεις chocolate oranges με την πρώτη ευκαιρία. Τα χτυπάς τρεις φορές σε μια σκληρή επιφάνεια (ταπ-ταπ-ταπ), τα ξετυλίγεις και βγαίνουν φέτες. Είναι ωραία φάση.

the BluElephant said...

..και που είναι αυτό το νεξτ στο λονδινο?

Σοφία said...

Παντού. Είναι αλυσίδα :-p

Γκρινιάρης said...

Γαμώτο! Έμεινε εκτός η Αγγλία από το Euro! Θέλω να δω τις εφημερίδες αύριο...

Αυτά Terry's λοιπόν, τα έχει σε όλα τα supermarket; Μου κάνει εντύπωση πως δεν τα έχω προσέξει.

Σοφία said...

Αλήθεια; Μας τσάκισαν οι Κροάτες μέσα στο Wembley; Πω πω!!

Τα chocolate oranges θα τα βρεις σε όλα τα σούπερ μάρκετ και σε διάφορα άλλα μαγαζιά, π.χ. WH Smiths. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα έχουν, ειδικά τέτοια εποχή.

Γκρινιάρης said...

Οκ, θα πάω να πάρω αύριο κι όλας! Φαίνεται νόστιμο, κι εγώ είμαι αρκετά λιχουδης!

Μεγάλη ήττα οι Άγγλοι.

Σοφία said...

Αμ καλά έλεγε ο Seaman να βάλουν τον Robinson στο τέρμα... αλλά ο McClaren είχε άλλες ιδέες. Νάτα τώρα τα αποτελέσματα.

Να πας και περιμένω εντυπώσεις!

Γκρινιάρης said...

Καλά, μιλάει και ο Seaman...; Γενικά η Αγγλία πάντα είχε πρόβλημα με τους τερματοφύλακες.

Σοφία said...

Ααααα δεν θέλω σχόλια για τον Seaman! Του έχω μεγάλη αδυναμία.

Γκρινιάρης said...

Καλά, εσύ έχεις περίεργες αδυναμίες, δεν το συζητώ! :)

Σοφία said...

Τι να κάνουμε... γούστα είναι αυτά ;-)

philos said...

Βλέπω έχεις γίνει γνήσια Αγγλίδα... για να σου αρέσει ο Σήμαν!
;PP

G.T. said...

Foveres oi Toblerone omws, e?
Tsakisa mia xrysh x8es...xexe

Σοφία said...

@ Philos: Στις Αγγλίδες αρέσει ο Seaman?! Δε νομίζω. Άλλωστε μου αρέσει όχι ως άντρας αλλά ως προσωπικότητα. Εμφανισιακά προτιμώ τους ξανθούς και αμούστακους.

@ G.T.: Να σου πω την αλήθεια οι Toblerone (και οι ελβετικές σοκολάτες γενικότερα) μου πικρίζουν. Αλλά εντάξει, υπό πίεση τις τρώω.

(Θυσία γίνομαι η άτιμη).

Δ. Τζ. said...

Αυτά είναι... Δεν έχω κάνει Χριστούγεννα στο Λονδίνο, αν και θα το 'θελα πολύ. Ίσως του χρόνου, αν με πάρουν σε κάποιο από τα μεταπτυχιακά που θέλω... Πρωτοχρονιά θα πάω Πράγα και μ' έβαλες στο κλίμα των γιορτών. Να 'σαι καλά...

Καλό βράδυ ή καλό ξημέρωμα -όπως το πάρει κανείς.

ΥΓ. Μου αρέσει πολύ το blog σου. Σε έχω κάνει add αν θες κάνε με κι εσύ.

Σοφία said...

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια :-)

Είναι πολύ ωραία τα Χριστούγεννα στο Λονδίνο, και το κυριότερο - κρατάνε 2 μήνες! Όποτε και να έρθεις, από τις αρχές Νοεμβρίου μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου, θα βρεις χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.

Πράγα δεν έχω πάει, αλλά κάποια στιγμή θα με φέρει ο δρόμος. Πολύ ωραία για Χριστούγεννα είναι και σε Γερμανία-Αυστρία.

Καλημέρα!

DaNaH said...

Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the wayyyyyyy...!

Αχ με έβαλες για τα καλά μέσα στο κλίμα με το ποστ και τις φωτογραφίες σου!

Να σου πω, είναι πολύ κρίμα που δεν στολίζουν και εδώ όπως και εκεί. Και εννοώ τόσο στην ποσότητα του στολισμού όσο και στην διάρκεια!

Ίσως να μην εμπνέει ο καιρός εδώ πολύ; Εκεί όπως και να το κάνουμε έχει και πιο πολύ κρύο από πιο νωρίς και μπαίνεις στην χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα πιο εύκολα. :)

Anonymous said...

σοφια σοφια!!
ερωτηση 1: θελω οδηγιες για το καταστημα στη λοντον μπριτζ οπωσδηποτε γιατι ειμαι χριστουγεννομανης
ερωτηση 2; θα εχουνε κει και τα σοκολατοπορτοκαλια σε φετες;
ωραια, αυτα τα ποστ επρεπε να τα ειχατε κανει κι εσυ και ο γκρινιαρης αρχες σεπτεμβριου γαι να ερθω χριστουγεννα. δεν πειραζει σε κανα χρονο παλι μετα το ταξιδι μου θα προσπαθήσω να έρθω χριστούγεννα. την καλημερα μου
(θα σου στειλω μεηλ)

Anonymous said...

Επειδή κ εγώ είμαι παιδί των Χριστουγέννων και τα έχω φέρει από νωρίς, να ξέρετε:
1. Κάθε βράδυ 11-1(2) ώρα Ελλάδας, βάζω και χριστουγεννιάτικα στο http://doremi1982.listen2myradio.com
2. Μπορείτε να δείτε το Χριστουγεννιάτικο space Μου @ http://doremi1982.spaces.live.com
3. Έκανα διαφήμιση, ε Σοφία? :( Αν πειράζει, πες μου.
4. Merry Christmas!!! Ho ho ho!!!
5. www.heartfm.gr. Από 24/11 θα χει χριστουγεννιάτικα.. ΟΛΕ!!!

Σοφία said...

@ Δανάη: Δε νομίζω ότι είναι θέμα καιρού, απλά τα Χριστούγεννα είναι η μεγαλύτερη γιορτή τους, όπως είναι εμάς το Πάσχα. Ενώ το Πάσχα εδώ δεν κάνουν τίποτα ιδιαίτερο.

Προσωπικά με εκνευρίζει να γιορτάζω κάθε χρόνο επί 3+ μήνες τα Χριστούγεννα. Θα προτιμούσα να στολίζαμε από τις αρχές Δεκεμβρίου και μετά, ώστε να έχει και κάποιο νόημα το νταβαντούρι.

@ Lifewhispers: 1. Το χριστουγεννιάτικο μαγαζί είναι σε μια στοά που λέγεται Hays Galleria και είναι κοντά στη στάση London Bridge. Είναι πολύ εύκολο να πας με το μετρό. Στην ιστοσελίδα έχει χάρτη που δείχνει την ακριβή τοποθεσία. 2. Τα σοκολατοπορτοκάλια θα τα βρεις σε σούπερ μάρκετ και σε πρακτορεία τύπου (που έχουν επίσης σοκολάτες, τσίχλες, πατατάκια κ.λπ.)
Στείλε μου και email για ό,τι άλλο θες :-)

@ Doremi: Δεν πειράζει, αφού είσαι σχετικός με το θέμα ;-)

KitsosMitsos said...

Τρέλα! Άλλο ένα ταξίδι που σε ευχαριστούμε.

Σοφία said...

The pleasure's all mine :-)

the BluElephant said...

μη μου πεις!!!!! :O


:-p

Σοφία said...

Κι όμως! :-p

Anonymous said...

Lalalalalalalalala!! :P

Roadartist said...

Λονδίνο...η χαρά του πορωμένου με τα χριστούγεννα!!! Να περάσεις τέλεια!!

Σοφία said...

Όντως, έτσι είναι. Αν είσαι πορωμένος με τα ψώνια, ακόμα καλύτερα :-D

Natassa said...

κι άλλο!!!κι αλλο

Crazy Tourists said...

Αυτό με τις κάρτες το χουν κολλήσει και οι γονείς μου (που έζησαν μπολικό εκεί). Και του λέω του φαδερ στείλε e-mail στους παλιούς σου συμφοιτητές με ευχές!Όχι μου λέει!Αφού και αυτοί κάρτα θα μας στείλουν!Και μας στέλνουν...
CrazyTourist1

Σοφία said...

Ε ναι, δεν μπορείς να στείλεις ημέιλ αντί για χριστουγεννιάτικη κάρτα!! Σωστά σου λέει ο φάδερ ;-)

Anonymous said...

Αχ και εμένα μου είχαν λείψει τα κείμενά σου...!

Καταρχήν, θρηνώ και εγώ για την Εθνική ομάδα της Αγγλίας... Έβαλα και τον σκύλο μου να κλαίει, τον οποίο τον λένε Terry και έχει πάρει το όνομά του από τον John Terry!...

Θα πνίξουμε τον πόνο μας, λοιπόν, με Terry's Chocolate Oranges! Τα οποία τα αγνοούσα και ελπίζω να μπορέσω να τα δοκιμάσω σύντομα!

Σοφία said...

Ότι θα σκαρφιζόσουν λογοπαίγνιο που θα συνδίαζε την Εθνική Αγγλίας, το σκύλο σου και τα σοκολατο-πορτοκάλια, ούτε που θα μπορούσα ποτέ να το φανταστώ. Είσαι άπαιχτη!!