Monday 19 November 2007

Καλή τύχη

Σήμερα τελικά δεν έγινα (πολύ) παπί, αλλά μου έτυχε κάτι άλλο: με κοτσίλισε ένα πουλί. Γιατί ξέρετε όταν έχεις πολλά δέντρα, έχεις και πολλά πουλιά, οπότε το κοτσίλισμα θα το γλιτώσεις μία, θα το γλιτώσεις δύο, στο τέλος δεν μπορεί, θα σου τύχει.

Δεν φτάνει που είχα σηκωθεί μέσα στη μαύρη νύχτα για να ετοιμαστώ, με το που βγήκα από το σπίτι βρέθηκε στο δρόμο μου το κ*λόπουλο. Πάνω που περπατούσα αμέριμνα θαυμάζοντας τα δέντρα με τα πορτοκαλοκαφέ φύλλα, ακούω ένα κλατς, κοιτάω κάτω και βλέπω όχι μια, αλλά δύο υπερμεγέθεις κοτσιλιές πάνω στο κασκώλ μου. Πάλι καλά δηλαδή που δεν έπεσαν στο παλτό ή στο κεφάλι μου!

Εδώ το να σε κοτσιλίσει πουλί το θεωρούν τύχη. Καθότι με κοτσίλισε άλλο ένα το καλοκαίρι (πάλι δυο φορές), συμπεραίνω ότι είμαι πάρα πολύ τυχερή. Τι τετράφυλλα τριφύλλια και κοκκαλάκια της νυχτερίδας μου λέτε... εδώ μιλάμε για τύχη βουνό.


Μα να με χέσει πουλί; Όχι σας ρωτάω, φταίω εγώ που αναθεματίζω;

30 comments:

moukelis said...

Κι εμένα μου έχει τύχει,όσο ήμουν φοιτήτρια,δεν είναι πολύ αηδία;Τύχη και βλακείες...
Καλά δε μπορώ να σου περιγράψω πόσο γέλασα με την ερώτηση που μου έκανες,έστω και χωρις μπαλάκι.Έχεις κι άλλες τέτοιες απορίες; :@Ρ

Σοφία said...

Τύχη, τύχη είναι, μην μου το χαλάς. Τι δηλαδή, τζάμπα κοτσιλίστηκα;

Έχω άλλη μια απορία που την εξέθεσα μόλις τώρα. Υπόσχομαι όμως να είναι η τελευταία ;-)

Anonymous said...

Και εγώ μένω σε περιοχή με πολλά δέντρα, έχει πολλά πεύκα στα πεζοδρόμια. Το πρόβλημα το μεγάλο είναι με τα αυτοκίνητα!

Μια ημέρα, όταν είχα αμάξι, το είχα πάει για πλύσιμο. Και επιστρέφοντας το είχα παρκάρει κάτω από ένα δέντρο. Δεν γινόταν και αλλιώς, δεν υπήρχε αλλού θέση. Ε, το πρωί δεν έβλεπες αμάξι, ένα βόθρο έβλεπες!

Μιλάμε για καντάρια τύχης!!

Γκρινιάρης said...

Εγώ το ξέρω κουτσούλισε, όχι κοτσίλισε! Καληνύχτα και εύχομαι να καρπωθείς τα καλά της καλής σου τύχης !

Anonymous said...

χαχαχαχα....αχ θα τρελαθω μαζι σου...εχω πεθανει στα γελια...η ωρα ειναι 12 αργεντινης και κοντευω να τρελαθω απο τα γελια...ακου εκει το πουλακι σε κουτσουλησε....οχι τυχη καλε εχεις αλλα σιγουρα στο τελος κατι καλο θα βγει...στο ευχομαι παντως...besitos....

Σοφία said...

@ Penny: Χαχαχα! Εσύ προφανώς με ξεπερνάς κατά πολύ :-)

@ Γκρινιάρης: Εξαρτάται αν λες κουτσουλιά ή κοτσιλιά :-p

@ Damian: Καλά, καλά γέλα εσύ... Όταν κερδίσω το Τζόκερ τα ξαναλέμε. Χεχε.

Από Μηχανής Θεός said...

Τι να την κάνεις την τύχη....
..όταν έχεις ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΓΑΛΑ!
;-) Καλημέρα!

Maria Mikro Analogo said...

Δεν παίζεις κανένα λόττο; Ποτέ δεν ξέρεις! Καλημέρες :-)

Σοφία said...

@ Από μηχανής θεός: Μπλιάαααααααχ!

@ Μαρία: Αυτό μου είπαν στη δουλειά χθες, αλλά ξέχασα. Λες να ισχύει μέχρι σήμερα η καλοτυχία;

Εύχομαι καλή και καλότυχη μέρα σε όλους *χωρίς* κοτσιλιές!

DaNaH said...

Χαχαχαχα! Και εγώ πρώτη φορά το ακούω "κοτσιλιά". Like Γκρινιάρης, κουτσουλιά το ξέρω! :-P

Anyway, εμένα μια φορά μου έτυχε μόνο στο Παρίσι όταν ήμουν στο δημοτικό. Περιμέναμε έξω από το τεχνολογικό μουσείο και φορούσα ένα φορεματάκι λουλουδάτο. Σε κάποια φάση μου'ρθα να ξυθώ στην πλάτη και πως κάνω να ξυθώ... μπλιαχ! Αηδία! Και δεν το'χα πάρει χαμπάρι! :-S

Σαν χθες το θυμάμαι. Πάντως και στην Ελλάδα θεωρείται γούρι. Βασικά ό,τι αρνητικό στην Ελλάδα το λένε γούρι για παρηγοριά. Λέρωσες το τραπεζομάντιλο την ώρα του φαγητού; Μην ανησυχείς, γούρι γούρι! Σε κουτσούλησε πουλί; Γούρι πάλι! Χαχα!

Καλά για τα αυτοκίνητα μην μιλήσουμε! Γεμίζουν κουτσουλιές στο άψε σβύσε! Ευτυχώς όμως τα αυτοκίνητα τα ρίχνεις ένα πλυσιματάκι και καθαρίζεις. Όταν είναι επάνω σου, σου μένει και η αηδία του όλου πράγματος! :-/

Σοφία, μετά από τόσες κουτσουλιές νομίζω ήρθε η ώρα να το σκεφτείς σοβαρά να αρχίσεις να παίζεις λόττο! Ποτέ δεν ξέρεις!!! :-D

moukelis said...

@Σοφία:Βρε πουλάκι μου (ουπς,το πουλάκι δεν είναι κατάλληλη λέξη μετά το παραπάνω ατυχές συμβάν...),κήπως να μάζευες τις απορίες σου όλες να σου γράψω άλλο ένα ποστ να στις λύσω; :@Ρ

Sourotiri said...

Μαλακια ειναι, μου εχει τυχει και μενα. Οχι μια, αλλα δυο φορες.

Και αφηνει εναν λεκε που δεν βγαινει %#$%@%#@$%@#%

Anonymous said...

Ηρθα για να διαφωνησω με το σουρωτήρι και να πω οτι πρωτον χαίρομαι γαι τηνκαλή σου τυχη και δευτερον τα πουλακια τρε΄φονται με φυτα οπότε ηκουτσουλια-απο τα ρούχα τουλάχιστον- βγαινει πάρα πολύ έυκολα. μου χει τυχει δυο φορές ώς τώρα!!! καλησπέρες!

Maria Mikro Analogo said...

Αν δεν έχεις κλείσει 24ωρο, ισχύει :-Ρ Πήγαινε παίξε ένα ντε... που ξέρεις; :-)

Laplace said...

εμενα μου εχει τυχει ενω οδηγω μηχανη κ να ειμαι μολις 10 λεπτα πριν φτασω στο ραντεβου με την γυναικα της ζωης μου :P

Natassa said...

πες μου πέντε νούμερα από το 1-45 και ένα από το 1-20
και αν δεν βαριέσαι
πες μου ακόμα έξι από το 1-49 :):);)
φιλιά
υ.γ. αν κερδίσω το μισό δικό σου!!!

Crazy Tourists said...

Τύχη; Αν είναι να στηθώ κάτω από ένα δέντρο και να περιμένω...

CrazyTourist2

Μ said...

Άντε βρε γούρι γούρι!!!

Όσο για την "κοτσιλιά", συμφωνώ με Γκρινιάρη και Σοφία!!!
Δαγκωτό "κουτσιλιά"!

the_sailor said...

Εγώ δε θυμάμαι ποτέ να είχα την... τύχη να με κουτσουλίσει πουλί...

Αλλά τι το θες... μια ζωή γκαντέμης... :PP

alienlover said...

να υποθέσω ότι πήγες σπίτι σου "πετώντας" για να λουστείς 4-5 φορές;

Λακων said...

Έπαθα το ίδιο ακριβώς πηγαίνοντας σε interview για εργασία...
Ευτυχώς το περιστατικό έγινε κοντά στο σπίτι και πρόλαβα να αλλάξω!
Και ναι με προσέλαβαν..οπότε χαλάλι το χέ@#@0!!
Βρε μήπως φορούσες έντονα ρούχα;Τίποτα red? :P

Anonymous said...

Ασχετο!

Πως πάνε τα μαθήματα γερμανικών?

Εξύμνoς said...

Ακου "κοτσιλια"!
Ουτε εγω το εχω ξανακουσει!

Σοφία said...

@ Δανάη: Eμένα πάλι το κουτσουλιά μου φαίνεται πολύ βλάχικο. Ενώ το κοτσιλιά όπως και να το κάνεις είναι εκλεπτισμένο :-p

@ Moukelis: Πουλάκι μου; Πουλάκι μου; Παίζεις με τον πόνο μου, μου φαίνεται!!!

Πάντως ερωτήσεις άλλες δεν έχω ;-)

@ Sourotiri & Lifewhispers: Πρέπει να το πλύνεις αμέσως για να φύγει. Αν το αφήσεις είναι πιο δύσκολο γιατί μπορεί να κάνει λεκέ.

@ Μαρία: Πέρασε το 24ωρο και προκοπή δεν είδα :-(

@ Laplace78: Να υποθέσω ότι δεν ευδοκίμησε το ειδύλλιο;

Σοφία said...

@ Natassa: 6-8-27-32-37 και 18
1-5-12-34-38-42
Αν κερδίσεις, να μην με λένε Σοφία!

@ CrazyTourist2: Aν στηθείς και περιμένεις δεν πιάνει. Πρέπει να είναι αυθόρμητο :-p

@ Μαρία: Μα καλά, στο ίδιο σχολείο πηγαίνατε και τα ξέρετε ίδια;

@ The_Sailor: Είναι να σε θέλει η τύχη ;-)

@ Alienlover: Όχι, ευτυχώς δεν με πέτυχε στο κεφάλι. Απλά έβγαλα το κασκώλ.

@ Λάκων: Μήπως τελικά έχουν δίκιο όσοι μιλάνε για τύχη;

@ Penny: Αργά και σταθερά. Ούτε πώς να παραγγέλνουμε μπύρα δεν έχουμε μάθει ακόμα. Ήμαρτον δηλαδή!

@ Eximnos: Έμαθες μια καινούρια λέξη :-)

Σοφία said...

@ Λάκων: (ξέχασα να απαντήσω χθες)

Λοιπόν, φορούσα μαύρο παντελόνι, μαύρο μπλουζάκι, μαυρόασπρο σακάκι, μαύρο πανωφόρι και φούξια κασκώλ! Λες το χρώμα να έκανε τη διαφορά;

Πίκος Απίκος said...

"Superior marksmanship!" τα πουλιά:) Υποθέτω ότι ισχύει και για αυτά το : "When you got to go, you GOT to go!".

Με τέτοια τύχη βουνό, αν ποτέ αγοράσω καινούριο σπίτι θα σε καλέσω πρώτη να μου κάνεις ποδαρικό! Άνευ κουτσουλιών παρακαλω :)

Καλημέρα!

Σοφία said...

Ε ναι, αλλά πάνω σε μένα βρήκε; Κοτζάμ πεζοδρόμιο δεν του έφτανε;

Όσο για την τύχη, δεν ξέρω αν ισχύει χωρίς τις κοτσιλιές :-p

kat. said...

τελικά ποια η διαφορά μεταξύ του κουτσουλίσματος και του κοτσιλίσματος;

ε;

είναι πάντως αυτό που λένε.. αν έχεις τύχη διάβαινε..
μπράβο σοφάκι!

Σοφία said...

Τίποτα ουσιαστικό kat μου. Τύχη φέρνουν και τα δύο ;-)