Wednesday 14 November 2007

Κόκκινο, το χρώμα της ενέργειας


Πριν λίγο καιρό με τάγκαρε ο Doremi να εξηγήσω από πού βγήκε το όνομα του ιστολογίου. Το έχω ξαναπεί στο παρελθόν, αλλά μιας που σήμερα η μέρα είναι σημαδιακή (φτάσαμε αισίως τις 200 αναρτήσεις!) σκέφτηκα ότι ταιριάζει να πω κάτι για μένα.

Οι Κόκκινες Νύχτες ξεκίνησαν σε μια εποχή που περνούσα έναν εργασιακό (και γενικότερο) λήθαργο, με αποτέλεσμα τα βράδυα να έχω περίσσεια αποθέματα ενέργειας. Τα πρώτα ποστ γράφτηκαν αργά το βράδυ ή ακόμα και μετά τα μεσάνυχτα. Όσο για το όνομα; Λίγο το κόκκινο που είναι το αγαπημένο μου χρώμα, το χρώμα με τη μεγαλύτερη ενέργεια, λίγο οι νύχτες που είναι το καλύτερο κομμάτι της ημέρας, λίγο το άσμα Ρίξε κόκκινο στη νύχτα, ρίξε λάδι στη φωτιά που με εξέφραζε απόλυτα εκείνη την εποχή... Red Nights ήταν το πρώτο και μοναδικό όνομα που σκέφτηκα.

Αν τυχόν αναρωτιέστε γιατί το χρώμα του ιστολογίου δεν είναι κόκκινο, αλλά μπλε/πράσινο, το διάλεξα επί τούτω γιατί το μπλε (και ως ένα βαθμό το πράσινο) έχει την αντίθετη επίδραση πάνω στη φυσιολογία μας από το κόκκινο. Το κόκκινο διεγήρει, ενώ το μπλε καταπραΰνει. Το κόκκινο δίνει ενέργεια, ενώ το μπλε βοηθάει στην σκέψη. Την εποχή που άρχισα να γράφω, οι νύχτες μου παραήταν κόκκινες και εκείνο που μου έλλειπε ήταν το μπλε. Αν είχα βάλει κόκκινο στο ιστολόγιο θα ξενυχτούσα κάθε βράδυ, έβαλα λοιπόν μπλε και πράσινο μήπως εξισορροπήσω την κατάσταση.

Έτσι που λέτε. 200 αναρτήσεις κιόλας. Στην υγειά μας!

45 comments:

Γκρινιάρης said...

Μάλιστα! Μας λύθηκε λοιπόν η απορία!

Συγχαρητήρια για τις 200! Άντε, να τις χιλιάσεις τώρα! :)

Καλό βράδυ!

Σοφία said...

Ευχαριστώ πολύ! Να 'σαι καλά :-)

Anonymous said...

Πωπω... Έμεινα.. Πολύ ψαγμένη η δεσποινίς/κυρία Σοφία... Καλημέρα.. :0 thnx for the answer, sorry που το ξανάβαλες.. δε το ήξερα.. :(

Σοφία said...

Δεν πειράζει. Ήταν ευκαιρία να θυμηθώ την αρχή του ιστολογίου :-)

Ευχαριστώ πολύ που με προσκάλεσες!

Anonymous said...

keep in touch.. Θα σε καλώ συχνά σε παρόμοια. Τι ευγενική, με σκλα΄βωσες ρε σύ.. :) Καλημέρααα

philos said...

Και με τους ρυθμους που έχεις και το κοινό που προσελκύεις δεν σε βλέπω να σταματάς σύντομα.
200x1000 posts σου ευχομαι!

Σοφία said...

@ Doremi: Πολύ ευχαρίστως :-) Μ' αρέσουν αυτά τα μπλογκοπαίχνιδα. Όταν ήμουν στο σχολείο, τρελαινόμουνα να γράφω σε λευκώματα!!

@ Philos: Με κάνεις και κοκκινίζω! Ευχαριστώ πολύ :-)

Anonymous said...

Να τα χιλιάσεις και να είμαστε και τότε εδώ για να σου ευχηθούμε κάτι ανάλογο!

Anonymous said...

Πόσα comments να χεις?? ΑΠΕΙΡΑ??? :)

moukelis said...

Να τα χιλιάσεις Σοφάκι!Ωραία η εύρεση της ιδέας.Εμένα το κόκκινο μου φέρνει τρομερή υπερένταση,ίσως γι'αυτό το αγαπημένο μου χρώμα είναι το γαλάζιο.

Σοφία said...

@ Penny: Σ' ευχαριστώ πολύ-πολύ!

@ Doremi: Ε όχι και άπειρα. Πάντως υπολογίζω να είναι παραπάνω από 2000.

@ Μoukelis: Ευχαριστώ! Mε τη σειρά μου σου πετάω το μπαλάκι να μας πεις τι σημαίνει το δικό σου όνομα :-)

Εξύμνoς said...

Καλησπερα!
Σιγουρα ολοι καπως ετσι αποφασισαν να φτιαξουν blog.Ετσι κι εγω.Πως παει η Αγγλια? Μην μου απαντησεις ξερω... Σου ευχομαι να τελειωσεις το συντομοτερο και να εισαι πισω στα πατρια εδαφη.
Do not stop posting!! Μπαινεις και στα αγαπημενα μου blogs :)

Σοφία said...

Καλησπέρα και καλώς ήρθες στις Κόκκινες Νύχτες :-)

H Αγγλία είναι μια χαρά, κι εγώ μόνιμη εδώ και πολλάααααα χρόνια, χωρίς να βιάζομαι να επιστρέψω.

Εξύμνoς said...

Αυτο ειναι καλο! Το θεμα ειναι να περνας καλα και αφου χτιζεις ταυτοχρονα και το μελλον σου εισαι πρωτη!

ADERGHIL said...

na ta xiliaseis ;-)

p.s. I'm French

Anonymous said...

Να τις χιλιάσεις, και βλέπουμε από εκεί και πέρα :D

Laplace said...

να χιλιασεις τα άρθρα!!!η μαλλον ευχομαι να πάς στις 10000 αναρτήσεις λίαν συντόμως!

παλι καλα που ειναι αυτος ο λόγος για τι υπήρχε κ χειρότερος(να ησουν γαβρίνα)... :P

Adonios GK said...

Να τα χιλιάσεις!
Μου άρεσε η εξήγηση που έδωσες για τα χρώματα! :)
Καλημέρα...

Nobody said...

200 post!!! Χαρά στο κουράγιο σου. Εγώ ακόμα δεν έχω φτάσει ούτε τα 80!!!
Οι νύχτες σου είναι ακόμα κόκκινες?

Σοφία said...

Καλημέρα και σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές!

@ Eximnos: Δόξα τω Θεώ, δεν έχω παράπονο :-)

@ Bathtub is/land: Έκανες το τεστ ή το επέλεξες μόνος σου;

@ Deninho: Αν δεν φτάσω τα 1000 δεν κάνουμε τίποτα, ε;

@ Laplace78: Είμαι *και* γαβρίνα (τι άλλο θα μπορούσα να είμαι?)!

@ Adonios: Να 'σαι καλά :-)

@ Nobody: Οι νύχτες μου είναι πάντα κόκκινες, αλλά πλέον έχουν αρχίσει να περιέχουν αρκετό μπλε και πολύ πράσινο, σε σημείο που κάτι φορές ανοίγοντας το ιστολόγιο με πιάνει υπνηλία!
Πώς αλλάζουν οι καιροί...

Α και κάτι άλλο... όσοι δεν έχετε δώσει εξηγήσεις για τις ονομασίες των ιστολογίων σας, σας ταγκάρω αυτή τη στιγμή! Χεχεχε

DaNaH said...

Το θέμα δεν είναι ότι έχεις κάνει 200 posts. Το θέμα είναι ότι έχεις κάνει 200 ποιοτικά posts!!! Εύχομαι και τα επόμενα 100, και τα ακόμα επόμενα 100 να είναι τόσο ενδιαφέροντα και γραμμένα με τόση έμπνευση όσο αυτά τα πρώτα 200!

Καλημέρα!

Από Μηχανής Θεός said...

Με τόση ενέργεια και τέτοια ανταπόκριση, συνέχισε ακάθεκτη ! Καλημέρα!

George said...

Το κόκκινο είναι "εχθρός" μου... Παρόλα αυτά, καθημερινά περνάω από τις "Κόκκινες Νύχτες", γαιτί είναι πολύχρωμες, περιγραφικές, ενδιαφέρουσες, όμορφες, συναισθηματικές και άλλα πολλά. Το να τα χιλιάσεις τα posts σου νομίζω ότι θα το κάνεις πολύ γρήγορα, σου εύχομαι λοιπον να γράφεις και να ομορφαίνεις τις νύχτες μας - και οχι μόνο - όσο καιρό έχεις διάθεση και όρεξη....

Anonymous said...

Περιμένω ως νέος εδώ, ένα post με το πως είναι το Λονδίνο (εκεί δεν είσα?). Γενικά, ταξίδεψέ μας λίγο.. Καλημέρα!!

Anonymous said...

χαρούμενα blogογενέθλια και απο έναν νιούφη. να σου πώ να τα χιλιάχεις? έχει ταβάνι, είναι σαν να σου δινω κανα 5αρι χρόνια εδω μεσα.

καλη συνέχεια σόφι

Anonymous said...

ελα ρε σοφακι! να χιλιάσεις τα ποστ σου! ειναι το λιγοτερο που μπορω να ευχηθω. ομορφη η ιστορια σου μικρή!

Matrix said...

Το μπλε καταπραυνει, το πράσινο?
Ρωτάω γιατί το προτιμώ.


Keep going and posting!

Καλημέρα.

moukelis said...

@Σοφία:Το μπαλάκι με βρήκε κατακούτελα και θα ανταποκριθώ λίαν συντόμως στην πάσα σου.Είναι η πρώτη μου πρόσκληση!Ευχαριστώ Σοφάκι! :@*

seaina said...

Έτσι να είναι όλες οι νύστες σου γεμάτες ενέργεια! Όπως και τα κείμενά σου!

Maria Mikro Analogo said...

Δεν σου λέω να τα χιλιάσεις, γιατί 1000 είναι πολύ λίγα ποστ. :-Ρ Εντάξει, αυτό που είπες για τη σχέση κόκκινου - μπλε και πράσινου με έστειλε τελείως... Φιλιά :-)

Μ said...

Πριν λίγο καιρό που ξεκίνησα να blogάρω κι εγώ (σιγά μεην το έχανα και αυτό...), ήσουν από τα πρώτα blog που παρακολουθήσα και έγινα fun.
Ο τίτλος Rednights μου αρέσει πολύ πολύ!
Και τώρα οι ευχές... Σου εύχομαι να τα εκατομμυριάσεις τα ποστ σου και η παρέα μας να γίνει ακόμη μεγαλύτερη! Φιλακια πολλά Σοφάκι!

Roadartist said...

Ωραίο nick ετσι κ αλλιώς! Να τις 1000ασεις!!

kat. said...

και στα δικά μου!
λες να τα καταφέρω και να φτάσω και εγώ τα 200;;;

Anonymous said...

Keep writing!

Anonymous said...

Έξοχα ...εύχομαι να διαβάσω σύντομα και για το 200στό ταξίδι σου ...

Λακων said...

Να τα χιλιάσεις τα post. To πράσινο χρώμα πάντως ξεκουράζει τα μάτια.
Αν αρχίσω να έχω αυπνίες ξέρω πλέον τι να κάνω :P

the_sailor said...

Να σου ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου, τα post που θα κάνεις από εδώ και έπειτα να είναι το ίδιο ενδιαφέροντα με τα 200 πρώτα σου... :))

ADERGHIL said...

i took the test miss ;-)

Zorba the Greek said...

Εύχομαι οι 200 αναρτήσεις να γίνουν 200 χιλιάδες. Θα πάρει...χρόνο, αλλά αξίζει τον κόπο.

Σπύρος Σεραφείμ said...

Sofia's red passion!

κοκκινίσαμε!

να τα χιλιάσεις, κορίτσι μου και να γράφεις πάντα με τόση θέρμη!

Πίκος Απίκος said...

Αν μη τι άλλο έλυσες ένα μυστήριο γιατί πάντα αναρωτιόμουν που κολλάει το Red Nights αφού δεν βλέπω στάλα κόκκινο στο μπλογκ σου. Και ΟΚ , και μεταφορικά να το πάρει κάποιος δεν βγάζει εύκολα άκρη.

Αν μη τι άλλο μου άρεσε πολύ ο τρόπος σκέψης σου και τώρα απλά μου φαίνεται πολύ ταιριαστό το όνομα.

Την καλησπέρα μου.

katerina said...

Σοφία να συνεχίσεις να γράφεις εως ότου εξαντληθείς...!! Είσαι μια πάρα πολύ καλή ιντερνετική παρέα και έχεις τη φοβερή ικανότητα να με ταξιδεύεις με τα κειμενά σου σε άλλους τόπους!
Να περνάς πάντα πολύ καλά!
Φιλιά!

Anonymous said...

Σοφία πως και το μπλε καταπραύνει ή βοηθά στη σκέψη?

Σοφία said...

@ Δανάη: Μου έδωσες μια από τις καλύτερες ευχές. Ευχαριστώ :-)

@ Από μηχανής: Να 'σαι καλά!

@ George: Ελπίζω οι Kόκκινες Nύχτες να σε κάνουν να δεις το κόκκινο χρώμα από μια άλλη οπτική ;-)

@ Doremi: Έχω κάνει αρκετά ποστ για το Λονδίνο - θα τα βρεις πατώντας στο σχετικό label. Aν σε ενδιαφέρει κάτι συγκεκριμένο, πες μου και θα προσπαθήσω να γράψω σχετικά. Σε παραπέμπω και στο ιστολόγιο του Γκρινιάρη, που γράφει συχνά για το Λονδίνο.

@ Ammos: Πω πω 5 χρόνια ακούγονται λίγα αλλά και πολλά. Στην τελική, γιατί όχι; Ποτέ δεν ξέρεις ;-)

@ Lifewhispers: Ευχαριστώ!

@ Matrix: Το πράσινο είναι στο κέντρο του χρωματικού φάσματος και συμβολίζει την τέλεια ισορροπία. Από πολλές απόψεις είναι το αντίθετο του κόκκινου, γιατί η ισορροπία είναι στατική ενώ η ενέργεια κρύβει μέσα της κίνηση.

@ Moukelis: Ανυπομονώ :-)

Σοφία said...

@ Seaina, Roadartist, Redhathacker: Ευχαριστώ!

@ Μαρία: Γενικά νομίζω ότι οι ερμηνείες των χρωμάτων έχουν πολύ ενδιαφέρον.

@ Μαρία ΚΠ: Με κάνεις και κοκκινίζω!

@ Kat: Σου το εύχομαι :-)

@ Blank Nights: Πλάκα-πλάκα δεν τα έχω μετρήσει τα ταξίδια. Λες να αρχίσω;

@ Λάκων: Ναι, γιατί είναι χρώμα "στάσιμο" που δίνει την εντύπωση του βάθους (σε αντίθεση με το κόκκινο που κάνει τα πράγματα να φαίνονται πιο κοντά απ' ό,τι είναι πραγματικά).

@ The_Sailor: Αυτό το εύχομαι κι εγώ στον εαυτό μου!

@ Bathtub island: Θα σε προσθέσω στη σούμα ;-)

@ Zorba: Λίγο υψηλοί οι στόχοι σου, αλλά θα το προσπαθήσω :-p

@ Σπύρος: Και passion, γιατί όχι;

@ Πίκος Απίκος: Η αλήθεια είναι ότι είχα αναρωτηθεί κατά καιρούς αν κανείς παραξενευόταν για τη σχέση του ονόματος και των χρωμάτων του ιστολογίου. Τώρα ξέρω ;-)

@ River: Ελπίζω να σταματήσω πριν εξαντληθώ χιχιχι

@ Cursed: Δεν ξέρω. Αυτή είναι η επίδρασή του στην ανθρώπινη φυσιολογία.
Ρίχνει και την πίεση (σε αντίθεση με το κόκκινο, που την ανεβάζει).

Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για τα σχόλιά σας και για τις ευχές σας. Να είσαστε όλοι καλά, και να γράφετε κι εσείς για να σας διαβάζω!